• Tactic lauamäng “Kuldne keskmine”

    Kes ütleb, et keskmine on igav? Vasta küsimustele ja pea meeles, et keskmine vastus on parim, sest see viib mängus edasi.

     

    Kuldse keskmise lauamängus on kasutusel joonlaud keskmise mõõtmiseks, korduvkasutatavad noolekaardid ja 200 ülesandekaarti, mis teevad mängu lõbusaks ja põnevaks!

     

    Mängukarp sisaldab: 200ülesandekaarti, joonlaud, 5noolekaarti, 5 pliiatsit, 5 mängunuppu, svamm, mängulaud ja reeglid.

     

    Mänguaeg: 30min.

    Mängijate arv: 3-5 inimest.

     

     

     

    Soovituslik vanus alates 10.eluaastast.

    19.83
  • 16-osaline memomäng “Goki”

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!

    Mängukarbis on 16 kaarti ja reeglid.
    Mõeldud vanusele alates 2. eluaastast.

    9.36
  • Male

    Strateegiline lauamäng, mida mängivad 2 mängijat 64-väljalisel malelaual, kasutades nuppe.

    Plastikust malenupud metalltahvliga. Etturid on magnetiga.

     

     

    Komplekti kuuluvad ka kabenupud ja kasseti sees backgammoni laud.

     

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    5.59

    Male

    5.59
  • Tornimäng täringuga

    Värvikas jenga-laadne tornimäng.

     

    Torn sisaldab 54 klotsi, kuues erinevas värvitoonis. See mäng õpetab loogilist mõtlemist, värve ja loendamist.

    Veereta täringut ja võta välja sama värvi klots mis täringul näidatud on. Samuti jälgige täringul olevat numbrit, nii palju kui täringul näidatud on, peate ka välja tõmbama. Asetage välja võetud klots torni otsa ja ära lase tornil laguneda!

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    14.54
  • Puidust doomino “Sõidukid”

    Klassikaline lauamäng doomino, kus tuleb kokku sobitada sama pildiga klotsid.

     

    Klotsidele on lisatud erinevate sõidukite pildid, mille abil saab lapsele neid tutvustada. Samuti on doomino peal numbrid mida saab laps mängides õppida.

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastal.

    4.88
  • Lauamäng Scotland Yard Junior

    Nutikad detektiivid on koondanud oma jõud, et niita maha Mister X, kes hiilib ringi Londoni tänavatel. Kas sina oled võimeline avastama, kus ta järgmisena plaanib peatuda? Või pääseb Mister X jälle su haardest? Scotland Yard-i lauamäng algajatele: kerge õppida, kiire mäng ja põnev kuni lõpuni välja!

     

    Mängukarp sisaldab: mängulaud, 4 mängunuppu, 16 piletit, 12 õnnežetooni, 2 žetoonialust, 2 Mister X näovarju.

    Mängijaid: 2-4

    Mängu kestvus: 15-20 minutit

     

    Soovitulik vanus alates 6.eluaastast.

    18.09
  • Lauamäng “Pingviinide jäämägi”

    Kõik pingviinid tahavad saada kohta jäämäe nõlvadele, kuid külma vette kukkumisest pääsevad vaid need, kes suudavad hoida tasakaalu. Selles mängus läheb eelkõike vaja osavaid käsi ja arukat planeerimist, et pingviinid jäämäelt ala ei kukuks. Kui sind saadab edu enne teisi mängijaid, oledki võitja. Kui aga pingviinid libisevad jäämäelt alla, pead alustama otsast peale.

     

    Mängu eesmärk on panna võimalikult palju enda pingviine jäämäele. Mängija kes esimesena sellega valmis saab, on võitja. Mängu lõpp: Võitjaks on see, kes oma pingviinidest esimesena lahti saab.

     

    Mängukarp sisaldab: 1 mängualus, 1 jäämägi, 24 pingviini.

    Mängijaid: 2+

    Mängu kestus: 15+ min

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    18.81
  • Lauamäng Rush Hour “Tipptund ümber maailma reis”

    Olge valmis alustama ülemaailmset loogika ja strateegia seiklust, mis kõik on pakitud kompaktsesse reisiväljaandesse, mis köidab ja esitab teile väljakutse kõikjal, kuhu lähete.

