• Õppekaardid “Numbrimemoriin”

    Laps õpib kaartide abil üheksa piires numbreid tundma ning mälu ja loogikat arendama.

    Pakis on 15 kaardipaari ehk kokku 30 papist kaarti. Näidake lapsele ühte kaarti, näiteks sellist millele on 2 liblikat. Laps peab ülejäänute seast leidma paariliseks kaardi, millel on kirjas number 2.

    Mängida võib ka vastupidi: numbrile 4 tuleb leida paariliseks 4 putukaga kaart.

     

    Memoriin: Asetage kaardid lauale, pilt allpool. Eesmärk on leida üles paarid- igale numbrikaardile on paariliseks teine kaart, millel on vastav arv putukaid. Võtke laualt 2 kaarti. Kui kaardipaar omavahel ei sobi, pange kaardid lauale tagasi ja võtke uuesti 2 kaarti ning proovige leida paariline.

     

    Vanusele: 2-6

    10.07
  • Retseptikaardid Moketilid

    Alkoholivabad joogid on trendikad! Mis võiks olla parem kui sõpradega mokteili nautida?

     

    Neid üllatusrohkeid koduseid mokteile saate valmistada nii sageli, kui soovite. Karbis on 28 erinevat kaarti koos retseptiga.

    14.03
  • Tegevuskaardid “Õpime korrutama ja jagama!”

    Vajalik abimees kui vaja harjutada korrutamis ja jagamist. Kaartidel on 150 korrutamis- ja jagamismängu. Lepatriinud, õunad, kirsid, konnad, kalad ja muud tegelinskid aitava luua seoseid.

    Anna, Mia ja Oliver nuputavad, kuidas õunad kolme vahel võrdselt ära jagada. Siim ja Taavi soovivad aga kalu omavahel ära jagada. Kui soov, siis aita neid!

     

    Vanusele: 8-11

    10.98
  • Tactic Reisimäng “Alias”

    Alias on vahva sõnaseletusmäng vähemalt kaheliikmelistele võistkondadele!

     

    Mugavat reisikomplekti on mugav endaga reisil kaasas kanda.

     

     

    Mängijaid: 2+

    Mängu aeg: 30+min

     

     

    Soovituslik vanus alates 10.eluaastast.

    8.64
  • Magnetkabe

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

     

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    2.84

    Magnetkabe

    2.84
  • Magnetmäng “Reis ümber maailma”

    Imelihtsate reeglitega kaasahaarava mängu eesmärgiks on kõigi oma 4 nupuga teha tiir ümber mängulaua ja jõuda lõppu. Võta mugav komplekt pikale autosõidule või reisile kaasa ning naudi mängimist igal ajal.

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    2.54
  • Mängukaardid “Visit Estonia”

    Mängukaardid Eesti vaatamisväärsustega. Skänni kaardil olevaid QR-koode ja uuri objekte lähemalt.
    Hea kingitus väljamaal elavale sõbrale!

    3.36
  • Kaardimäng “Tark naine taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus.

    Kas oskad moodustada lauset, mille kõik sõnad algavad N-tähega või luua värss, mille iga rida hakkab R-tähega?

    Lõbusad keelelised sõnamängud, mida saab mängida eraldi või koos Tark Mees Taskus-sarja mängudega.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-10

    Soovituslik vanus: 9+

    8.14
  • Kaardimäng “Tark mees taskus 2”

    Järg populaarsele kaardimängule, kus seekord meelelahutuslikumad
    teemad.
    Mängijaid 1-10

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    NB! Saab kokku segada teiste sarja mängudega.

    6.71
  • Kaardimäng “Tark mees taskus”

    “Kas tead N-tähega algavat lindu? Aga spordiala, sõiduvahendit või kööginõu?
    Paku esimesena sõna, mis algab nõutud tähega ning vastab teemale. Lase oma tark mees taskust välja, sest iga pakkumine loeb!

