• Tetris

    Mängija ülesanne on paigutada klotsid mänguvälja põhja nii, et need moodustaksid katkematu ja aukudeta rivi. Kui üks rida saab täis, siis see kaob ning “torni” kõrgus väheneb selle võrra. Mida rohkem ridu täis saadakse, seda suuremaks kasvab mängu skoor ja ka klotside langemise kiirus. Kui mängutükid jõuavad mänguvälja ülemisse otsa ning takistavad uute klotside langemist, saab mäng läbi. Töötab 2 AA tüüpi patareiga.

     

    Värvivalik: punane, roheline, sinine, kollane. Ostu vormistades palume kirjutada oma värvieelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Värvieelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

     

     

    3.50

    Tetris

    3.50
  • Lauamäng Junior Labürint

    Algajatele mõeldud versioon suurepärasest mänguklassikast! Igal käigul nihutavad mängijad labürindi seinu ja liigutavad oma kummitusi läbi avatud koridoride laual aardeid otsides. Kes esimesena aardeni jõuab, saab selle endale võtta, kuid koridorid sulguvad kiiresti, nii et eesmärgini jõudmine võib võtta mitu pööret. 1-4 mängijat.

    Komplektis on: 1 mängualus, 17 labürindi kaarti, 12 aardenuppu, 4 vaimu ja mängureeglid.

     

    Mäng on mõeldud alates 5.eluaastast.

    20.00
  • Lauamäng Kimble

    Seda mängu tuntakse ka “Reis ümber Maailma” nime all. Eriliseks muudab mängu see, et mängulaua keskel asuv täring on klaaskupli all, millele vajutatakse veeretamise asemel. Mängukarbis on mängulaud ja 16 nuppu ning reeglid.
    Mängijaid: 2-4
    Mänguaeg: u. 30 min.

    11.20
  • Kaardimäng Karuba

    Kaardimäng Karuba on põnev mäng kogu perele! Karuba saarel on palju templeid ja väärtuslikud aarded on peidetud sügavale džunglisse. Ekspeditsiooni juht peab oskuslikult planeerima seikluse teekonna.
    Mängu eesmärgiks on korjata kõik aarded džunglist, jõuda templitesse ja ei tohi olla blokeeritud teiste mängijate poolt. Ekspeditsioonijuht peab olema parem teistest võistlevatest ekspeditsiooni juhtidest.

    Komplektis on:
    Juhend
    96 mängukaarti(16 kaarti igale mängijale)
    1 ülevaatlik pilt kaartidest

    Lauamäng 2-6 mängijale.
    Mängu aeg 15 minutit.
    Vanusele: 8+

    18.00
  • Kalamäng patareidega

    Vahva, 2xAA patareidel(ei kuulu komplekti) töötav, pöörlev kalamäng . Kalu saab püüda hetkel, kui nad suu avavad. Komplektis 2 õnge.

    NB! Piltidel olevad tooted võivad erineda värvide poolest saadaval olevatest toodetest!

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast

    8.50
  • Kalamäng patareidega

    Lõbus, 3xAA patareidel(ei kuulu komplekti) töötav, pöörlev kalamäng . Kalu saab püüda hetkel, kui nad suu avavad. Komplektis 2 õnge.

    NB! Piltidel olevad tooted võivad erineda värvide poolest saadaval olevatest toodetest!

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast

    11.80
  • Cars Memo lauamäng

    Leia kaardile sarnane paariline. Võitja on enim kaardipaare kogunud mängija.

     

    Mängukarp sisaldab 48 kaarti.

    Mängu kestvus: u. 20 min

    Mängijate arv: 2-6

     

    Soovituslik vanus: 4 kuni 99 aastat

    6.50
  • 160-osaline mosaiigimäng

    Mosaiigimäng on arendav, tubane tegevus väikelastele. Selles 160-osalises komplektis on nelja erinevat värvi nupud, 6 erinevat pilti ja ohutu, kumerate nurkadega alusraam. Mäng õpetab lapsele värve, püsivust ja tähelepanuvõimet.

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

    11.40
  • Joogarong

    Kaardipakis on 10 erineva kujuga tükki, kus peal joogaharjutused ja 1 lisadetaili tükki. Sega ja sobita rongitükid nii nagu soovid – iga osa sobitub teiste osade kõrvale. Tehke enne iga uue rongivaguni lisamist koos harjutusi. Kui rong on koos, siis tehke lõpus kõik harjutused järjest ühe pika seeriana! Lugege kokku rongil kõik inimesed. Vaadake, mis värve on rongil, lisage rongile suits. Selle mängu käigus saate säilitada kontakti oma lapsega jooga algtõdede õppimise abil. Hingake sügavalt ja tunnetage kõiki oma kehaosi. Puudutage üksteise käsi, selga ja nina. See on teie mõlema jaoks tervendav hetk. See võib tugevdada sinu ja lapse vahelist armastavat sõnatut suhet. Pärast mängu kallistage teineteist! Karbis on kaasas täpsem juhend.

    Soovitatav alates 2. eluaastast.

    13.50

    Joogarong

    13.50
  • Joogakaardid

    Kaardipakis on 40 kaarti: 20 pildikaarti joogaharjutustega ning 20 kaarti lihtsate ja lõbusate salmidega, mis kirjeldavad lastele joogaasendeid. Kaardipakiga saab mängida 4 erinevat mängu ja lisaks leiad huvitava sünnipäevapeo korraldamise kirjelduse, mida kaartidega teha. Toode aitab kaasa emotsionaalsele, sotsiaalsele, kognitiivsele ning kehalisele arengule. Toode sobib vanusele alates 3 kuni 99. Kombineeri toodet ka teiste YOGI tootesarja toodetega.

     

    15.50

    Joogakaardid

    15.50
  • Scrollino Imeline suvi

    Keri rull lahti, naudi ja keri tagasi!
    Lõbus mäng lastele ja kogu perele. Täiuslik pikkadeks autosõitudeks või lendudeks. Läbi labürint, kogudes kokku kõik, mida reisiks vajad ja leia tee sihtkohta. Paberi pikkus 2 m.

    Scrollino on uus revolutsiooniline raamatuvorm, mille on loonud Ludmilla ja Sylvain Favardin. Scrollino nautimiseks sisesta pliiats ülemisse kerijasse ja keera seda päripäeva. Leia õige tee läbi labürindi. Kui oled mängimise lõpetanud, sisesta pliiats alumisse kerijasse ja keri tagasi. Alusta uuesti. Arendab loovust ja peenmotoorikat. Interaktiivne, lõbus ja keskkonnasäästlik!

    See Scrollino on käsitsi kokku pandud ning valmistatud mahepõllumajanduslikest allikatest pärinevatest jätkusuutlikest ja ringlussevõetavatest materjalidest.

    Soovitatav vanus alates 4.eluaastast.

    13.60
  • Head Eesti vanasõnad

    Kaardipakist leiate nii vanemaid kui ka uuemaid vanasõnu headuse ja kurjuse, õige ja vale, tarkuse ja rumaluse, virkuse ja laiskuse, rääkimise ja vaikimise ning palju muu elulise kohta. Vanasõnad on jagatud nelja tüüpi ülesanneteks, mis sobivad lahendamiseks nii üksi kui ka mitmekesi. Mängulised ülesanded toovad põnevust ja nalja nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades.

