• Lauamäng “Monopoly” elektroonilise pangaga

    Monopoly on kõige populaarsem lauamäng maailmas. See on klassikaline kinnisvaraga kauplemise ärimäng, mis on mõeldud tervele perele. Mängu eesmärgiks on müüa, osta, ehitada ja rentida kinnisvara ning selle kaudu rikkust koguda. Mäng on eesti keeles ning hangeldamine toimub Eesti populaarseima kinnisvaraga.
    Mäng on uues kuues elektroonilise pangaga!
    Uue ajastu pangas saab hetkega: kanda kaardile vara, vallutada kogu turgu, tänavaid osta kõigest kaardiviipega Komplektis on mängulaud, uue ajastu pangasüsteem, 4 plastiknuppu, 22 maja, 49 kaarti (4 pangakaarti, 22 omandiõiguse kaarti, 23 sündmuse kaarti), 2 täringut ja mängujuhend. Mäng vajab töötamiseks 3 × AAA patareid (ei kuulu komplekti).

     

    Soovitatav alates 8.eluaastast.

    55.91
  • Arendav lauamäng “Õpime inglise keelt”

    „Õpime Inglise keelt“ on hariv mäng, mis aitab lihtsal ja lõbusal moel õppida inglise keelt ja tuletada meelde juba õpitud sõnavara. See on suurepärane viis aidata lapsel keeleoskust arendada.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.63
  • Arendav lauamäng “Numbrid”

    Arendav lauamäng „Numbrid“ on hariv pusle, mis tutvustab lapsele lõbusa mängu kaudu numbrite maailma. Mängu käigus õpib laps tundma numbreid ja lugema kümneni. See on suurepärane esimene samm matemaatika õppimisel.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.63
  • Lauamäng Frozen “Maagiline seiklus jääl”

    Tere tulemast Lumekuninganna ja igavese talve maailma! Koos Elsa, Anna, Olafi ja Kristoffiga on teil ees tõeliselt tähtis ülesanne! Peate leidma võlujää kristallid. Kes leiab neid kõige rohkem?

     

    Komplektis on mängulaud karbis asuva loosikettaga, 2 mängulauale paigaldatavat silda, 30 võlujää kristalli: 15 sinist, 9 roosat, 6 läbipaistvat, 4 nuppu, 4 nupualust, 4 osaleja mängulauda, pöörlev nool, täring, kasutusjuhend.

     

    Soovitatav vanus alates 4.eluaastast.

    12.71
  • Frozen II lauamäng “Frozen Memories”

    Elsa püüab paljastada enda maagiliste võimete taga peituva saladuse-kas ta leiab tõe? tema õnneks võib ta toetuda oma õele Annale ning suurepärastele sõpradele. Ühinege Frozen II lemmiktegelastega, olge tähelepanelikud ning testige oma mälu!

    Komplekt sisaldab mängulauda, 24 tegelasega kaarti, 15 metsatähisega kaarti ja mängujuhendit.

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

    11.99
  • Seltskonna kaardimäng “Uno Dos”

    Kaardimäng DOS on UNO kaardimängude uusim liige.

    Mängijad püüavad vabaneda kaartidest, sobitades värve ja numbreid. Kui kätte on jäänud 2 kaarti, siis peab hüüdma DOS!

    Mängijate arv: 2-4

     

    Soovituslik vanus: 7+

    6.31
  • Seltskonna kaardimäng “Uno”

