• Mängukaartide komplekt

    Mängukaardid seltskonnaga aja veetmiseks. Komplektis 2 pakki plastikust kaarte.

     

     

    2.00
  • Loovkaardid “Väike Taibu õpib ameteid”

    Kaardipakis kirjeldatakse tegelaskuju, töövahendite ja omadussõnade kaudu 25 erinevat ametit.
    Mäng arendab lapse loogilist mõtlemist, lugemisoskust ja käelist tegevust.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    10.50
  • Loovkaardid “Väike Taibu” vene keeles

    50 loogilist mõtlemist, tähelepanu ja mälu arendavat pildikaarti, vene keelt kõnelevatele lastele.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    9.80
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.40
  • Loovkaardid “Väike Taibu”

    Kaardipakis on 50 vahvat pildikaarti, mis aitavad arendada laste loogilist mõtlemist, kõne grammatikat, laiendada sõnavara mahtu ja harjutada lugemisoskust.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    9.80
  • Seltskonnamäng “Mida nad meist ometi arvavad?”

    Üle 100 nalja eestlaste arvel! Naabrite, eriti lähinaabrite arvel on ikka tore keelt teritada. Siia kaardipakki on aga kokku kogutud üle saja värvika eestlaste-teemalise anekdoodi meie naaberrahvaste repertuaarist. Need on lugejate ette jõudnud peamiselt vene keele vahendusel meedia- ja sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Nendes lugudes mõjuvad eestlased enamasti ülimalt aeglastena, tihti veidi lihtsameelsete ja tõsistena, kuid kõigele vaatamata nii mõnigi kord oma tegemistes üsna edukatena.
    Naergem siis, sest seni, kuni me enda üle naerda suudame, on kõik parimas korras!

     

    Soovitatav alates 14.eluaastast.

    11.00
  • Kaardimäng “Bandido”

    “Bandido” püüab jälle põgeneda. Ühendage oma jõud, et teda peatada! Mängu eesmärk on asetada oma kaardid nii, et kõik tunnelid oleksid blokeeritud ja Bandido ei saaks vanglast ära põgeneda. Kui see õnnestub, olete kõik koos mängu võitnud, kui aga üks või rohkem tunnelitest jääb blokeerimata ja kaardipakk saab otsa, siis Bandido põgeneb ja te kõik olete kaotanud. Pakis on 70 kaarti+1 superkaart. Mängijate arv 1-4, mängu kestvus 15 minutit.

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    10.50
  • Magnetmäng “Tähemäng”

    Mängu saab mängida kuni 5 mängijat. Mängu eesmärk on arvata erinevate tähtedega algavaid sõnu järgnevatel teemadel: loom, taim, ese, riik, linn, amet, poisi nimi, tüdruku nimi, tähtpäev, toit, film ja laulu pealkiri. Võidab see, kes saab kõige kiiremini 10 punkti. Mänguga on kaasas põnev loosiratas ja lõbusad punktimagnetid. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Mõttemeister”

    Mängu mängitakse kahekesi. Mängu eesmärk on võimalikult väheste kordade arvuga ära arvata värvikombinatsioon, mille vastasmängija on välja mõelnud. Mäng sisaldab 2 mängulauda, 54 värvimagnetit (6 värvi, 9tk igast värvist), musti ja valgeid vihjemagneteid (40tk). Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Reis Kosmoses”

    Kaasahaarav täringumäng, mille kosmosereisi eesmärgiks on maanduda esimesena Päikesel või Maal. Mängijad õpivad iga taevakeha kohta huvitavaid fakte lugedes meie päikesesüsteemi planeete tundma. Mängu saab mängida 2 kuni 4 inimest. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Bingo”

    Mäng on kuni kahele mängijale. Lõbus piltidega bingomäng on sobilik alates 3.eluaastast. Mängu eesmärk on saada esimesena täis 2 horisontaalset rida (6 pilti) või 1 vertikaalne rida (6 pilti). Pilt, mida mängulaualt otsima hakatakse, loositakse loosiratta abil. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Kui ma sirgun suureks”

    Loominguline magnetmäng sobib lastele alates 3. eluaastast. Karbis on 10 tegelaskuju. Iga ameti esindaja koosneb kolmest tükist: pea, keha ja jalad. Vali tükid ja pane kokku just selline tegelane, kelleks soovid saada, kui oled suureks sirgunud. Saad ka naljategelasi luua, pane kokku mereröövel ja arst või kokk ning kosmonaut. Mängu saab mängida nii üksi kui ka mitmekesi. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

     

     

    7.00
  • Magnetmäng “Male”

    Mäng kahele. Mängu alustab valge mängija. Mängijad teevad käike vaheldumisi ja korraga võib liigutada ühte malendit. Malendeid võib liigutada vabale väljale või väljale, millel on juba vastase malend, vangistades ja lüües seda. Mängija ei tohi teha ühtki käiku, mis asetab või jätab kuninga tule alla. Mäng on läbi, kui mängija ei saa teha ühtki käiku. Matt tähendab, et kuningas on tule all ja seda pole võimalik muuta. Karbis 32 magnetit. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Poomine”

    Mängu saab mängida mitmekesi. Üks mängijatest on sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) väljamõtleja ja teised on arvajad. Kui mängija arvab tähe õigesti, asetatakse õige täht mängulauale, kui mitte, siis asetatakse mängulauale üks sebra osadest. Mäng sisaldab 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja kaks mängulauda. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

     

     

    7.00
  • Magnetmäng “Loomakodud”

    Mäng sobib mängimiseks alates 3.eluaastast. Karbis on 10 kaheosalist magnetit. Mängus tuleb lind või loom sobitada tema õige koduga. Mäng edendab mitmesuguste oskuste, nagu peenmotoorika, vaatlusoskuste ja keskendumisvõime arengut. Need oskused aitavad üheskoos kaasa õpioskuste edasiarendamisele.