     

    12.50
  • Head Eesti mõistatused, Vanamehe eri

    Vanamehe eriväljaanne pakub üle 300 mahlaka naljaküsimuse ja mõistatuse.
    Rahvapärased tekstid on avameelsed, mõnikord absurdsed ja kahemõttelised, kohati vanamehelikult tahumatud ja lihtsakoelised.
    Kaardid sobivad kasutamiseks mälumängudes, sünnipäevadel või lihtsalt lõbusa ajaviitena suuremates ja väiksemates seltskondades, kus on üle 16aastased noored.
    Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    Vanus 16+

    8.00
  • Head Eesti mõistatused, loomade eri

    Kaardipakis on üle 200 meeleoluka valimiku nalja- ehk keerdküsimusi, liitsõnamänge, pikemaid mõistatusjutukesi, mille tegelased on loomad, linnud, kalad, putukad. Kaartidega saab mängida küsi- ja vasta mänge nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    10.00
  • Head Eesti mängud

    Sellest kaardipakist leiate laia valiku mänge, mida saab mängida toas või väljas, talvel või suvel, üksi või hulgakesi. Siin leidub mänge nii noorematele kui vanematele mänguhuvilistele. Vähemtuntud mängud pakuvad avastamisrõõmu ja tuntumaid neist on taas hea meelde tuletada. Lisaks mängudele leiate kaardipakist valiku liisusalme. Neid loetakse mängude puhul, kus on vaja üks mängija teiste hulgast välja valida, määrata lugeja või püüdja, esimesena mängija jne. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi folkloristi Astrid Tuisuga. Toote ostuga toetate MTÜd Enneaegsed Lapsed.

    12.50
  • Head Eesti muinasjutud

    Sellest kaardipakist leiad 50 eesti muinasjuttu. Iga muinasjutt on mahutatud ühele kaardile – nii saad kiirelt kätte terve loo. Lugude juures on viited väljaannetele, kust võib leida nende pikemad versioonid.

    Eesti muinasjutud räägivad elulistest asjadest – õnnest ja selle otsimisest, inimeste soovidest ja muredest, hirmudest ja neist jagusaamisest. Siin on muinasjutte, kus tegutsevad nii tavalised kui imevõimetega tegelased, loomad, kes oskavad rääkida ja rumal vanapagan. Iga muinasjutt on aga alati õige just sellisena, nagu ise seda räägid – võid muinasjuttu muuta kas või igal rääkimiskorral.

    Igal kaardil on kaks sümbolit. Üks märgib jutu liiki, teine seda, kas soovitame juttu kõigile lastele või juba pisut suurematele.

    12.50
  • Head Eesti Lühendi-ja valemmõistatused

    Kaardipakist leiab üle 170 mõnusa keelenalja – lühend- ja valemmõistatused, mille levikuaeg ulatub nõukogude ajast tänapäevani välja.

     

    Vanus 14+

    8.60
  • Head Eesti Liitsõnamängud

    Liitsõnamängud on üks mõistatuste allvorme. Küsimuse vastuses on alati see sõna või sõnaosa, mida küsimuses kuuled. Igal kaardil on üks küsimus ja vastus (trükitähtedes). Nuputa ise või korralda võistlus! Võidab see, kes pakub õige või vaimukaima vastuse.
    Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonnaga. Kaardipakis on liitsõnamõistatusi üle 200. Kaarte koos saatesõnaga kokku 111. Mängu saavad mängida ka eelkooliealised, sest tekstid on trükitähtedega!

    Ei sobi alla 3.aasta vanustele lastele.

    10.00
  • Võimumäng Gildenberg

    Keskaegses stiilis võimumäng Gildenberg.

    Mängu eesmärk: mängijad püüavad keskaegses hansalinnas võimu haarata. Selleks kasutatakse gildivendade ja gildidesse mittekuuluvate tegelaste kaarte, et nendega ehitisi hõivata. Linnas on kolm ühendust: suurgild ehk kaupmeeste gild, väikegild ehk käsitööliste gild ja Mustpeade vennaskond. Mängu võitja on see mängija, kellel on kõige rohkem punkte ehk kõige suurem mõjujõud linnas.

    Linases kotis sisaldub 87 mängukaarti (21 ehitisekaarti ja 66 tegelaskaarti), 12 mängijamarkerit, eesti- ja inglisekeelne juhend.

    Mängu kestvus: 20-50 min
    Mängijate arv: 2-6
    Vanusele: 7+

    14.50
  • Lauamäng Figurix

    Mängu eesmärgiks on leida kõige kiiremini üles täringutega visatud kaardikombinatsioon oma plaadil ning märkida see mängija värvides oleva litriga. Võitjaks osutub see, kes kõige esimesena saab märkidele paigutatud oma 6 litrit.

     

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

    16.50
  • Lauamäng Fakiir

    Fakiir on vahva lauamäng kogu perele. Selle mängus on vaja taktikalist mõtlemist, ettenägelikkust ja natuke õnne.

    Mängukarbis on: mängualus, 4 x 7 piiki, 24 fakiirikaarti, 4 fakiiri riietusruumi, riidest kotike ja reeglid.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    16.30
  • Emotsioonikaardid

    Tundekaardid on mõeldud selleks, et julgustada last oma emotsioone jagama. Kahepoolsetel kaartidel on kujutatud igapäevaseid olukordi, emotsioone ja reaktsioone, mis võivad sellistes olukordades tekkida. Kaartidel on 10 olukorda, 10 emotsiooni ning 10 võimalikku tegevust. Siin puuduvad valed ja õiged vastused, laps teeb ise temale õigena tunduva valiku.

     

    Sobilik 3—7aastastele lastele.

    9.60
  • Lauamäng Emad ja beebid

    See vahva mäng on mõeldud eelkõige väiksematele lastele, siin on 12 erinevat loomaema koos oma poegadega. Nagu kõik beebid, tahavad ka nemad mõnikord rändama minna. Kuid selles suurte pusle tükkidega mängus saavad lapsed olla abiks, et loomabeebid saaksid taas emadega kokku viia.

    Mäng on mõeldud 1 – 4 mängijale. Mängukarp sisaldab: 12 kartongist loomapaari, mängureeglid.

    Soovitatav vanusele 2-4 aastat.

    10.40
  • Õppekaardid Eluring

    Me kõik kasvame ja muutume. Väike seeme muutub lilleks, tammetõru suureks puuks. Tõugust saab ilus liblikas. Nendel kaartidel on kujutatud kümne elusolendi elutsüklit, mille abil saab laps uusi teadmisi looduse kohta. Lase lapsel kaarte nende raami värvi järgi kokku sobitada ja numbrite alusel järjestada.

     

    Soovitatav vanus 2.eluaastast.

    8.80
  • Elumäng

    Põnev lauamäng kogu perele! Soovid valida pereelu, alustada karjääri või võtta ette riskantse teekonna? Selles mängus saavad mängijad teha põnevaid valikuid, liikudes läbi elu keerdkäikude ja pöörete. Mängijad saavad endale võtta ka lemmikloomi. Võidab mängija, kellel on kõige rohkem vara.

