• Magnetkabe

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

     

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    2.40

    Magnetkabe

    2.40
  • Magnetmäng “Reis ümber maailma”

    Imelihtsate reeglitega kaasahaarava mängu eesmärgiks on kõigi oma 4 nupuga teha tiir ümber mängulaua ja jõuda lõppu. Võta mugav komplekt pikale autosõidule või reisile kaasa ning naudi mängimist igal ajal.

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    2.50
  • Reisimäng “Yatzy”

    Targad lapsed võivad reisil vana head Yatzy´id mängida. Veereta viite täringut ja seejärel võid soovi korral mõned täringuid ümber veeretada. Nüüd otsi lahter, kuhu tulemus sobib ja märgi sinna punktisumma. Kui kõik lahtrid täis, arvesta summad kokku ning kellel enim punkte, see ongi võitja.

    Ei sobi alla 3-aastastele lastele!

    4.00
  • Mängukaardid “Visit Estonia”

    Mängukaardid Eesti vaatamisväärsustega. Skänni kaardil olevaid QR-koode ja uuri objekte lähemalt.
    Hea kingitus väljamaal elavale sõbrale!

    3.30
  • Kaardimäng “Tark pere taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus .

    Kas teed N-tähega algavat lindu või leiad midagi pildilt, mis algab nõutud tähega? Pane oma teadmised proovile erinevatest Targa Pere ülesannetes!

    Mängus on kaardid kõikidest erilistest Tark Mees Taskus-sarja mängudest, aga ka palju uusi kaarte.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-10

    Soovituslik vanus: 7+

    8.00
  • Kaardimäng “Tark naine taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus.

    Kas oskad moodustada lauset, mille kõik sõnad algavad N-tähega või luua värss, mille iga rida hakkab R-tähega?

    Lõbusad keelelised sõnamängud, mida saab mängida eraldi või koos Tark Mees Taskus-sarja mängudega.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-10

    Soovituslik vanus: 9+

    8.00
  • Kaardimäng “Tark mees taskus 2”

    Järg populaarsele kaardimängule, kus seekord meelelahutuslikumad
    teemad.
    Mängijaid 1-10

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    NB! Saab kokku segada teiste sarja mängudega.

    6.60
  • Kaardimäng “Tark mees taskus”

    “Kas tead N-tähega algavat lindu? Aga spordiala, sõiduvahendit või kööginõu?
    Paku esimesena sõna, mis algab nõutud tähega ning vastab teemale. Lase oma tark mees taskust välja, sest iga pakkumine loeb!

    Mäng on:
    – Universaalne! Võib panna oma teadmised proovile nii üksi kui suure seltskonnaga.
    – Arendav! Pane kõrvataha, mis kaasmängijad pakuvad! Uuri internetist või raamatutest häid vastusevariante!
    – Lihtne! Sobib hästi nii koolijütsile kui ka täiskasvanutele.
    – Kompaktne! Saad mängida nii kodus, kohvikus või pista tasku ja võtta reisile või randa kaasa!
    – Mitmekülgne! Kaardikombinatsioone on lõpmatult. Iga mäng on erinev!

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    8.00
  • Kaardimäng “Tark laps taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus.
    Ava lauale kaart ja otsi piltidelt sõnu, mis algavad paki pealmisel kaardil näidatud tähega. Jutusta piltide järgi või lihtsalt õpi tähti. Mängu saab kokku segada ka teiste sarja mängudega!

    Sobilik alates 6.eluaastast.

    8.00
  • Targa lapse reisimängude komplekt

    Komplekt sisaldab: Laevade pommitamine, Kosmoselahing, Yatzy ja Poomine reisimänge, 2 pliiatsit, 5 täringut, reeglilehed.

    Mängijate arv: 2-6

    Soovituslik vanus: 6+

    10.00
  • Reisimäng “Poomine”

    Targale lapsele ei ole probleem vastase sõnu ära arvata. Üks mängija mõtleb sõna või lause, teine hakkab tähti pakkuma. Kas arvad sõna ära ennem kui pakkumiste arv otsa saab?
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning harilik pliiats.

    NB! Ei sobi alla 3.eluaasta lastele!

    2.00
  • Reisimäng “Laevade pommitamine”

    Targad lapsed võivad reisil vana head Laevade pommitamist mängida. Täida vasakpoolne ruudustik enda laevastikuga ning hakake pakkuma koordinaate, et vastase laevu tabada. Kes esimesena vastase laevad põhja laseb, see ongi võitja.

    HOIATUS! Väikeste osade tõttu ei sobi alla 3-aastastele. Lämbumisoht.

    4.00
  • Kaardimäng “Kõik mehed on sead”

    Röh-röh! Lõbus täiskasvanute seltskonnamäng, mille lõppedes on kõik mehed ja naised eriti ilusad!

    NB! Tarbige alkoholi mõistlikult! Alkohol võib kahjustada teie tervist!

    Mängu kestvus: 15 min
    Mängijate arv: 3-8

    Soovituslik vanus: 18+

    8.00
  • Reisimäng “Kosmoselahing”

    “Kosmoselahing” on nagu laevade pommitamine, aga ruutude asemel on kuusnurgad ja laevade asemel hoopis teistsuguse kujuga kosmoselaevad. Täida vasakpoolne mänguala oma laevastikuga ning hakka pakkuma koordinaate, et vastase õhulaevu tabada.
    Kes esimesena vastase õhulaevad põhja laseb, see ongi võitja.
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning 2 harilikku pliiatsit.

    NB! Ei sobi alla 3.aasta lastele!

