• Retro lauamängud “Tsirkus ja Lend Kuule”

    RETRO lauamängud „TSIRKUS“ ja „LEND KUULE“ on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend. Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    16.07
  • Retro lauamängud “Kalamees ja Koolist kojuminek”

    Selles karbis on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend.  Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    16.07
  • Seltskonnamäng “Kogu pere reaalsuskontroll”

    Oled Sa kindel, et tead, mida Su pere Sinust tegelikult arvab? Võib-olla oled just Sina pere kõige säravam naljanina või hoopis kõige suurem tuulepea. Mängu käigus saate teada, mida üksteises märkate ja hindate ning kui hästi üksteist tegelikult tunnete!
    Sobib humoorikaks ajaviiteks pere seltsis. Eeldab ausust, head üksteise tundmist ja kasuks tuleb hea huumorimeel. Pakis 111 kaarti. Mängijate arv 3+. Mängu kestus 20-40 min.

     

    Sobilik 7+ eluaastast.

     

    11.08
  • Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll, kodukontori eri”

    Reaalsuskontrolli uus toode – Kodukontori eri sobib hästi motivatsioonimänguks meeskonna-ja töökaaslaste seltsis, aga ka humoorikaks vahepalaks firmapeol või veebikoosolekul. Seekord küll natuke vähem kaarte, 57 tk, aga kaartide sisu, ehk omadused on mõeldud kodukontoris tööd rügavatele tööinimestele ja nende kolleegidele.
    Äkki sa polegi selline, nagu töökaaslased väidavad su olevat? Mängu lõpus saad teada, kuidas teised sind läbi videoekraani näevad ja tunnevad. Võib-olla oled just sina kõige suurem sasipea veebikoosolekutel või kõige suurem koduloomade eksponeerija? Mängijate arv 3+. Mängu kestus 20-40 min.

     

    Sobilik 18+ eluaastast.

     

    9.36
  • Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll, elukogenud inimesele”

    Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll elukogenud inimesele” sobib hästi nii seltskonnamänguks kui ka lõbusaks ajaviiteks piisava elukogemusega pereliikmete ja sõprade seltsis. Mängu käigus saad mõelda kaasmängijatele kui isiksustele – nende omadustele ja eripäradele. Mängu lõpuks saad teada, mida mängijad üksteisest tegelikult arvavad.
    Pakist leiad 111 kaarti, millest igaühel kirjas erinev omadus. Iga kaart algab sõnaga „kõige“ ning kaart tuleb seltskonnas anda sellele inimesele, kelle kohta see omadus kõige enam kehtib. Mida paremini mängijad üksteist tunnevad, seda sujuvamalt mäng kulgeb. Mängijate arv 3+. Mängu aeg 30-45 min.

    Soovituslik vanus: 33+

    11.69
  • Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll 2”

    “Reaalsuskontroll 2” Sobib hästi seltskonnamänguks sünnipäevale või mõnele teisele peole, aga ka lõbusaks ajaviiteks sõprade seltsis.
    Kes on varem mänginud Reaalsuskontrolli, see teab, et miski ei jää enam saladuseks. “Reaalsuskontroll 2” on aga karmim, julgem ja hullem. Mängu lõpuks saad teada, mida teised Sinu ja Su saladuste kohta tegelikult teavad. Raudseid närve ja mõistlikku meelt! Võib-olla oled just Sina kõige suurem hurmur või hoopis suurim pehmo?
    Mängu kestvus: 30-45 min
    Mängijate arv: 3+

     

    Soovituslik vanus: 18+

    11.08
  • Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll”

    Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll” on lõbus ajaviide, mille käigus saad mõelda kaasmängijate eripärade peale. Mängu lõpuks saad teada, mida mängijad üksteisest tegelikult arvavad.
    Komplektis on 111 kaarti, millest igaühel kirjas erinev omadus. Iga kaart algab sõnaga „kõige“ ning kaart tuleb seltskonnas anda sellele inimesele, kelle kohta see omadus kõige enam käib. Mängimiseks on vaja vähemalt kolme inimest. Mida paremini mängijad üksteist tunnevad, seda sujuvamalt mäng kulgeb.
    Mängu kestvus: 30-45 min

     

    Soovituslik vanus: 16+

    11.08
  • Seltskonnamäng “Ou mai gaad!”