     

    Sisaldab mängurattaga mängulauda, 100 kaarti, 5 žetooni Spin to Win , 4 autot, 24 inimesekujulist mängunuppu, 12 loomakujulist mängunuppu, rahapakki ja mängujuhendit.

     

    Mängijate arv: 2-4

     

    Soovituslik vanus: 8+

    35.50

    Elumäng

    35.50
  • Tacticu Eesti Mälumäng

    Kui palju tead Sina Eestist? Mängulaual liigutakse õigete vastuste taktis. Valikvastused teevad õige lahenduse leidmise parasjagu lihtsamaks ning muudavad mängu igale vanusele põnevaks ja sobivaks!

    Teemad: ajalugu. teadus, loodus, kultuur, sport, geograafia ja varia.

    Mängukarbis on: 400 kaarti (800 valikvastustega küsimust), 6 nuppu, plastjalaga küsimusmärk, 24 vastusmärki ja reeglid.

    Mängijate arv: 2-6
    Soovituslik vanus: 12+

    21.00
  • “Retro” lauamäng Arvutusloto

    Arvutusloto eesmärk on arendada laste arvutamisoskust. Mängukomplekt koosneb neljast suurest kaardist, mille iga ruut kujutab kas arvude liitmist või lahutamist, ning mängumarkidest ehk väikestest kaartidest, millel on arvude liitmise või lahutamise vastused. Mäng seisneb iga ruudu katmises õiget vastust kujutava mängumargiga. Võitja on see, kes jõuab esimesena oma kaardi kõik ruudud täita.
    Karbis on 4 aluskaarti, 48 mängumarki ning eesti- ja venekeelne juhend.

    Mängu kestvus: 30+ min
    Mängijate arv: 1-4
    Vanusele: 7+

    15.40
  • Lauamäng Anti-monopoly

    Mängijad jagunevad kahte rühma – konkurendid ja monopolistid – ning järgivad suuri summasid otsides erinevaid reegleid. Monopolistid peavad ehitamiseks enda omandusse saama kogu linna ning saavad seejärel koguda oma maatükkidelt äärmiselt kõrget renti. Konkurendid aga võivad ehitada niipea, kui on maatüki ostnud, küsides vaid ausat, konkurentsivõimelist renti. Maailmakuulus majandusmäng uues kuues.
    Mängijad jagunevad kahte rühma – konkurendid ja monopolistid – ning järgivad suuri summasid otsides erinevaid reegleid. Monopolistid peavad ehitamiseks enda omandusse saama kogu linna ning saavad seejärel koguda oma maatükkidelt äärmiselt kõrget renti. Konkurendid aga võivad ehitada niipea, kui on maatüki ostnud, küsides vaid ausat, konkurentsivõimelist renti. Maailmakuulus majandusmäng uues kuues.

     

    Soovitatav vanus 8+

     

    19.50
  • Tacticu lauamäng Alias

    Originaal Alias on sõnaseletusmäng, kus on vaja öelda teisiti, ehk saada mängupartner ütlema õigesti võimalikult mitu sõna, andes talle kiirelt erinevaid vihjeid seletatavat sõna kasutamata. Mängitakse vähemalt kaheliikmeliste võistkondadena, mängijate arv ei ole piiratud.

    Võidab see, kes esimesena ületab lõpujoone! Tundub lihtne? Kuid liivakell jookseb tühjaks armutult.

    Karbis on: mängulaud, 400 sõnakaarti, liivakell, 6 mängunuppu ja reeglid.
    Mängijaid: 4 ja rohkem.
    Mänguaeg: u. 60 min.

    18.50
  • Lauamäng Tee ise Alias

    See mäng areneb koos mängijatega! Täitke kaardid enda poolt pakutud sõnadega ja seletage neid kaasmängijale. Esimesena mängu lõppväljale jõudnu on võitja.

    Mäng sisaldab: mängulauda, 300 kaarti, 6 mängunuppu, 8 kirjutuskaarti ja liivakella.
    Mängijaid: 3-6
    Mängu aeg: 30+ min
    Vanusele: 8+

    18.50
  • Rämmar Alias

    Rämmar Alias on sõnaseletusmäng kahe-või enama liikmelisele võistkonnale. Eesmärgiks on saada mängukaaslased vihje kaudu ja sõna ennast või selle osa kasutamata täpselt ära arvama seletatavat sõna. Iga õigesti arvatud sõna annab võimaluse liikuda mängulaual edasi, esimesena lõpuväljale jõudnud võistkond on võitja!

    Mängukarbis on: mängulaud, 250 sõnakaarti, liivakell, 6 mängunuppu ja reeglid.
    Mängijaid 4 ja rohkem
    Mängu kestvus 60+ minutit.

    23.50

    Rämmar Alias

    23.50
  • Lauamäng Party Alias

    Hullult lõbus sõnaseletusmäng Party Alias on klassikaline uusversioon sellest populaarsest sõnaseletusmängust. Kujutle, et sõna seletades oled sa rooduülem või jõuluvana, võib olla hoopis koduloom! Kas usud, et olles nukker kana, suudad sa siiski seletada sõna kaasmängijale arusaadavalt? Seleta sõnu oma kaasmängijale või meeskonnale, kasutades teisi sõnu, sünonüüme või vastandeid. Meeskond liigub mängulaual edasi niimitu sammu, kui mitu on õigesti ära arvatud sõnu. Esimene meeskond, kes astub lõpuväljale, kroonitakse mängu võitjaks!
    Mängukarp sisaldab: spinneriga mängulauda, 6 mängunuppu, 400 sõnakaarti, liivakella ja reeglid.
    Mängu kestvus 45+ minutit.

     

    18.50
  • Tacticu lauamäng Laste Alias

    Laste Alias on põnev ning arendav pildi- ja sõnaseletusmäng alates 5.eluaastast lastele, milles tuleb seletada sõnu ja pilte kaasmängijale, seletatavat sõna kasutamata! Võib kasutada sünonüüme, vastandeid, vihjeid ja kasvõi häälitsusi selle asemel. Mäng sobib ka lastele, kes ei oska veel lugeda, sest iga sõna on kujutatud ka pildina. Võistkonnad püüavad ära arvata nii mitu sõna kui võimalik enne, kui aeg lõpeb. Laste Alias on lõbus ja arendav koguperemäng. Mäng sisaldab lastele tuttavaid sõnu ja pilte.
    Mängukarbis on: mängulaud, 300 kaarti, 6 mängunuppu, liivakell ja reeglid.
    Mängijaid 4 ja rohkem
    Mängu kestvus 30+ minutit.

    16.50
  • Põrsas Peppa memoriin

    Mängu eesmärgiks on võimalikult suuremal hulgal paarelementide kogumine. Klassikaline mäng kogu perele. Mängijaid: 1–4. Mäng kestab: 10–25 min. Komplektis on: 36 ainulaadse kujuga papielementi ja mängujuhend.

    HOIATUS! Ei ole sobiv alla 3 aasta vanustele lastele. Sisaldab pisidetaile. Lämbumisoht! .
    9.80
  • Põrsas Peppa doomino

    Klassikaline 28 tükiga lauamäng doomino, kus tuleb kokku sobitada sama pildiga klotsid.

     

    Soovituslik vanus alates 3. eluaastast.

