• Pokkerimängu komplekt kohvris

    Pokkerikohver on mõeldud algajale pokkerimängijale, kes soovib jõuda professionaali tasemele. See kompaktne alumiiniumist kohver on mahukas ja sisaldab 200 žetooni ning erinevaid tarvikuid nagu täringud ja mängukaardid.

     

    Soovitatav alates 18. eluaastast.

    32.00
  • Mängukaartide komplekt

    Mängukaardid seltskonnaga aja veetmiseks. Komplektis 2 pakki plastikust kaarte.

     

     

    2.00
  • Puidust lauajalgpallimäng

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Sobib kasutamiseks alates 5.eluaastast.

    55.00
  • Lauamäng “What The Fruit? 2”

    Seltskonnamängu „What The Fruit” uues versioonis ei pääse Sa enam nii lihtsalt, vastates vaid küsimustele „jah” või „ei”. Tõeliselt jaburad küsimused, uskumatud vastused ja Sinu enda huumorimeel tagavad lõbusaima seltskonnamängu.
    Ühes mängus on 15 küsimust. Mängus on 2 võimalust punkte saada: punkti saab õige vastuse öelnud või õigele vastusele kõige lähemale jõudnud mängija või kõige lahedama vastuse esitaja. Mõlemal juhul otsustavad punkti saaja kõik vastajad. Mängu lõpus enim punkte saanud mängija on võitja.
    Karbis on kokku kaheksa mängu, mis on märgistatud kaartidel eri värvi tagakülgedega. Kui oled näiteks rohelisi kaarte juba mänginud, ole aus ja avalda soovi mängida näiteks punaseid kaarte.
    Mängijate arv: 4-6
    Mängu kestus: 45-60 min

     

    Vanus: 16+ eluaastat.

    12.80
  • Lauamäng “What The Fruit!?”

    Nutikas, kuid samas lihtne seltskonnamäng, mis arendab kujutlusvõimet ja silmaringi.
    Eesmärgiks on ära arvata meie maailma puudutavate absurdselt kõlavate faktide seast, millised on tõesed ning millised välja mõeldud.
    Mängukomplektis on 60 väitekaarti, 12 vastusekaarti ja mängureeglitega kaart.
    Mängu kestvus: 30+ min
    Mängijate arv: 4-6

     

    Vanusele: 16+ eluaastat.

    12.80
  • Strateegiamäng “Võlumets”

    “Võlumets” on strateegiamäng, mis nõuab tähelepanu ja loendamisoskust. Mängu eesmärk on leida esimesena lauale asetatud kaartidele peidetud seitse väikest tegelast. Igal kaardil võid neid leida kuni neli. Märkama peab öökulle, jõuluvanasid, konni ja haldjaid. Kõik kaardid moodustavad lõpmatu muinasjutulise metsamaastiku. Kel rohkem kaarte, on võitja. Pakis on 60 kaarti. Mängijaid 2-5, kestus 15 min.

     

    Sobilik vanusele 6+ eluaastat.

    10.40
  • Loovkaardid “Väike Taibu õpib ameteid”

    Kaardipakis kirjeldatakse tegelaskuju, töövahendite ja omadussõnade kaudu 25 erinevat ametit.
    Mäng arendab lapse loogilist mõtlemist, lugemisoskust ja käelist tegevust.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    10.50
  • Loovkaardid “Väike Taibu” vene keeles

    50 loogilist mõtlemist, tähelepanu ja mälu arendavat pildikaarti, vene keelt kõnelevatele lastele.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    9.80
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.40
  • Loovkaardid “Väike Taibu”

    Kaardipakis on 50 vahvat pildikaarti, mis aitavad arendada laste loogilist mõtlemist, kõne grammatikat, laiendada sõnavara mahtu ja harjutada lugemisoskust.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    9.80
  • Lauamäng “Vuntsid ja habemed”

    Kaks muhedat tähelepanu ja starteegiamängu.  Vali omale põnev rollitegelane, näiteks Jack Sparrow või Super Mario ja kavalda vastane üle! Mängu kestvus: 15-30 min
    Mängijate arv: 2 või 2 meeskonda, igas meeskonnas 2 mängijat. Mängijad käivad sel juhul kordamööda.