    Kasutades magnetite jõudu, lahendage liiklusummikud, et libistada punane auto vabaks, et jätkata maailma avastamist. See kompaktne väljaanne on loodud teiega reisidel liitumiseks, muutes selle ideaalseks reisikaaslaseks maailma avastamisel.

     

    Mängukarp sisaldab: 16 magnetsõidukit, väljakutsete brošüür, mis sisaldab juhiseid ja 40 algaja ja eksperdi väljakutset ja lahendust.

     

    Soovituslik vanus alates 8.eluaastast.

    20.13
  • Memo maxi “Käpapatrull”

    Klassikaline mälumäng, mis on mõeldud pere pisematele. Mängus on suured ja tugevast papist valmistatud tükid, mis sobivad ideaalselt väikestele lastele. Memoriin harjutab mälu ja toetab lapse kognitiivset arengut.

    Soovitatav vanus: 2.eluaastat.

    20.84
  • Tactic memo “Loomad”

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!

    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.
    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele.
    Väikesed osad. Lämbumisoht.

    8.54
  • Minu esimene mälumäng

    Nimeta 3 looma, kes talus elavad?
    Kas märkate ruumis midagi, mis on ümmargune nagu jalgpall?
    “Minu esimene mälumäng” arendab lapse kujutlusvõimet, loovust ja sõnavara!
    Küsimustele vastuseid otsides saavad lapsed palju uusi teadmisi.

    Mängijad: 2-4
    Mängu kestus: 20+ min.

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    9.97
  • Tactic lauamäng “Maailma imed”

    Reisi ümber maailma ja õpi tundma meie planeedi suurimaid imesid!
    Alates loodusest kuni inimeste kätetööni on meie planeet täis uskumatuid vaatamisvääsusi ja maastikupilte! Reisi ümber maakera ja õpi tundma erinevaid imesid maailmas!
    Nimeta kaardil ime, tema asukoht või eesmärk ning võida kaarte ja aseta oma mängulauale. Iga kord, kui asetad kaardi õigesti, võidad punkte. Mängija, kellel on kõige rohkem punkte, võidab mängu!
    195 erinevat ime kuuest maailmajaost – palju teadmisi ja põnevat mängu!
    Mängukarbis on : 200 kaarti, 6 mandrite mängulauda, maailma kaart ja reeglid.

    Soovitatav alates 8.eluaastast.

    13.02
  • Tactic lauamäng “Maailma lipud”

    Reisi ümber maailma ning õpi tundma erinevate riikide lippe, pealinnu ja palju muud huvitavat!

    Riigilipp on rahvussümbol, mis ühendab erinevaid rahvusi ja aitab luua kokkukuuluvustunnet.
    Maailma lippude mängus on 200 kaarti põnevate faktidega erinevate riikide ja nende eripärade kohta. Lisaks leiab karbist ka detailse maailmakaardi.
    Maailma lippude mäng on arendav teadmiste aken laia maailma!
    Mängukarbis on : 200 kaarti, 6 maailmajagude mängulauda, maailma kaart, reeglid.

    Soovitatav alates 8.eluaastast.

    13.02
  • Klassikaline lauamäng “Bingo”

    Keerutage ratast, lugege ette number ja kuulake sõna “Bingo!” Kiiresti õpitavate reeglitega on klassikaline mäng lõbus tegevus seltskondlikel üritustel.
    Kvaliteetsete mänguosade ja vahva metallist loosirattaga on klassikaline Bingo tõeline hitt!

    Karbi sisu: loosikast, bingopallid numbritega 1-75, 18 bingokaarti, pallialus, žetoonid ja mänguõpetus.

    Mängu kestus: 30min.
    Mängijate arv: 2+
    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    22.57
  • Tactic lauamäng memo “Putukad”

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mängijate arv: 2+
    Soovituslik vanus: 3+

    8.64
  • Tactic lauamäng “Vikerkaare torn”

    Torn asetatakse lauale. Mängija võtab tornist ettevaatlikult ühe klotsi, nii et torn ümber ei kukuks. Nüüd paneb ta selle torni ülemisse osasse. Kõik mängijad teevad seda kordamööda. Mängija, kes viimasena asetab klotsi torni tippu ilma et see ümber kukuks, on võitja. Mängukarbis on 36 puidust värvilist klotsi ja laste fantaasia ning loovuse arendamiseks on lisatud ka puidust täring- nii saavad lapsed omale ise mängureegleid välja mõelda. Mängijaid: 2 ja rohkem.