    9.60
  • Tornimäng täringutega

    “Jenga” põhimõttel tornimäng. Mängija võtab tornist ettevaatlikult ühe klotsi, nii et torn ümber ei kukuks. Nüüd paneb ta selle torni ülemisse osasse. Kõik mängijad teevad seda kordamööda. Mängija, kes viimasena asetab klotsi torni tippu ilma et see ümber kukuks, on võitja. Mängukarbis on 54 värvilist puidust klotsi ja 2 täringut. Mängijaid: 2 ja rohkem.

    Soovitatav vanus alates 3.eluaastast.

    11.50
  • Trips-traps-trull

    Lauamäng trips-traps-trull kahele mängiale. Üks mängija mängib punase nupuga, teine kollase nupuga. Mängu mängitakse järgmiselt. Esimene mängija alustab ja asetab punase nupu mängulaual olevasse pesasse. Teine mängija asetab kollase nupu ükskõik millisesse ülejäänud vabasse pesasse. Mängu eesmärgiks on saada (kas diagonaalis, ülevalt alla või vasakult paremale) kolm nuppu ühte ritta ja takistada teisel seda saamast. Mängu võitja ongi see, kes kolm nuppu  ritta saab. See on tuntud mäng lapsepõlvest.

     

    Soovituslik vanus alates 3. eluaastast.

    3.50
  • Mäng värviliste kuulidega

    Põnevust ja hasarti tekitav osavusmäng väikeste kuulidega. Vedrumehhanismi abil saab kuulile hoogu juurde anda ja punktide peale mängida.

     

    Soovitatav vanus alates 3 eluaastast.

    3.20
  • Appi kui piinlik!

    Kas oled valmis huumori kaudu jagama oma elust seiku, mille oled seni enda teada hoidnud?

    Nüüd saate oma seltskonnas kõik ausalt üles tunnistada ja küllap leiate üksteise kohta nii mõnegi naljaka fakti, mida te varem ei teadnud.

    Sobib mängimiseks ka võõrkeelses seltskonnas, kaartidel on ka inglise keelne tõlge.

    Soovituslik vanus: 16+

    9.40
  • Lõbusad Ahvid

    Lõbus lauamäng, mille mõte on võimalikult vähe ahve puu otsast alla kukutada. Veereta täringut ja saades ühe värvuse, vali sobiv pulk ning tõmba see puust välja – ettevaatust, võimalikult vähe ahve võivad liikuda või maha kukkuda! Kõik maha kukkunud ahvid tuleb mängijal endale võtta.

     

    • mängijad: 2 – 4
    • mänguaeg: umbes 15 minutit
    • ei vaja patareisid
    • komplektis: 1 palmipuu, 30 ahvi, 30 pulka 3 erinevas värvuses, 1 täring

     

    Soovitatav vanus alates 5. eluaastast.

    22.60

    Lõbusad Ahvid

    22.60
  • 89 arendavat ülesannet

    Mõtlemine teeb targaks! Pakis on 89 põnevat mõistatust ja küsimust – saad arvutada, liita ja lahutada, võrrelda ning lahendada protsentülesandeid. Ülesandeid leidub nii väiksematele kui suurematele.

     

    Soovituslik vanus: 10+

    9.40
  • Alati huvitavad 56 nupuülesannet reisi ajal

    Kui kaugele maale reisida ei saa, siis Eestis ikka saab. Kui Tallinnast Võrru või Narvast Kuressaarde sõita, siis juba selle aja jooksul saab paarkümmend tegevuskaarti läbi mängida. Pakis on 50 puhastatavat kaarti, mis pakuvad reisil olles nuputamist. Saab mängida üksi ja hulgakesi. Rohkelt on tähelepanu- ja nuputamismänge, kujundmõistatusi, vihje- ja sõnarägastikke, labürinte ja salakirju. Sisaldab ka punktitabeli kaarti, mis hõlbustab duelle pidada.

     

    Kaasas võlupliiats, et saaksid korduvalt ja korduvalt nuputada.

     

    Vanusele: 7+

    Ei sobi alla 3 aasta lastele.

    10.50
  • 50 Tegevust perele autosõidu ajal

    Kui ees on ootamas perega pikem autosõit, siis nende 50 tegevusega möödub teekond lõbusalt ja põnevalt. Siin mõned näited:

     

    loenda, mitut looma sa autosõidu jooksul märkad;
    mitut sama värvi, tüüpi või marki autot sa näed?;
    kui palju käsi, jalgu või käppasid suudad kokku lugeda (loe üle inimeste käed-jalad, loomade jäsemed, tooli- ja lauajalad);
    tee nägusid, proovi huultelt lugeda, vaata, kas leiad asju vikerkaarevärvide järjekorras;
    püüa matkida mõnda heli või häält;
    kas suudad kella vaatamata ära arvata, kui palju aega on möödunud?
    Autojuhti palume mängudesse mitte kaasata, sest võib liikluselt tähelepanu eemale tõmmata.

     

    Enamikku mängudest saad mängida ka kodus pereringis või sõprade pool külas olles.

     

    Ei sobi alla 3-aastastele!

    10.20
  • 50 Optilist illusiooni

    Kaardipakis on 50 imelist optilist illusiooni. Ehk teisisõnu, saate kogeda, milliseid silmapetteid võivad luua ruumilised, geomeetrilised kujundid ja mustrid. Kõik pole nii nagu alguses paistab.
    Kaartide tagaküljelt leiad illusioonide selgitused.
    Põnevat jälgimist, uurimist ja imestamist!

     

    Vanusele: 6+

     

    HOIATUS! Ei sobi lastele alla 36 elukuu

    8.90
  • 5 Sekundit

    Põnev mäng kiiretele ja nutikatele.

     

    Mängijaid: 3-6

     

    Vanus: alates 8+

    19.90

    5 Sekundit

    19.90
  • 50 Loovat joonistuskaarti Puhkus, Reis, Vaheaeg

    Mida teha saab? Saad kaunistada jäätisetuutusid, suvekübarat ja liivalosse. Soovi korral kujunda oma isiklik kirjamark, kirjuta sõbrale postkaart või joonista lendurile ja reisijatele näod. Sekka harjutusi ja osavusmänge.

     

    Hoiatus! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    9.90
  • 50 Loovat joonistuskaarti Kollid, Nõiad, Vampiirid

    Nende joonistuskaartide pakist leiad midagi hirmsat! Siin on 50 kahepoolset kaarti, millel on pilte kollidest, vampiiridest, nõidadest ja teistest õudsetest tegelastest – ja sina saad neid veelgi jubedamaks joonistada.

     

    Joonistusi saab kaartidelt maha pühkida, nii et võid õudusi joonistada uuesti ja uuesti.

     

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    9.20
  • Scrollino 123 Loomaaed

    Keri rull lahti, naudi ja keri tagasi!

     

    Numbrite õppimine ei ole kunagi lõbusam olnud. Loomad juhatavad lapsed läbi loomaaia, aidates neil õppida kümneni loendama.

     

    Paberi pikkus 1,5 m.

     

    Scrollino nautimiseks sisesta pliiats ülemisse kerijasse ja keera seda päripäeva, et näha numbreid 1-st 10-ni. Kui oled lugemise lõpetanud, sisesta pliiats alumisse kerijasse ja keri tagasi.