    Mäng on:
    – Universaalne! Võib panna oma teadmised proovile nii üksi kui suure seltskonnaga.
    – Arendav! Pane kõrvataha, mis kaasmängijad pakuvad! Uuri internetist või raamatutest häid vastusevariante!
    – Lihtne! Sobib hästi nii koolijütsile kui ka täiskasvanutele.
    – Kompaktne! Saad mängida nii kodus, kohvikus või pista tasku ja võtta reisile või randa kaasa!
    – Mitmekülgne! Kaardikombinatsioone on lõpmatult. Iga mäng on erinev!

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    8.14
  • Reisimäng “Poomine”

    Targale lapsele ei ole probleem vastase sõnu ära arvata. Üks mängija mõtleb sõna või lause, teine hakkab tähti pakkuma. Kas arvad sõna ära ennem kui pakkumiste arv otsa saab?
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning harilik pliiats.

    NB! Ei sobi alla 3.eluaasta lastele!

    2.04
  • Kaardimäng “Kõik mehed on sead”

    Röh-röh! Lõbus täiskasvanute seltskonnamäng, mille lõppedes on kõik mehed ja naised eriti ilusad!

    NB! Tarbige alkoholi mõistlikult! Alkohol võib kahjustada teie tervist!

    Mängu kestvus: 15 min
    Mängijate arv: 3-8

    Soovituslik vanus: 18+

    8.14
  • Reisimäng “Kosmoselahing”

    “Kosmoselahing” on nagu laevade pommitamine, aga ruutude asemel on kuusnurgad ja laevade asemel hoopis teistsuguse kujuga kosmoselaevad. Täida vasakpoolne mänguala oma laevastikuga ning hakka pakkuma koordinaate, et vastase õhulaevu tabada.
    Kes esimesena vastase õhulaevad põhja laseb, see ongi võitja.
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning 2 harilikku pliiatsit.

    NB! Ei sobi alla 3.aasta lastele!

    2.04
  • Kaardimäng “Missugune koer Sina oled?”

    Missugune koer Sina oled? Lebotamist armastav hagijas või sportlik whippet? Kohmakavõitu mops või väle spanjel? Koera ja tema omaniku vaheline side on tihedam kui karvane kasukas – pole siis ime, et meie iseloomus leidub meie kutsudega sarnaseid omadusi ning me näeme isegi nende moodi välja!

    Karbis on 50 lõbusat kaarti inimeste ja nendega äärmiselt sarnaste koerte fotodega. Samuti tõsieluline infovoldik, kus kirjeldatakse fotodel olevaid inimesi ja nende lemmikuid. Mängi mälumängu, leides võimalikult palju kaardipaare omaniku ja tema karvase sõbraga.
    Fotode autor: Gerrard Gethings (2018)

    Sobilik vanus 12.eluaastast.

    13.73
  • Magnetmäng “Sõnamäng”

    Mäng kuni neljale mängijale. Karbis on 100 tähemagnetit ja 20 tühja varumagnetit. Mängu eesmärk on moodustada kuni kuue sõnalisi sõnu ja koguda nii palju punkte kui võimalik. Mida pikemad sõnad ja rohkem erinevaid tähti, seda enam on võimalik saada. Mängust ei puudu ka jokker. Mäng lõppeb, kui kõik tähed on ära kasutatud. Võidab enim punkte kogunud mängija. Teine võimalus: võib määrata kindla kasutamise. : võidab see mängija, kes saab esimesena täis 100 punkti.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.11
  • Magnetmäng “Matamäng”

    Lõbus ja matemaatilist mõtlemist arendav mäng alates 7. eluaastast. Mängu eesmärk on veeretada täringut ja moodustada õigeid matemaatilisi tehteid ja koguda kõige enam naerunägusid. Mängu saab mängida 1 kuni 4 inimest.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.11
  • Kaardimäng “Must Notsu”

    Kaardimäng Must notsu on üks kolmest retrosarja kaardimängust, sarjas on ilmunud ka kaardimängud Narr ja Ott. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud kaardimänge. Kaardipakid on nii kujunduselt kui ka oma sisult säilitatud ajastutruud.