    2.00
  • Kaardimäng “Kelleks tahad saada?”

    Need lõbusate piltidega kaardid tutvustavad sulle erinevaid ameteid. Võimalik mängida 4 erinevat tuntud ja populaarset mängu.

    Mängu kestvus: 15 min
    Mängijate arv: 2-6

    Soovituslik vanus: 4+

    6.60
  • Kaardimäng “Missugune koer Sina oled?”

    Missugune koer Sina oled? Lebotamist armastav hagijas või sportlik whippet? Kohmakavõitu mops või väle spanjel? Koera ja tema omaniku vaheline side on tihedam kui karvane kasukas – pole siis ime, et meie iseloomus leidub meie kutsudega sarnaseid omadusi ning me näeme isegi nende moodi välja!

    Karbis on 50 lõbusat kaarti inimeste ja nendega äärmiselt sarnaste koerte fotodega. Samuti tõsieluline infovoldik, kus kirjeldatakse fotodel olevaid inimesi ja nende lemmikuid. Mängi mälumängu, leides võimalikult palju kaardipaare omaniku ja tema karvase sõbraga.
    Fotode autor: Gerrard Gethings (2018)

    Sobilik vanus 12.eluaastast.

    13.50
  • Magnetmäng “Sõnamäng”

    Mäng kuni neljale mängijale. Karbis on 100 tähemagnetit ja 20 tühja varumagnetit. Mängu eesmärk on moodustada kuni kuue sõnalisi sõnu ja koguda nii palju punkte kui võimalik. Mida pikemad sõnad ja rohkem erinevaid tähti, seda enam on võimalik saada. Mängust ei puudu ka jokker. Mäng lõppeb, kui kõik tähed on ära kasutatud. Võidab enim punkte kogunud mängija. Teine võimalus: võib määrata kindla kasutamise. : võidab see mängija, kes saab esimesena täis 100 punkti.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.00
  • Magnetmäng “Matamäng”

    Lõbus ja matemaatilist mõtlemist arendav mäng alates 7. eluaastast. Mängu eesmärk on veeretada täringut ja moodustada õigeid matemaatilisi tehteid ja koguda kõige enam naerunägusid. Mängu saab mängida 1 kuni 4 inimest.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.00
  • Kaardimäng “Ott”

    Kaardimäng Ott on üks kolmest retrosarja kaardimängust, sarjas on ilmunud ka kaardimängud Narr ja Must notsu. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud kaardimänge. Kaardipakid on nii kujunduselt kui ka oma sisult säilitatud ajastutruud.

    Karbis on 33 mängukaarti (16 paari ja Oti kaart), eesti- ja venekeelne mänguõpetus ning eessõna endiselt autoinspektorilt Villu Vanelt.

    Sobilik alates 4.eluaastast.

    6.50
  • Kaardimäng “Must Notsu”

    Kaardimäng Must notsu on üks kolmest retrosarja kaardimängust, sarjas on ilmunud ka kaardimängud Narr ja Ott. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud kaardimänge. Kaardipakid on nii kujunduselt kui ka oma sisult säilitatud ajastutruud.

    Karbis on 33 mängukaarti (16 paari ja Must notsu), eesti- ja venekeelne mänguõpetus ning eessõna Tartu Mänguasjamuuseumilt.

    Sobilik alates 3.eluaastast.

    6.80
  • Õppekaardid “Minu perekond”

    Mida üks tavaline perekod kodus üheskoos teeb? Kokkab ja koristab, reisib ja lõbutseb, aga mis kõige tähtsam – peres armastatakse üksteist!

    Sinu laps arendab loogilist mõtlemist ja vaatlusoskusi, kui otsib ja leiab ning loendab erinevaid asju pildil.

    Karbis on 15 pappkaarti, millest saab kokku panna 10 kolmeosalist puslet.

    Ühe kaardi formaat 74×124 mm.

    Soovitatav alates 2.eluaastast.

    9.20
  • Õppekaardid “Värvimemoriin”

    Värvimemoriin sisaldab 30 kaarti ehk 15 paari. Nende õppekaartide abil õpib laps värve tundma, arendama mälu ja loogikat. Näita lapsele ühel kaardil olevat eset, näiteks saapapaari. Siin aitab õiget paarilist leida samas asendis kaelkirjak.
    Memoriin: kui asetada kaardid lauale pildiga allapoole ja võtta sealt kaks kaarti, siis tuleb otsida sama värvi esemeid. Nt roheline sokipaar ja roheline särk või kollase-roheline sall ja tuttmüts.

    Vanusele:1-4 aastat.

    9.20
  • Reisimäng “Joonista ja arva!”

    Oskad sa arvata, mida joonistus kujutab? Aega mõõtev liivakell lisab põnevust, sest arvama peab selle tühjenemise jooksul. Iga õige arvamus viib võidule lähemale. Esimene mängija või võistkond, kes märgib lõpuvälja, on võitja!
    Mängukarbis on: 50 kaarti, mängulehtede plokk, joonistusplokk, pliiats, liivakell ja täring.

    Mängijate arv: 3+
    Kestvus: 30+ min
    Vanusele: 5+

    7.50
  • 5in1 mäng “Tetris”

    5in1 pisike mängukonsool on reisile minnes ja ka pikematel autosõitudel hea tasku pista. 2xAAA patareidel töötava (ei kuulu komplekti) konsooliga on põnevus ja hasart garanteeritud!

    Tootevalik: pildil nähtav valik. Ostu vormistades palume kirjutada oma eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav lastele alates 3.eluaastast.

    4.50

Menüü