     

    Vanusele: 4+ aastat

     

    Hoiatus! Ei sobi alla 3 aastastele lastele. Sisaldab väikeseid osi. Lämbumisoht.

    13.60
  • 100 tegevust lapsele. Rongi eri

    “100 tegevust lapsele. Rongi eri” on 100 tegevust lapsele eriväljaanne. Kaartide sisu on ohtralt täis rongiteemalisi ülesandeid, mida võid kus iganes mängida.

     

    Vanusele: 4+

     

    Hoiatus! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht!

    9.60
  • UNI 100 müüti või fakti

    See kaardipakk sisaldab 100 väidet norskamise, magamise, unetuse, unenägude ja kõige muu unega seotu kohta.

     

    Une ja unetuse kohta liigub ringi mitmeid arvamusi, nagu norskamine on ohutu, alkohol aitab magama jääda, laiskloom magab enamuse ajast. Kas need on faktid või müüdid? Kuidas tegelikult tagada hea uni? Miks on hea uni meile oluline? Neile ja paljudele teistele küsimustele leiad vastuse siit kaardipakist.

     

    Kaardid on välja töötanud Loovhoog OÜ koostöös uneteadlastega (Kene Vernik, Siret Leoke, Krista Peet ja Jekaterina Ivanova), et murda müüte ja samas parandada inimeste teadlikkust une kohta. Hea une tagab muidugi hea madrats.

    12.80
  • 100 mõtlemismängu

    Mäng pakub klassikalisi, ebatavalisi, lõbusaid ja krutskiga ülesandeid, mis panevad sind tihtipeale teistmoodi mõtlema. Kaardi ühel poolel on ülesanne, pöördel lahendus.

     

    Mis tüüpi ülesanded on? Väga erinevad. Näiteks tuleb lahti murda salakoode, kasutada silma-, kujundi- ja arvumälu ning lahendada loovus-, loogika- ja keeleülesandeid.

     

    Võta appi oma loovus ja lahenda neid bussis, rongis, puhkehetkel või lennujaamas.

     

    Mängu kestvus: 45+ min
    Mängijate arv: 1
    Soovituslik vanus: 14-99

    12.80
  • Male

    Puidust karbis male. Male on strateegiline lauamäng kahele mängijale, seda mängitakse nelinurksel 64 ruudustikul vahelduvate värvidega mängulaual. Mõlemad mängijad alustavad 16 malendiga ning eesmärk on matistada vastase kuningas.

     

     

    Soovitatav vanus 3. eluaastast

    33.50

    Male

    33.50
  • Male

    Puidust karbis male. Male on strateegiline lauamäng kahele mängijale, seda mängitakse nelinurksel 64 ruudustikul vahelduvate värvidega mängulaual. Mõlemad mängijad alustavad 16 malendiga ning eesmärk on matistada vastase kuningas.

    30.00

    Male

    30.00
  • Mini Doomino plastkarbis

    Klassikaline mäng, mille eesmärgiks on doominoklotsid õigesti üksteise kõrvale asetada. Mängukarbis on 28 doominoklotsi mustade täppidega. Mängijaid: 2 +

    2.80
  • Mängukaardid

    Mängukaardid 36 tükki.

    0.80

    Mängukaardid

    0.80
  • Lauajalgpall

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Mõõdud: pikkus 56cm, laius 31cm, kõrgus 6cm.

     

    Sobib kasutamiseks alates 3. eluaastast.

    14.60

    Lauajalgpall

    14.60
  • Auto piltidega doomino

    Klassikaline 28 tükiga lauamäng doomino, kus tuleb kokku sobitada sama pildiga klotsid.

     

    Soovituslik vanus alates 3. eluaastast.

    6.80
  • Puidust lauamäng Kabe

    Komplektis on laud ning nupud. Arendab lapse loogilist mõtlemist, keskendumisvõimet ning treenib mälu.

     

    Mõõdud:  25cm x 25cm

    19.20
  • Lauamäng Kabe

    Komplektis on laud ning nupud. Arendab lapse loogilist mõtlemist, keskendumisvõimet ning treenib mälu.

     

    Mõõdud:  32 cm x 32 cm

    5.00
  • Noolemäng nooltega

    Komplektis noolemäng läbimõõduga 38 cm ja 6 noolt. Ettevaatust teravate noole otstega!

     

    Soovituslik vanus alates 8. eluaastast.

    8.20
  • Noolemäng magnetiga

    Ohutu noolemäng. Nooled kinnituvad magnetite abil. Kaasas 6 noolt.
    Pakitud rulli, mille mõõt on 7,5 cm ja kõrgus 45,5 cm

     

    Soovituslik vanus alates 3. eluaastast

    12.50
  • Mängukaardid Põrsas Peppa

    Must Peeter. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotaja.

    2.50
  • Ravensburger GraviTrax lisaehitusdetailid

    See karp ehitusosadega sisaldab lisaplaate ja ja muid elemente, millega täiendada oma GraviTrax Starter põhikomplektiga. Võimalusi uue, suurema ja põnevama trekiraja ehitamiseks lisandub rohkelt. Kui palju käänakuid on rajal enne lõpuplaadile jõudmist? Rohkem infot vaata Gravitrax.com
    Karbis on: 2 alusplaati, 1 läbipaistev korruseplaat, 8 kõrget ehitusklotsi, 4 madalamat ehitusklotsi, 2 suunajat, 1 3-1 klots, 1 pööris, 1 lõpurenn, 4 alusklotsi ja sisetükid neile: 2 püüdjat, 1 kukutaja, 1 jagaja, 1 maandumisplaat.
    Mõeldud kasutamiseks koos GraviTrax Starter põhikomplektiga.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    16.80
  • Ravensburger GraviTrax looping

    Kasuta seda kuulisilmust koos oma GraviTrax Starter põhikomplektiga, lisades niimoodi mängule rohkelt põnevust. Tee surmasõlm ja uuri, kui palju vajab kuul selleks lisahoogu! Rohkem infot GraviTrax.com

    Karbis on: juhend, 1 silmuseliides, 1 pikk plastikrenn, 2 keskmist plastikrenni, 3 lühikest plastikrenni.
    Mõeldud kasutamiseks koos GraviTrax Starter põhikomplektiga.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    8.40
  • Ravensburger GraviTrax haamer

    Kasuta seda haamrit koos oma GraviTrax Starter põhikomplektiga, lisades niimoodi mängule rohkelt põnevust.
    Anna kuulile haamriga lisahoogu, et see lendaks kaugemale! Rohkem infot GraviTrax.com
    Karbis on: juhised, 1 haamriliides, 1 pikk plastikrenn, 2 keskmist plastikrenni, 3 lühikest plastikrenni.
    Mõeldud kasutamiseks koos GraviTrax Starter põhikomplektiga.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    8.40
  • Ravensburger GraviTrax katapult

    Kasuta seda katapulti koos oma GraviTrax Starter põhikomplektiga, lisades niimoodi mängule rohkelt põnevust. Kui kõrgele suudad kuuli lennutada? Rohkem infot GraviTrax.com
    Karbis on: juhised, katapult, 4 kuuli, 10 kummirõngast.
    Mõeldud kasutamiseks koos GraviTrax Starter põhikomplektiga.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    8.40
  • Ravensburger GraviTrax põhikomplekt