    Karbis on 33 mängukaarti (16 paari ja Must notsu), eesti- ja venekeelne mänguõpetus ning eessõna Tartu Mänguasjamuuseumilt.

    Sobilik alates 3.eluaastast.

    6.92
  • Õppekaardid “Minu perekond”

    Mida üks tavaline perekod kodus üheskoos teeb? Kokkab ja koristab, reisib ja lõbutseb, aga mis kõige tähtsam – peres armastatakse üksteist!

    Sinu laps arendab loogilist mõtlemist ja vaatlusoskusi, kui otsib ja leiab ning loendab erinevaid asju pildil.

    Karbis on 15 pappkaarti, millest saab kokku panna 10 kolmeosalist puslet.

    Ühe kaardi formaat 74×124 mm.

    Soovitatav alates 2.eluaastast.

    9.36
  • Õppekaardid “Värvimemoriin”

    Värvimemoriin sisaldab 30 kaarti ehk 15 paari. Nende õppekaartide abil õpib laps värve tundma, arendama mälu ja loogikat. Näita lapsele ühel kaardil olevat eset, näiteks saapapaari. Siin aitab õiget paarilist leida samas asendis kaelkirjak.
    Memoriin: kui asetada kaardid lauale pildiga allapoole ja võtta sealt kaks kaarti, siis tuleb otsida sama värvi esemeid. Nt roheline sokipaar ja roheline särk või kollase-roheline sall ja tuttmüts.

    Vanusele:1-4 aastat.

    9.36
  • Reisimäng “Joonista ja arva!”

    Oskad sa arvata, mida joonistus kujutab? Aega mõõtev liivakell lisab põnevust, sest arvama peab selle tühjenemise jooksul. Iga õige arvamus viib võidule lähemale. Esimene mängija või võistkond, kes märgib lõpuvälja, on võitja!
    Mängukarbis on: 50 kaarti, mängulehtede plokk, joonistusplokk, pliiats, liivakell ja täring.

    Mängijate arv: 3+
    Kestvus: 30+ min
    Vanusele: 5+

    7.63
  • 5in1 mäng “Tetris”

    5in1 pisike mängukonsool on reisile minnes ja ka pikematel autosõitudel hea tasku pista. 2xAAA patareidel töötava (ei kuulu komplekti) konsooliga on põnevus ja hasart garanteeritud!

    Tootevalik: pildil nähtav valik. Ostu vormistades palume kirjutada oma eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav lastele alates 3.eluaastast.

    4.58
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.54
  • Seltskonnamäng “Mida nad meist ometi arvavad?”

    Üle 100 nalja eestlaste arvel! Naabrite, eriti lähinaabrite arvel on ikka tore keelt teritada. Siia kaardipakki on aga kokku kogutud üle saja värvika eestlaste-teemalise anekdoodi meie naaberrahvaste repertuaarist. Need on lugejate ette jõudnud peamiselt vene keele vahendusel meedia- ja sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Nendes lugudes mõjuvad eestlased enamasti ülimalt aeglastena, tihti veidi lihtsameelsete ja tõsistena, kuid kõigele vaatamata nii mõnigi kord oma tegemistes üsna edukatena.
    Naergem siis, sest seni, kuni me enda üle naerda suudame, on kõik parimas korras!

     

    Soovitatav alates 14.eluaastast.

    11.19
  • Magnetmäng “Tähemäng”

    Mängu saab mängida kuni 5 mängijat. Mängu eesmärk on arvata erinevate tähtedega algavaid sõnu järgnevatel teemadel: loom, taim, ese, riik, linn, amet, poisi nimi, tüdruku nimi, tähtpäev, toit, film ja laulu pealkiri. Võidab see, kes saab kõige kiiremini 10 punkti. Mänguga on kaasas põnev loosiratas ja lõbusad punktimagnetid. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11

Menüü