    Klassikalises kaardimängus Uno tuleb omavahel sobitada värve ja numbreid ning mille kaarte on kerge üles võtta, kuid keeruline maha tagasi panna, on lisapõnevust loodud kohaldatavate jokkeritega! Mängijad püüavad võidu oma kaartidest lahti saada, sobitades oma käes olevaid kaarte kordamööda kaardipaki kõige ülemise kaardiga. Erilisi tegevusi lubavad kaardid toovad mängu pöördelisi hetki ja aitavad sul oma vastaseid võita! Kasuta kaarti “Vaheta omanikku”, et oma mängukaaslasega kaarte vahetada, ning kolme kohaldatavat (ja kustutatavat) jokkerit, et ise reegleid luua! Pakis on iga värvi (punane, roheline, sinine ja kollane) kohta 19 kaarti, lisaks kaheksa „Võta kaks üles“, „Muuda suunda“ ja „Passi“ kaarti igas värvitoonis, neli jokkerit, neli „Võta neli üles“, üks „Vaheta omanikku“ kaarti ja kolm kohaldatavat jokkerit. Kui sul pole ühtegi sobivat kaarti, pead ülesvõtupakist ühe üles võtma! Ära unusta hüüda „UNO“, kui sul on käes veel vaid üks kaart! Esimesena kaartidest lahti saanud mängija saab mängu eest punktid, mis on vastasmängijate kätte jäänud kaartide punktide summa. Esimene 500 punkti kogunud mängija on võitja. Komplekti kuulub 112 kaarti ja juhend. Värvid ja kujundus võivad muutuda.

     

    Soovitatav vanus alates 7.eluaastast.

    7.93
  • Tetris

    Mängija ülesanne on paigutada klotsid mänguvälja põhja nii, et need moodustaksid katkematu ja aukudeta rivi. Kui üks rida saab täis, siis see kaob ning “torni” kõrgus väheneb selle võrra. Mida rohkem ridu täis saadakse, seda suuremaks kasvab mängu skoor ja ka klotside langemise kiirus. Kui mängutükid jõuavad mänguvälja ülemisse otsa ning takistavad uute klotside langemist, saab mäng läbi. Töötab 2 AA tüüpi patareiga.

     

    Värvivalik: punane, roheline, sinine, kollane. Ostu vormistades palume kirjutada oma värvieelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Värvieelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

     

     

    4.67

    Tetris

    4.67
  • Lauamäng Kimble

    Seda mängu tuntakse ka “Reis ümber Maailma” nime all. Eriliseks muudab mängu see, et mängulaua keskel asuv täring on klaaskupli all, millele vajutatakse veeretamise asemel. Mängukarbis on mängulaud ja 16 nuppu ning reeglid.
    Mängijaid: 2-4
    Mänguaeg: u. 30 min.

    12.10
  • Kaardimäng Karuba

    Kaardimäng Karuba on põnev mäng kogu perele! Karuba saarel on palju templeid ja väärtuslikud aarded on peidetud sügavale džunglisse. Ekspeditsiooni juht peab oskuslikult planeerima seikluse teekonna.
    Mängu eesmärgiks on korjata kõik aarded džunglist, jõuda templitesse ja ei tohi olla blokeeritud teiste mängijate poolt. Ekspeditsioonijuht peab olema parem teistest võistlevatest ekspeditsiooni juhtidest.

    Komplektis on:
    Juhend
    96 mängukaarti(16 kaarti igale mängijale)
    1 ülevaatlik pilt kaartidest

    Lauamäng 2-6 mängijale.
    Mängu aeg 15 minutit.
    Vanusele: 8+

    18.30
  • Joogarong

    Kaardipakis on 10 erineva kujuga tükki, kus peal joogaharjutused ja 1 lisadetaili tükki. Sega ja sobita rongitükid nii nagu soovid – iga osa sobitub teiste osade kõrvale. Tehke enne iga uue rongivaguni lisamist koos harjutusi. Kui rong on koos, siis tehke lõpus kõik harjutused järjest ühe pika seeriana! Lugege kokku rongil kõik inimesed. Vaadake, mis värve on rongil, lisage rongile suits. Selle mängu käigus saate säilitada kontakti oma lapsega jooga algtõdede õppimise abil. Hingake sügavalt ja tunnetage kõiki oma kehaosi. Puudutage üksteise käsi, selga ja nina. See on teie mõlema jaoks tervendav hetk. See võib tugevdada sinu ja lapse vahelist armastavat sõnatut suhet. Pärast mängu kallistage teineteist! Karbis on kaasas täpsem juhend.