    Selle GraviTrax interaktiivse trekisüsteemiga saad ehitada raja, millel panna veerema metallkuulid, uurida ja tunnetada raskusjõu ja füüsikaseaduste toimimist. Mitmete saadaolevate lisakomplektidega võid süsteemi lõputult täiendada ning kogeda veelgi enam põnevust!
    Karbis on: juhendid, raamat ehitusplaanide- ja soovitustega, 4 alusplaati, 2 läbipaistvat korruseplaati, 6 metallkuuli, 40 kõrget ehitusklotsi, 12 madalat ehitusklotsi, 21 kurviplaati, 3 ristmikuplaati, 2 suunajat, 1 3-ühes plaat, 1 kukutaja-plaat, 1 kuulide lähetaja, 1 magnetkahur, 3 pikka jooksurenni, 6 keskmist jooksurenni, 9 lühikest jooksurenni, 1 lõpurenn, 4 alusklotsi ja nendesse asetatavad rohelised sisetükid: 2 püüdjat, 1 kukutaja, 1 jagaja, 1 maandumisplaat.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    46.90
  • Doomino plastkarbis

    Klassikaline mäng, mille eesmärgiks on doominoklotsid õigesti üksteise kõrvale asetada. Mängukarbis on 28 doominoklotsi mustade täppidega. Mängijaid: 2 +

    4.50
  • Tactic lauamäng Naised vs Mehed Alias

    Räägitakse, et naised ei tea autodest midagi ja mehed on jumestusse puutuva osas lootusetud. Seega mängigem kõik samade reeglite järgi! Seleta sõnu oma meeskonnale seletatavat sõna kasutamata – kui nad arvavad sõna õigesti ära, oled ühe sammu võrra võidule lähemale jõudnud! Kuid asja juures on konks! Mehed peavad üksteisele seletama naiste sõnu ja naised seletavad üksteisele meeste sõnu …
    Selles lõbusas mängus saavad mehed ja naised välja selgitada, kumb sugupool on aliase meister! Mängi koos oma sõpradega ning kummutage sugupoolte piirid siira naeruga!
    Mängukarp sisaldab: Mängulaud, 400 kaarti 2 400 sõnaga, liivakell, 2 mängunuppu, reeglid.
    Mängijaid: 4 või rohkem
    Mängu aeg: 60+ min.
    Mõeldud vanusele alates 15. eluaastast.

    18.00
  • Tactic Lauamäng Eesti Alias

    Kas oskad seletada sõnu eesti kultuurist, ajaloost ja igapäevaelust? Sõnu muinasajast tänapäevani, rohujuurelt Suure Munamäe tippu. Eesti Alias paneb proovile mängijate sõnavara ja teadmised kõige eestipärase kohta.
    Seleta sõnu, kasutades sünonüüme, vastandeid või mistahes teisi sõnu, et aidata kaasmängijal või meeskonnal õigesti ära arvata võimalikult mitu sõna enne, kui liivakell tühjaks jookseb.
    Alias on hasartne ja haarav, samas väga meelelahutuslik lauamäng. Kas leiad õige sõna?
    Karbis on: mängulaud, 300 kaarti 1800 sõnaga, liivakell, 6 mängunuppu ja reeglid.
    Mängijaid: 4+
    Mängu aeg: 45+ min.
    Mõeldud vanusele alates 10. eluaastast.

    18.60
  • Tactic lauamäng Sõnasõda

    Tempokas sõnamäng!
    Pööra ümber liivakell, täida tähealus kaartidega, mõtle kiiresti välja sobiv sõna ja ütle see!
    Liivakella pööratakse uuesti enne iga uue sõna lausumist ja sa ei tea kunagi, kui kaua sul läheb aega tegutsemiseks enne, kui see tühjaks jookseb!
    Sõnasõda hoiab sind põnevil lõbusas tähtede ja sõnade maailmas!
    Mängukarbis on: nupualus, tähealus, 50 teemakaarti, 100 tähekaarti, liivakell, 6 mängunuppu ja reeglid.
    Mängijaid: 2-6
    Mängu kestus: 30+ min.
    Mõeldud vanusele alates 8. eluaastast.

    15.80
  • Dino lauamäng Hobuste võidusõit

    Klassikaline lauamäng originaalreeglite ja – komponentidega.
    Võitja on mängija, kellel on mängu lõpuks kõige rohkem raha.
    Raha saadakse hobuste ja teenuste nutika ostmise ja kauplemisega. Lisaks võib raha saada hobuste peale võiduajamistel kihla vedades.
    Komplektis:
    260 rahatähte, 56 kaarti, 90 žetooni, 6 mängunuppu, 1 täring, 1 mängulaud, 1 plastalus ja mängureeglid.
    Mängijaid: 2-6
    Mängu aeg: u. 60 min.
    Mõeldud vanusele 10 kuni 99 aastat.

    11.50
  • Tactic lauamäng Alias

    Tempokas, haarav ja väga lahe peremäng!
    ORIGINAAL ALIAS on sõnaseletusmäng, kus on vaja öelda teisiti ehk saada mängupartner ütlema õigesti võimalikult mitu sõna, andes talle kiirelt erinevaid vihjeid seletatavat sõna kasutamata. Mängitakse vähemalt kaheliikmeliste võistkondadena, mängijate arv ei ole piiratud.
    Mida rohkem sõnu jõuab võistkond õigesti seletada, seda kaugemale jõuab ta mängulaual. Võidab see, kes esimesena ületab lõpujoone!
    Tundub lihtne? Kuid liivakell jookseb tühjaks armutult …
    Karbis on: mängulaud, 400 sõnakaarti, liivakell, 6 mängunuppu ja reeglid.
    Mängijaid: 4 ja rohkem.
    Mänguaeg: u. 60 min.
    Mõeldud vanusele alates 10. eluaastast.

    17.80
  • Tactic lauamäng Täringualias

    Uus väljakutse Aliaselt!
    Viska täringuid ja moodusta neil olevatest tähtedest seletatavaid sõnu! Täringu-Aliase mängus vajad tavalisest rohkem õnne ja kiiret mõttelendu. Kõik mängivad samaaegselt, seetõttu on võistlus lõpuväljale jõudmise nimel põnevam kui kunagi enne! Et lisada põnevust veelgi, arvesta teemalitritega!
    Mõnusaid mänguhetki ja lendavat fantaasiat Täringu-Aliase seltsis!
    Mängukarbis on: mängualus, täringukauss, 7 tähetäringut + 1 tühi jokkertäring, 19 teemalitrit, 8 mängunuppu, 8 värvimärki ja reeglid.
    Mängijaid: 3-8
    Mängu kesvus: 30+ minutit
    Mõeldud vanusele alates 7. eluaastast.

    17.10
  • Tactic lauamäng Torn

    Torn asetatakse lauale otse karbist. Mängija võtab tornist ettevaatlikult ühe klotsi, nii et torn ümber ei kukuks. Nüüd paneb ta selle torni ülemisse osasse. Kõik mängijad teevad seda kordamööda. Mängija, kes viimasena asetab klotsi torni tippu ilma et see ümber kukuks, on võitja. Mängukarbis on 48 puidust klotsi. Mängijaid: 2 ja rohkem.