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    11.90
  • Tasakaalumäng “Trendy Donkey”

    Tasakaalu mäng kogu perele!
    Vaata, kui kõrge kuhja suudad eesli selga ehitada enne kui koorem maha kukub.
    Mäng sobib 1-4 mängijale.

    HOIATUS! Ei ole sobiv alla 3 aasta vanustele lastele, sisaldab pisidetaile.

    11.90
  • Täringumäng “Yatzy”

    Yatzy on klassikaline ja kaasahaarav täringumäng, kus mängijad üritavad viite täringut veeretades saada võimalikult suurt punktisummat. Mängu võitjaks on enim punkte kogunud mängija!
    Mängukarp sisaldab: 5 täringut, arvestuslehed ja reeglid.
    Mängijaid: 2 ja rohkem.
    Mänguaeg: 15+ min.

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    4.06
  • Ravensburger kokkurullitav puslevaip kuni 1500-osalisele puslele

    Karp sisaldab puslevaipa suurusega 110x66cm, 2 kummi ning 1 plastikust toru, mille abil saab poolikut puslet rulli keerata ja hoiustada.

    Puslematti võib triikida kõige madalama kuumusega!
    NB! Pusle ei kuulu komplekti!

    19.52
  • Mängukaardid Must Notsu “Disney”

    Vahva musta notsu kaardimäng Disney kaartidega.
     

    Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel laiali. Teistele mängijatele oma kaarte ei näidata. Mäng liigub päripäeva ning seda alustab kaartide segajast vasakul olev mängija, kes tõmbab oma parempoolselt naabrilt (ehk jagajalt) ühe kaardi ning paneb selle oma kaartide hulka. Kaardid, millel on sama pilt, moodustavad paari ning juhul kui mängija kätte satub paar, siis pannakse see paar maha. Mängu saavad lõpetada (“võita”) need, kellel õnnestub oma käes olevatest kaartidest lahti saada, jättes seega kaotajale kätte “musta notsu”.
     

     

     

    Toote valik: pildilt nähtav. Ostu vormistades palume kirjutada oma valik märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust tegemata, tehakse valik juhuslikult.
     

     

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    2.04
  • Plastikust noolemäng 6 noolega

    Komplektis noolemäng läbimõõduga 40 cm ja 6 noolt. Ettevaatust teravate noolte otstega!
     

     

    Soovituslik vanus alates 8. eluaastast.

    11.38
  • Kaardimäng UNO DOS

    Erinevalt tavalisest UNO-st on selles mängus kaks tähtsamad kui üks ja numbrid on kuningad! Neid saab summeerida ja kombineerida ning isegi paar kaarti saab korraga välja jagada. Nagu tavalise UNO puhul, püüavad mängijad võimalikult kiiresti kõigist käes olevatest kaartidest lahti saada, kuid kui need kaks jäävad teie kätte, ärge unustage hüüda DOS (see tähendab kahte)! Muidu ootab trahv. Mängija saab punkte teiste mängijate kaartide eest ja esimene, kes kogub 200 punkti, võidab mängu. DOS-mängus ilmub ühe asemel kaks!

     

    Soovituslik vanus alates 7. eluaastast.

    4.58
  • Magnetkabe

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

     

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    2.84

    Magnetkabe

    2.84
  • Lauamäng “Reis ümber maailma”

    Alusta stardiruudult, tee ring ümber mängulaua ja lõpeta finishiruudul. See polegi nii kerge, sest kui teise mängija nupp satub samale ruudule sinu nupuga, peab sinu nupp minema tagasi algusesse.

    Mängukarbis on mängulaud, 16 mängunuppu, täring ja mängureeglid. Mängijaid: 2-4 Mänguaeg: u. 30 min.

     

     

    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    7.32

Menüü