    Soovitatav alates 2. eluaastast.

    13.73

    Joogarong

    13.73
  • Joogakaardid

    Kaardipakis on 40 kaarti: 20 pildikaarti joogaharjutustega ning 20 kaarti lihtsate ja lõbusate salmidega, mis kirjeldavad lastele joogaasendeid. Kaardipakiga saab mängida 4 erinevat mängu ja lisaks leiad huvitava sünnipäevapeo korraldamise kirjelduse, mida kaartidega teha. Toode aitab kaasa emotsionaalsele, sotsiaalsele, kognitiivsele ning kehalisele arengule. Toode sobib vanusele alates 3 kuni 99. Kombineeri toodet ka teiste YOGI tootesarja toodetega.

     

    15.76

    Joogakaardid

    15.76
  • Scrollino Imeline suvi

    Keri rull lahti, naudi ja keri tagasi!
    Lõbus mäng lastele ja kogu perele. Täiuslik pikkadeks autosõitudeks või lendudeks. Läbi labürint, kogudes kokku kõik, mida reisiks vajad ja leia tee sihtkohta. Paberi pikkus 2 m.

    Scrollino on uus revolutsiooniline raamatuvorm, mille on loonud Ludmilla ja Sylvain Favardin. Scrollino nautimiseks sisesta pliiats ülemisse kerijasse ja keera seda päripäeva. Leia õige tee läbi labürindi. Kui oled mängimise lõpetanud, sisesta pliiats alumisse kerijasse ja keri tagasi. Alusta uuesti. Arendab loovust ja peenmotoorikat. Interaktiivne, lõbus ja keskkonnasäästlik!

    See Scrollino on käsitsi kokku pandud ning valmistatud mahepõllumajanduslikest allikatest pärinevatest jätkusuutlikest ja ringlussevõetavatest materjalidest.

    Soovitatav vanus alates 4.eluaastast.

    13.82
  • Head Eesti mõistatused, loomade eri

    Kaardipakis on üle 200 meeleoluka valimiku nalja- ehk keerdküsimusi, liitsõnamänge, pikemaid mõistatusjutukesi, mille tegelased on loomad, linnud, kalad, putukad. Kaartidega saab mängida küsi- ja vasta mänge nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    10.16
  • Head Eesti mängud

    Sellest kaardipakist leiate laia valiku mänge, mida saab mängida toas või väljas, talvel või suvel, üksi või hulgakesi. Siin leidub mänge nii noorematele kui vanematele mänguhuvilistele. Vähemtuntud mängud pakuvad avastamisrõõmu ja tuntumaid neist on taas hea meelde tuletada. Lisaks mängudele leiate kaardipakist valiku liisusalme. Neid loetakse mängude puhul, kus on vaja üks mängija teiste hulgast välja valida, määrata lugeja või püüdja, esimesena mängija jne. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi folkloristi Astrid Tuisuga. Toote ostuga toetate MTÜd Enneaegsed Lapsed.

    12.71
  • Head Eesti Lühendi-ja valemmõistatused

    Kaardipakist leiab üle 170 mõnusa keelenalja – lühend- ja valemmõistatused, mille levikuaeg ulatub nõukogude ajast tänapäevani välja.

     

    Vanus 14+

    8.75
  • Head Eesti Liitsõnamängud

    Liitsõnamängud on üks mõistatuste allvorme. Küsimuse vastuses on alati see sõna või sõnaosa, mida küsimuses kuuled. Igal kaardil on üks küsimus ja vastus (trükitähtedes). Nuputa ise või korralda võistlus! Võidab see, kes pakub õige või vaimukaima vastuse.
    Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonnaga. Kaardipakis on liitsõnamõistatusi üle 200. Kaarte koos saatesõnaga kokku 111. Mängu saavad mängida ka eelkooliealised, sest tekstid on trükitähtedega!