    Kes on mänginud “Appi kui piinlik” mängu, siis see on veel hullem ja piinlikum. Palju on täiskasvanulikku elu puudutavaid küsimusi, mis on ju noore ja ulja inimese elu loomulik osa.
    Kui tõesti julgete, siis nüüd saate oma seltskonnas kõik ausalt üles tunnistada ja küllap leiate üksteise kohta nii mõnegi naljaka või uskumatu fakti, mida te varem ei teadnud.
    Sobib mängimiseks ka võõrkeelses seltskonnas, kaartidel on ingliskeelne tõlge.
    Vanusepiirang: 18+
    Mängijate arv: 3+
    Mängu kestus: 20-40 min
    Komplektis on 100 küsimuskaarti, millest igaühel kirjas küsimus. Lisaks 4 tühja kaarti, millele saab ise väljamõeldud küsimuse kirjutada ning 8 vastusekaarti (EI-JAH).

    11.08
  • Seltskonnamäng “Mida nad meist ometi arvavad?”

    Üle 100 nalja eestlaste arvel! Naabrite, eriti lähinaabrite arvel on ikka tore keelt teritada. Siia kaardipakki on aga kokku kogutud üle saja värvika eestlaste-teemalise anekdoodi meie naaberrahvaste repertuaarist. Need on lugejate ette jõudnud peamiselt vene keele vahendusel meedia- ja sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Nendes lugudes mõjuvad eestlased enamasti ülimalt aeglastena, tihti veidi lihtsameelsete ja tõsistena, kuid kõigele vaatamata nii mõnigi kord oma tegemistes üsna edukatena.
    Naergem siis, sest seni, kuni me enda üle naerda suudame, on kõik parimas korras!

     

    Soovitatav alates 14.eluaastast.

    11.19
  • Magnetmäng “Tähemäng”

    Mängu saab mängida kuni 5 mängijat. Mängu eesmärk on arvata erinevate tähtedega algavaid sõnu järgnevatel teemadel: loom, taim, ese, riik, linn, amet, poisi nimi, tüdruku nimi, tähtpäev, toit, film ja laulu pealkiri. Võidab see, kes saab kõige kiiremini 10 punkti. Mänguga on kaasas põnev loosiratas ja lõbusad punktimagnetid. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Mõttemeister”

    Mängu mängitakse kahekesi. Mängu eesmärk on võimalikult väheste kordade arvuga ära arvata värvikombinatsioon, mille vastasmängija on välja mõelnud. Mäng sisaldab 2 mängulauda, 54 värvimagnetit (6 värvi, 9tk igast värvist), musti ja valgeid vihjemagneteid (40tk). Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Reis Kosmoses”

    Kaasahaarav täringumäng, mille kosmosereisi eesmärgiks on maanduda esimesena Päikesel või Maal. Mängijad õpivad iga taevakeha kohta huvitavaid fakte lugedes meie päikesesüsteemi planeete tundma. Mängu saab mängida 2 kuni 4 inimest. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Bingo”

    Mäng on kuni kahele mängijale. Lõbus piltidega bingomäng on sobilik alates 3.eluaastast. Mängu eesmärk on saada esimesena täis 2 horisontaalset rida (6 pilti) või 1 vertikaalne rida (6 pilti). Pilt, mida mängulaualt otsima hakatakse, loositakse loosiratta abil. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Kui ma sirgun suureks”

    Loominguline magnetmäng sobib lastele alates 3. eluaastast. Karbis on 10 tegelaskuju. Iga ameti esindaja koosneb kolmest tükist: pea, keha ja jalad. Vali tükid ja pane kokku just selline tegelane, kelleks soovid saada, kui oled suureks sirgunud. Saad ka naljategelasi luua, pane kokku mereröövel ja arst või kokk ning kosmonaut. Mängu saab mängida nii üksi kui ka mitmekesi. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Male”