     

    Soovituslik vanus: 7-99

    14.80
  • Pudelimäng “Tõde või tegu, Piduuuu!”

    See pudelimäng paneb vinge peo püsti! Keeruta pudelit! See, kellele pudelisuu osutab, peab valima: kas vastab ausalt otsekohestele küsimusele või teeb mõne hullu tembu. Mängust leiad erinevad tegevused ja saad vastata piinlikele küsimustele. Sa kuuled ja paljastad piinlikke saladusi ning oled tunnistajaks hulludele tempudele!
    Komplektis 40 kaarti
    Mängijate arv: 3+
    Vanus: 14+
    Kestus: 20-60 min

    Versiooni PIDUUU!!! ja versiooni kogu perele pakis on erineva sisuga väited.

    10.00
  • Koguperemäng “Tõde või tegu”

    See on mäng, mis pakub eredaid elamusi kogu perele. Sa kuuled ja paljastad naljakaid saladusi ning oled tunnistajaks hulludele tempudele. Komplektis on 40 kaarti.  Mängijad istuvad tihedasti üksteise kõrval ringis. Vali mängija, kes keerutab esimesena ringi keskel olevat pudelit. Kui pudel jääb seisma, võtab ta kaardipakist pealmise kaardi ja küsib mängijalt, kellele pudel osutab: „Tõde või tegu?“. Iga mängija saab valida teo (ülesanne) või tõe (vastamine naljakatele küsimusele) vahel. Mängijad, kes eelistavad viimast, peavad vastama ausalt. Mängija peab tegema ühte kahest. Kui mängija on täitnud ülesande või vastanud küsimusele, on tema kord pudelit keerutada.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    10.00
  • Tikumäng “Tikuvise”

    Tikuvise on värviderikas mäng, kus on vaja nägemistaju, taktikat ja kiirust. Mängijate ülesanne on esimesena kaartidele koputades võita igas voorus kaarte, mis on sama
    värvikombinatsiooniga nagu lauale kukkunud tikkudel. Mängu võidab mängija, kes kogub mängu lõpuks kõige rohkem kaarte.
    Karp sisaldab 45 kaarti ja 15 värvilist tikku. Mängijate arv 2-5. Mängu kestus 10-15 minutit.

     

    Sobib vanusele 6+.eluaastat.

    14.00
  • Tikumäng “Värvitikud”

    Värvitikud on nutikas strateegia-, tähelepanu – ja õnnemäng.
    Asetage oma mängukaart lauale ühe või mitme kaardi kõrvale, ühendades sama värvi tikud. Mida rohkem eri värvi tikke ühendate, seda rohkem tikukomplekte võidate.
    Karp sisaldab 55 mängukaarti ja 48 värvilist tikku.
    Mängijate arv: 2-4.
    Kestus: 10-20 minutit.

     

    Sobib vanusele 6+ eluaastat.

    14.00
  • Tikumäng “Kuus tikku”

    Kuus Tikku on mustrisobitamise, kaardikogumise ja loogikamäng.
    Koguge võimalikult palju kaarte, liigutades tikke, et need sobiksid kaartide mustritega.
    Võidab mängija, kellel on mängu lõpus kõige rohkem kaarte.
    Karp sisaldab 55 kaarti ja 6 tikku.
    Mängijate arv: 1-4
    Kestus: 30 minutit

     

    Sobib alates 8+ vanusele.

    14.00
  • Suur lauamängude raamat

    Suur raamat viib mängijad fantastilisse muinasjutumaailma, kus elavad nõiad, džinnid, seiklushimulised lapsed ja inimkõnet mõistvad loomad. Kaheksa armastatud lauamängu pakuvad põnevaid elamusi.
    Mängimist ootavad:
    „Hanemäng Mowgli ja džungliloomadega“;
    „Hansukese ja Gretekese trips-traps-trull“;
    „Madude ja redelite mäng Alice’ga Imedemaal“;
    „Peeter Paani reis ümber maailma“;
    „Võlur Oz ja teekond Smaragdlinna“;
    „Hamelini linna vilepillipuhuja veskimäng“;
    „Pinocchio ja papa Carlo kellakogu“;
    Traditsiooniline Hiina mäng „Pong Hau K’i Aladdiniga“.
    Leia sobivad nupud viimaselt leheküljelt ja mäng võib alata.