    Ei sobi alla 3.aasta vanustele lastele.

    10.16
  • Võimumäng Gildenberg

    Keskaegses stiilis võimumäng Gildenberg.

    Mängu eesmärk: mängijad püüavad keskaegses hansalinnas võimu haarata. Selleks kasutatakse gildivendade ja gildidesse mittekuuluvate tegelaste kaarte, et nendega ehitisi hõivata. Linnas on kolm ühendust: suurgild ehk kaupmeeste gild, väikegild ehk käsitööliste gild ja Mustpeade vennaskond. Mängu võitja on see mängija, kellel on kõige rohkem punkte ehk kõige suurem mõjujõud linnas.

    Linases kotis sisaldub 87 mängukaarti (21 ehitisekaarti ja 66 tegelaskaarti), 12 mängijamarkerit, eesti- ja inglisekeelne juhend.

    Mängu kestvus: 20-50 min
    Mängijate arv: 2-6
    Vanusele: 7+

    14.74
  • Lauamäng Figurix

    Mängu eesmärgiks on leida kõige kiiremini üles täringutega visatud kaardikombinatsioon oma plaadil ning märkida see mängija värvides oleva litriga. Võitjaks osutub see, kes kõige esimesena saab märkidele paigutatud oma 6 litrit.

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

    20.34
  • Lauamäng Fakiir

    Fakiir on vahva lauamäng kogu perele. Selle mängus on vaja taktikalist mõtlemist, ettenägelikkust ja natuke õnne.

    Mängukarbis on: mängualus, 4 x 7 piiki, 24 fakiirikaarti, 4 fakiiri riietusruumi, riidest kotike ja reeglid.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    16.57
  • Emotsioonikaardid

    Tundekaardid on mõeldud selleks, et julgustada last oma emotsioone jagama. Kahepoolsetel kaartidel on kujutatud igapäevaseid olukordi, emotsioone ja reaktsioone, mis võivad sellistes olukordades tekkida. Kaartidel on 10 olukorda, 10 emotsiooni ning 10 võimalikku tegevust. Siin puuduvad valed ja õiged vastused, laps teeb ise temale õigena tunduva valiku.

     

    Sobilik 3—7aastastele lastele.

    9.36
  • Lauamäng Emad ja beebid

    See vahva mäng on mõeldud eelkõige väiksematele lastele, siin on 12 erinevat loomaema koos oma poegadega. Nagu kõik beebid, tahavad ka nemad mõnikord rändama minna. Kuid selles suurte pusle tükkidega mängus saavad lapsed olla abiks, et loomabeebid saaksid taas emadega kokku viia.

    Mäng on mõeldud 1 – 4 mängijale. Mängukarp sisaldab: 12 kartongist loomapaari, mängureeglid.

    Soovitatav vanusele 2-4 aastat.

    10.58
  • Õppekaardid Eluring

    Me kõik kasvame ja muutume. Väike seeme muutub lilleks, tammetõru suureks puuks. Tõugust saab ilus liblikas. Nendel kaartidel on kujutatud kümne elusolendi elutsüklit, mille abil saab laps uusi teadmisi looduse kohta. Lase lapsel kaarte nende raami värvi järgi kokku sobitada ja numbrite alusel järjestada.

     

    Soovitatav vanus 2.eluaastast.

    9.36
  • Tacticu Eesti Mälumäng

    Kui palju tead Sina Eestist? Mängulaual liigutakse õigete vastuste taktis. Valikvastused teevad õige lahenduse leidmise parasjagu lihtsamaks ning muudavad mängu igale vanusele põnevaks ja sobivaks!

    Teemad: ajalugu. teadus, loodus, kultuur, sport, geograafia ja varia.

    Mängukarbis on: 400 kaarti (800 valikvastustega küsimust), 6 nuppu, plastjalaga küsimusmärk, 24 vastusmärki ja reeglid.

    Mängijate arv: 2-6
    Soovituslik vanus: 12+

    21.35

Menüü