    Mäng kahele. Mängu alustab valge mängija. Mängijad teevad käike vaheldumisi ja korraga võib liigutada ühte malendit. Malendeid võib liigutada vabale väljale või väljale, millel on juba vastase malend, vangistades ja lüües seda. Mängija ei tohi teha ühtki käiku, mis asetab või jätab kuninga tule alla. Mäng on läbi, kui mängija ei saa teha ühtki käiku. Matt tähendab, et kuningas on tule all ja seda pole võimalik muuta. Karbis 32 magnetit. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Poomine”

    Mängu saab mängida mitmekesi. Üks mängijatest on sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) väljamõtleja ja teised on arvajad. Kui mängija arvab tähe õigesti, asetatakse õige täht mängulauale, kui mitte, siis asetatakse mängulauale üks sebra osadest. Mäng sisaldab 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja kaks mängulauda. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Loomakodud”

    Mäng sobib mängimiseks alates 3.eluaastast. Karbis on 10 kaheosalist magnetit. Mängus tuleb lind või loom sobitada tema õige koduga. Mäng edendab mitmesuguste oskuste, nagu peenmotoorika, vaatlusoskuste ja keskendumisvõime arengut. Need oskused aitavad üheskoos kaasa õpioskuste edasiarendamisele.

     

    Soovitatav vanus 3-5 eluaastat.

    7.11
  • Magnetmäng “Kabe”

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Trips-traps-trull ja 4 ritta”

    Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi. Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4 ritta mõte on seada 4 ühte värvi kujundit horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. Mäng sisaldab 10 suurt magnetit ja 22 väikest magnetit. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    7.11
  • Seltskonna kaardimäng “Phase 10”

    Uus, põnev kaardimäng UNO tegijatelt! Mängu eesmärk on olla esimene mängija, kes läbib kümme erinevat faasi kahe kolme komplektiga, ühe seitsmese või seitsme sama värvi kaardiga. Pööre seisneb selles, et iga lõpetatav faas on konkreetne iga jagatud käe jaoks. Mängijad, kes läbivad ühe etapi, pääsevad edasi järgmisse, kuid need, kes seda ei tee, peavad proovima, kuni nad seda teevad. Olge esimene inimene, kes on mängu võitmiseks läbinud kõik kümme etappi. Sisaldab 108 kaarti ja juhiseid.

    Mängijate arv 2-6.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    6.61
  • Lauamäng “Toida Pandat”

    Söödame Pandasid. Äge trikimäng, kus tuleb sööta pandasid. Üks tiimi liikmetest peab kandma avatud suuga panda maski ja teine tiimi liige peab pandat söötma nii, et pall suhu maanduks. Et veelgi põnevam oleks, määravad trikikaardid ära, kuidas pandat peab söötma (põrkega, üle õla jne). Sobib mängimiseks 4-8 mängijale. Komplektis 2 maski, 6 palli, 56 kaarti ja mängujuhend.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    22.88
  • Lauamäng “Frozen II memos”

    Mängu eesmärgiks on võimalikult suurel hulgal paarelementide kogumine. Klassikaline mäng kogu perele. Mängijaid: 1–4. Mäng kestab: 10–25 min. Komplektis on: 36 ainulaadse kujuga papielementi ja mängujuhend.

    HOIATUS! Ei ole sobiv alla 3 aasta vanustele lastele. Sisaldab pisidetaile. Lämbumisoht! .
    9.55
  • Puidust male karbis

    Puidust karbis male. Male on strateegiline lauamäng kahele mängijale, seda mängitakse nelinurksel 64 ruudustikul vahelduvate värvidega mängulaual. Mõlemad mängijad alustavad 16 malendiga ning eesmärk on matistada vastase kuningas.

     

     

    Soovitatav vanus 5.eluaastast

    37.11
  • Jenga-laadne tornimäng

    Torn asetatakse lauale otse karbist. Mängija võtab tornist ettevaatlikult ühe klotsi, nii et torn ümber ei kukuks. Nüüd paneb ta selle torni ülemisse osasse. Kõik mängijad teevad seda kordamööda. Mängija, kes viimasena asetab klotsi torni tippu ilma et see ümber kukuks, on võitja. Mängukarbis on 48 puidust värvilist klotsi ja laste fantaasia ning loovuse arendamiseks on lisatud ka puidust täring- nii saavad lapsed omale ise mängureegleid välja mõelda. Mängijaid: 2 ja rohkem.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    9.97

Menüü