     

    Soovitatav vanus 3-5 eluaastat.

    7.00
  • Magnetmäng “Kabe”

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

     

     

    7.00
  • Magnetmäng “Trips-traps-trull ja 4 ritta”

    Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi. Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4 ritta mõte on seada 4 ühte värvi kujundit horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. Mäng sisaldab 10 suurt magnetit ja 22 väikest magnetit. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    7.00
  • Magnetmäng “Laevade pommitamine”

    Mängu mängitakse kahekesi ja selle eesmärk on vastase laevu pommitada. Mäng sisaldab 5+5 sõjalaeva ja allveelaeva, 130 pommimagnetit ja 34 tabamuse magnetit, mängulaudadeks toote karbi pooled. Kasutamata magnetid saab kinnitada karbi tagaküljele. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.00
  • Scrollino Imeline suvi

    Keri rull lahti, naudi ja keri tagasi!
    Lõbus mäng lastele ja kogu perele. Täiuslik pikkadeks autosõitudeks või lendudeks. Läbi labürint, kogudes kokku kõik, mida reisiks vajad ja leia tee sihtkohta. Paberi pikkus 2 m.

    Scrollino on uus revolutsiooniline raamatuvorm, mille on loonud Ludmilla ja Sylvain Favardin. Scrollino nautimiseks sisesta pliiats ülemisse kerijasse ja keera seda päripäeva. Leia õige tee läbi labürindi. Kui oled mängimise lõpetanud, sisesta pliiats alumisse kerijasse ja keri tagasi. Alusta uuesti. Arendab loovust ja peenmotoorikat. Interaktiivne, lõbus ja keskkonnasäästlik!

    See Scrollino on käsitsi kokku pandud ning valmistatud mahepõllumajanduslikest allikatest pärinevatest jätkusuutlikest ja ringlussevõetavatest materjalidest.

    Soovitatav vanus alates 4.eluaastast.

    13.60
  • Head Eesti mõistatused, Vanamehe eri

    Vanamehe eriväljaanne pakub üle 300 mahlaka naljaküsimuse ja mõistatuse.
    Rahvapärased tekstid on avameelsed, mõnikord absurdsed ja kahemõttelised, kohati vanamehelikult tahumatud ja lihtsakoelised.
    Kaardid sobivad kasutamiseks mälumängudes, sünnipäevadel või lihtsalt lõbusa ajaviitena suuremates ja väiksemates seltskondades, kus on üle 16aastased noored.
    Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    Vanus 16+

    8.00
  • Head Eesti mõistatused, loomade eri

    Kaardipakis on üle 200 meeleoluka valimiku nalja- ehk keerdküsimusi, liitsõnamänge, pikemaid mõistatusjutukesi, mille tegelased on loomad, linnud, kalad, putukad. Kaartidega saab mängida küsi- ja vasta mänge nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    10.00
  • Head Eesti mängud

    Sellest kaardipakist leiate laia valiku mänge, mida saab mängida toas või väljas, talvel või suvel, üksi või hulgakesi. Siin leidub mänge nii noorematele kui vanematele mänguhuvilistele. Vähemtuntud mängud pakuvad avastamisrõõmu ja tuntumaid neist on taas hea meelde tuletada. Lisaks mängudele leiate kaardipakist valiku liisusalme. Neid loetakse mängude puhul, kus on vaja üks mängija teiste hulgast välja valida, määrata lugeja või püüdja, esimesena mängija jne. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi folkloristi Astrid Tuisuga. Toote ostuga toetate MTÜd Enneaegsed Lapsed.

    12.50
  • Head Eesti muinasjutud

    Sellest kaardipakist leiad 50 eesti muinasjuttu. Iga muinasjutt on mahutatud ühele kaardile – nii saad kiirelt kätte terve loo. Lugude juures on viited väljaannetele, kust võib leida nende pikemad versioonid.

    Eesti muinasjutud räägivad elulistest asjadest – õnnest ja selle otsimisest, inimeste soovidest ja muredest, hirmudest ja neist jagusaamisest. Siin on muinasjutte, kus tegutsevad nii tavalised kui imevõimetega tegelased, loomad, kes oskavad rääkida ja rumal vanapagan. Iga muinasjutt on aga alati õige just sellisena, nagu ise seda räägid – võid muinasjuttu muuta kas või igal rääkimiskorral.

    Igal kaardil on kaks sümbolit. Üks märgib jutu liiki, teine seda, kas soovitame juttu kõigile lastele või juba pisut suurematele.

    12.50
  • Emotsioonikaardid

    Tundekaardid on mõeldud selleks, et julgustada last oma emotsioone jagama. Kahepoolsetel kaartidel on kujutatud igapäevaseid olukordi, emotsioone ja reaktsioone, mis võivad sellistes olukordades tekkida. Kaartidel on 10 olukorda, 10 emotsiooni ning 10 võimalikku tegevust. Siin puuduvad valed ja õiged vastused, laps teeb ise temale õigena tunduva valiku.

     

    Sobilik 3—7aastastele lastele.

    9.60

Menüü