    10.50
  • Tactic lauamäng 5 Mängu ühes

    Mängukarbis oleva kahepoolse mängulaua ja kaasasolevate nuppudega saab mängida 5 erinevat lauamängu: kabet, malet, doominod, trips-traps-trulli ja backgammonit. Karp sisaldab 2-poolse puidust mängulaua, 32 puidust nuppu, 28 puidust doomino klotsi, 30 puidust backgammoni nuppu, 2 täringut ja mängureeglid. Mängijaid: 2
    Mõeldud vanusele alates 7. eluaastast.

    23.00
  • Lauamäng Vampiiride loss

    Uudishimu ajas sind koos sõpradega hiilima vanasse lossi. Kuid äkki sulguvad lossiväravad kolksatusega teie selja taga.
    Kohale jõuab teadmine, et just siin lossis võib elada verejanuline krahv Dracula, vampiiride valitseja. Kuidas pääseda välja?
    Algab põnev ja närvesööv mäng, kus lõpptulemust mõjutavad salajased põrandaluugid vaheldumisi vereloikudega, tõrvikud, võtmed ja küüslauguhais. Olemine ei tundu hetkekski turvaline! Kui krahv Draculal õnnestub hammustada mõnda su sõpra, muutub ta vampiiriks ja hakkab taga ajama sind!
    Kes võidab? Kas sina või keegi su sõpradest?
    Võib-olla viivad võidu hoopis vampiirid?
    See selgub mängides!
    Mängijaid: 2-6
    Mängu kestvus: u. 30 min.
    Mängukarbis on: mängulaud, 7 mängunuppu, 7 plastjalga, 27 litrit, täring ja reeglid.
    Mõeldud vanusele 5 kuni 99 aastat.

    20.50
  • Tactic lauamäng Tsirkus

    Tuttav lauamäng, kus võitja on see, kes esimesena jõuab finisisse. Mängijatel on võimalik liikuda ettenäidatud rada pidi kas edasi või tagasi. Mängukarbis on mängulaud, 5 mängunuppu, täring ja mängureeglid. Mängijaid: 2-5
    Mänguaeg: u. 30 min.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    5.50
  • Tactic lauamäng Reis ümber maailma

    Alusta stardiruudult, tee ring ümber mängulaua ja lõpeta finishiruudul. See polegi nii kerge, sest kui teise mängija nupp satub samale ruudule sinu nupuga, peab sinu nupp minema tagasi algusesse. Mängukarbis on mängulaud, 16 mängunuppu, täring ja mängureeglid. Mängijaid: 2-4 Mänguaeg: u. 30 min.
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    5.50
  • Tactic lauamäng Choco

    Isuäratav võidujooks, kus kogutakse kirsse ja maapähkleid!
    Vajuta automaatsele täringule ja keera ümber isuäratavaid šokolaadinuppe, et leida nende alt kirss või maapähkel! Ühine paljude lastega, kes on samuti seda seiklust alustanud, kuid peameeles, et hoiduksid rohelise mardika eest! Võidab mängija, kes kogub kõige rohkem šokolaadinuppe!
    Head mänguõnne!
    Mängukarbis on 16 šokolaadinuppu, 16 pildiga pappketast, Choco-täring ja reeglid.
    Mängijaid: 2-4
    Mänguaeg: 25+ min.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    10.00
  • Tactic lauamäng Nõiakatel

    Katla all on tuli ja õhus võlusõnade võbelust!
    Nõiakatel kutsub mängijaid näitlema, ära arvama ja loitsima!
    Selgitage esmalt võlusaua abil välja mängija, kes asub näitlema. Ta võtab katlast võlulitri ja esitleb näideldes sellel kujutatud tegelast, teised mängijad püüavad arvata, kelleks ta on muutunud. Nii näitleja kui õigesti arvanud mängija saavad punkti ja ühe litri. Esimesena viis punkti kogunud mängija on võitja!
    Kasuta oma kujutlusvõimet ja näitle, teeskle, esitle!
    Mängukarbis on: papist nõiakatel (4 osa), 66 võlulitrit, 50 võlukaarti, 6 võlusaua ja reeglid.
    Mängijaid: 3-6
    Mängu kestvus: 30+ min.
    Mõeldud vanusele 5 kuni 10 aastat.

    12.90
  • Tactic lauamäng Pildiloto

    Pööra kaart ümber ja leia samasugune pilt lototahvlit!
    Mängija, kes täidab esimesena kõik tahvlil olevad pildid, ongi võitja!
    Seda toredat lauamängu saavad mängida kuni 12 mängijat!
    Lauamäng sisaldab:
    12 lototahvlit ja 108 kaarti.
    Mängijaid: 2-12 inimest
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mõeldud vanusele 3 kuni 7 aastat.

    6.50
  • Tactic lauamäng Tähestikumäng

    Kas tunned tähte E, kuidas susiseb S või mis sõnas leidub täht K?
    Selles vanuses 4-7 aastat mõeldud lauamängus õpivad lapsed tähti ja tähestikku lõbusal moel!
    Veereta täringut, liiguta nuppe mängulaual ja lahenda ülesandeid!
    Iga õnnestunud soorituse eest saad punktimärgi. Kui kõik märgid on kasutatud, mäng lõpeb. Neid kõige rohkem kogunud mängija on võitja!
    Mängukarbis on:
    50 kaarti, 2 puust täringut, 4 tähte – mängunuppu ja plastjalad,
    märkmepaber, pliiats, 25 kandilist täheplaati, 42 ümmargust punktimärki,
    4 tähestikuplaati ja reeglid.
    Mängijaid: 2- 4
    Mängu kestvus: 20+ minutit
    Mõeldud vanusele 4 kuni 7 aastat.

    13.20
  • Tactic lauamäng Farmiloomade Loto

    Pööra kaart ümber ja leia samasugune pilt lototahvlit!
    Mängija, kes täidab esimesena kõik tahvlil olevad pildid, ongi võitja!
    Lauamäng sisaldab:
    4 lototahvlit ja 36 kaarti.
    Mängijaid: 2-4 inimest
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mõeldud vanusele 3 kuni 7 aastat.

    6.90
  • Tactic lauamäng Seiklus vanas Egiptuses

    Siirdu seiklema muinasajas!
    Proovige kokku panna omapärane doominopusle!
    Segage doominoplaadid ja mängige need lauale sobivatesse mustritesse! Mängija, kel õnnestub esimesena asetada lauale oma viimane plaat, on võitja. Lenda mõttes tagasi muinas-Egiptusesse ja mängi!
    Mängukarbis on: 24 kolmnurkset doominoplaati, reeglid ja jutuvihik.
    Mängijaid: 2-4
    Mängu kestus: 10+ min.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    10.90
  • Tactic lauamäng Reis kosmosesse

    Stardi planeetidevahelisele seiklusele!
    Jälgi kosmoselaevade kulgu mööda galaktikat ja püüa tähistada neist ühe kulgemise rada. Et seda lõbusat reisi kosmosesse võita, peavad mängijad tähelepanelikult jälgima värve ja numbreid oma astrokaartidel. Teravat silma ja tähelepanelikkust!
    Mängukarbis on: 6 astroalust, 2 täringut ja kleepsud neile, 102 planeediketast, reeglid ja jutuvihik.
    Mängijaid: 2-6
    Mängu kestus: 15+ min.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    10.90
  • Tactic lauamäng Mereuurijad

    Päev mere ääres muutub seikluseks!
    Lihtne matk mere äärde võib muutuda lõbusaks seikluseks! Milline imeline veealune maailm!
    Veereta täringut ja leia õige koht pusletükile! See lihtsate reeglitega mäng annab noortele osavõtjatele võimaluse lihvida arvutamisoskust ja kasutada fantaasiat.