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    16.20
  • Lauamäng “Smuuti maasikas”

    Kui tavalist memoriini mängides pead leidma kaks omavahel sobivat kaarti, siis see on hoopis teistsugune memoriin! Mängu võitmiseks pead leidma kaks kaarti, mis omavahel ei sobi. Eesmärgiks on vabaneda võimalikult kiiresti kõigist oma kaartidest.
    Marjade ja puuviljade segu alaku! Komplektis on 48 erinevat kaarti ja mängureeglid.
    Mängijaid 1-5. Mängu kestus 10-20 min.

    HOIATUS! Ei sobi lastele alla 3.eluaasta. Sisaldab väikeseid osi. Lämbumisoht!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    10.00
  • Lauamäng “Smuuti arbuus”

    Kui tavalist memoriini mängides pead leidma kaks omavahel sobivat kaarti, siis see on hoopis teistsugune memoriin! Mängu võitmiseks pead leidma kaks kaarti, mis omavahel ei sobi. Eesmärgiks on vabaneda võimalikult kiiresti kõigist oma kaartidest.
    Marjade ja puuviljade segu alaku! Komplektis on 48 erinevat kaarti ja mängureeglid.
    Mängijaid 1-5. Mängu kestus 10-20 min.

    HOIATUS! Ei sobi lastele alla 3.eluaasta. Sisaldab väikeseid osi. Lämbumisoht!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    10.00
  • Seltskonnamäng “Sherlock Holmesi müsteeriumid”

    Pakk sisaldab 52 lahendust vajavat mõistatust Sherlock Holmesi ja dr Watsoni seiklusradadelt.
    Mängijad saavad proovida erinevaid mälutehnikaid ja harjutusi, kuidas nt nimesd, numbreid, koode paremini mällu salvestada. Kindlasti saab ajusid ragistada salakoodide lahtimuukimisel.
    On omajagu ülesanded, mis sunnivad sind teistmoodi mõtlema, et leida õige lahendus.
    Kes on mõrvar? Kes rööviti? Kes on varas?
    Leia neile vastus.

    Vanusele: 14+ eluaastat.

    14.00
  • Retro lauamängud “Tsirkus ja Lend Kuule”

    RETRO lauamängud „TSIRKUS“ ja „LEND KUULE“ on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend. Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    15.80
  • Retro lauamängud “Kalamees ja Koolist kojuminek”

    Selles karbis on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend.  Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    15.80
  • Seltskonnamäng “Kogu pere reaalsuskontroll”

    Oled Sa kindel, et tead, mida Su pere Sinust tegelikult arvab? Võib-olla oled just Sina pere kõige säravam naljanina või hoopis kõige suurem tuulepea. Mängu käigus saate teada, mida üksteises märkate ja hindate ning kui hästi üksteist tegelikult tunnete!
    Sobib humoorikaks ajaviiteks pere seltsis. Eeldab ausust, head üksteise tundmist ja kasuks tuleb hea huumorimeel. Pakis 111 kaarti. Mängijate arv 3+. Mängu kestus 20-40 min.

     

    Sobilik 7+ eluaastast.

     

    9.60
  • Seltskonnamäng “Reaalsuskontroll, kodukontori eri”

    Reaalsuskontrolli uus toode – Kodukontori eri sobib hästi motivatsioonimänguks meeskonna-ja töökaaslaste seltsis, aga ka humoorikaks vahepalaks firmapeol või veebikoosolekul. Seekord küll natuke vähem kaarte, 57 tk, aga kaartide sisu, ehk omadused on mõeldud kodukontoris tööd rügavatele tööinimestele ja nende kolleegidele.
    Äkki sa polegi selline, nagu töökaaslased väidavad su olevat? Mängu lõpus saad teada, kuidas teised sind läbi videoekraani näevad ja tunnevad. Võib-olla oled just sina kõige suurem sasipea veebikoosolekutel või kõige suurem koduloomade eksponeerija? Mängijate arv 3+. Mängu kestus 20-40 min.

     

    Sobilik 18+ eluaastast.

     

    9.20

Menüü