    Mängukarbis on: 6 puslet, puust täring, kleepsud, reeglid ja jutuvihik.

    Mängijaid: 2-6
    Mängu kestus: 15+ min.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    10.30
  • Tactic lauamäng Kes otsib,see leiab!

    Ole kui detektiiv ja lahenda kadunud asjade mõistatus!
    Leia mänguväljale peidetud õiged esemed!
    Vaat mis juhtus – sa kaotasid midagi lõbustuspargis! Pöörita spinnerit ja otsusta, millist rada mööda minna oma asju otsima. Veidi loogilist mõtlemist ja õnne ning sa võid võita mängu!
    Mängukarbis on: mängulaud, 4 plastalusel mängukuju, 12 papplitrit, 4 kogumisalust, spinner, reeglid ja jutuvihik.
    Mängijaid: 2-4
    Mängu kestus: 15+ min. Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    10.30
  • 100 tegevust lapsele reisi ajal

    Tegevuskaartide pakis on 50 kahepoolset ülesannetega kaarti ja n-ö võlupliiats. Kaartidel on erinevad ülesanded, mängud (näiteks trips-traps-trull) ja mõistatused, kus on kasutatud iga päev meie ümber leiduvaid asju, kohti ja sündmusi.
    Ülesannetes tuleb leida esemeid ümbritsevalt taustalt, kujundeid juurde joonistada või ristsõnu lahendada.
    Kaarte saab puhtaks pühkida, nii et neid saab korduvalt kasutada. Kuna pliiats on koos kaartidega karbis, siis on pakendit mugav kaasa võtta.
    Kaardid on tugevast materjalist ja vastupidavad, valmistatud mitmekordseks kasutamiseks.
    Tegevuskaardid hoiavad last reisi jooksul tegevuses. Nii bussi- ja rongisõidul Tallinnast Tartusse, kui pikematel reisidel.

    HOIATUS! Ei sobi väikeste osade tõttu lastele alla 36 elukuu. Lämbumisoht

    9.20
  • 100 muinasjutumõistatust

    Neid 100 mõistatust lahendades mängib laps Pinocchio, Lumivalgekese, Pöial-Liisi, kolme põrsakese ja paljude teiste muinasjutukangelastega. Ülesannete hulgas on labürinte, erinevuste leidmist, peidetud asjade otsimist ja palju muud lõbusat.

    Komplektis oleva markeri abil saad igale kaardile vastuse kirjutada.

    Soovituslik vanus: 3-7

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    9.80
  • 100 küsimust emale

    Millised kommid sulle lapsena meeldisid?
    Mis sind viimati üllatas?
    Mida sa kõige rohkem kardad?
    Lisaks eelnevatele on kaardipakis 100 küsimust, mida saad esitada oma emale, olenemata Sinu või tema vanusest. Vali aeg ja koht, mil saad olla vaid oma emaga. Esita talle küsimus ja kuula, mida on tal Sulle öelda.

    10.20
  • 100 küsimust isale

    Mida ostsid oma esimese palga eest?
    Millal sa viimati laisklesid?
    Kes on su parim semu?
    Lisaks eelnevatele on kaardipakis 100 küsimust, mida saad esitada oma isale, olenemata Sinu või tema vanusest. Vali aeg ja koht, mil saad olla vaid oma isaga. Esita talle küsimus ja kuula, mida on tal Sulle öelda.

    10.20
  • Mängukaardid Must Peeter Cars 3

    Must Peeter Cars3. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.50
  • Mängukaardid Must Peeter Spiderman

    Must Peeter Spiderman. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.50
  • Mängukaardid Must Peeter THOMAS

    Must Peeter THOMAS. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.50
  • Mängukaardid Must Peeter Mikey

    Must Peeter MICKEY. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.50
  • Kaardimäng Junior Alias

    Junior Alias sõnamäng – kaardimänguna!
    Seleta kaartidel olevaid sõnu ja arenda oma sõnavara!
    Võid mängida taskumõõdus mänge kus ja millal tahes. Taskumõõdus versioone Tacticu tuntumatest mängudest on hõlbus kaasa võtta kuhu iganes.
    Mängi neid eraldi või suurema mängu lisaosana – mängulust on tagatud alati!
    Karbis on 50 kaarti ja reeglid.Mängijaid: 3- 8Kestvus: 10+ minutit
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    3.40
  • Tactic mängukaardid Must Peeter

    Klassikalised Musta Peetri mängukaardid. Leia kaardipaarid, kuid vaata ette, et Musta Peeteri kaart ei jääks sulle kätte!
    Mängijaid: 2 kuni 4
    Mängu kestvus: 15+ minutit
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    2.60
  • Tactic mängukaardid Maailma pealinnad

    Mängukaardid Maailma pealinnad
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    2.50
  • Mängukaardid 1 pakk

    Klassikalised mängukaardid.
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    1.50
  • Memory lauamäng Cars 3

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 72 kaarti ja reeglid.
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mängijate arv: 2+
    Soovituslik vanus: 3+

    11.80
  • Tactic lauamäng Memo loomalapsed

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!

    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.
    HOIATUS!
    Ei sobi alla 3-aastastele.
    Väikesed osad. Lämbumisoht.

    6.40
  • Tactic lauamäng Memo Lotte

    Leia pildipaarid ja võida!
    Selles mängus leiad end koos sõber Lottega seiklemas mängumaailmas, kus hea mälu kulub marjaks ära. Pööra ümber pildikaarte ja ürita leida pildipaare. Mängija, kes kogub neid kõige rohkem, on võitja!
    Memo klassikaline lõbus ja haarav laste lauamäng.
    Mängukarbist leiad 54 pildikaarti Lottest ja tema sõpradest ning reeglid.
    Mängijaid: 2+
    Mängu kestus: 10+ min.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    9.80
  • Tactic lauamäng Memo metsloomad

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mängijate arv: 2+
    Soovituslik vanus: 3+

    6.80
  • Memory lauamäng Miki

    Leia kaardile sarnane paariline. Võitja on enim kaardipaare kogunud mängija.
    Mängukarp sisaldab 48 kaarti.
    Mängu kestvus: u. 20 min
    Mängijate arv: 2-6
    Soovituslik vanus: 4 kuni 99 aastat

    6.60
  • Memory lauamäng Peppa

    Leia kaardile sarnane paariline. Võitja on enim kaardipaare kogunud mängija.
    Mängukarp sisaldab 48 kaarti.

    Mängu kestvus: u. 20 min
    Mängijate arv: 2-6
    Soovituslik vanus: 4 kuni 99 aastat

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    4.40
  • Memory lauamäng Printsessid

    Pööra kaarte ja proovi leida nii palju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Soovituslik vanus: 3+

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    6.90
  • Memory lauamäng Saurused

    Pööra kaarte ja proovi leida nii palju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Soovituslik vanus: 3+

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    6.90

Menüü