• Magnetmäng “Sõnamäng”

    Mäng kuni neljale mängijale. Karbis on 100 tähemagnetit ja 20 tühja varumagnetit. Mängu eesmärk on moodustada kuni kuue sõnalisi sõnu ja koguda nii palju punkte kui võimalik. Mida pikemad sõnad ja rohkem erinevaid tähti, seda enam on võimalik saada. Mängust ei puudu ka jokker. Mäng lõppeb, kui kõik tähed on ära kasutatud. Võidab enim punkte kogunud mängija. Teine võimalus: võib määrata kindla kasutamise. : võidab see mängija, kes saab esimesena täis 100 punkti.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.11
  • Lauamäng Kabe

    Komplektis on laud ning nupud. Arendab lapse loogilist mõtlemist, keskendumisvõimet ning treenib mälu.

     

    Mõõdud:  32 cm x 32 cm

    7.32
  • Lauamäng “Reis ümber maailma”

    Alusta stardiruudult, tee ring ümber mängulaua ja lõpeta finishiruudul. See polegi nii kerge, sest kui teise mängija nupp satub samale ruudule sinu nupuga, peab sinu nupp minema tagasi algusesse.

    Mängukarbis on mängulaud, 16 mängunuppu, täring ja mängureeglid. Mängijaid: 2-4 Mänguaeg: u. 30 min.

     

     

    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    7.32
  • Arendav lauamäng “Numbrid”

    Arendav lauamäng „Numbrid“ on hariv pusle, mis tutvustab lapsele lõbusa mängu kaudu numbrite maailma. Mängu käigus õpib laps tundma numbreid ja lugema kümneni. See on suurepärane esimene samm matemaatika õppimisel.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.63
  • Arendav lauamäng “Õpime inglise keelt”

    „Õpime Inglise keelt“ on hariv mäng, mis aitab lihtsal ja lõbusal moel õppida inglise keelt ja tuletada meelde juba õpitud sõnavara. See on suurepärane viis aidata lapsel keeleoskust arendada.

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.63
  • Reisimäng “Joonista ja arva!”

    Oskad sa arvata, mida joonistus kujutab? Aega mõõtev liivakell lisab põnevust, sest arvama peab selle tühjenemise jooksul. Iga õige arvamus viib võidule lähemale. Esimene mängija või võistkond, kes märgib lõpuvälja, on võitja!
    Mängukarbis on: 50 kaarti, mängulehtede plokk, joonistusplokk, pliiats, liivakell ja täring.

    Mängijate arv: 3+
    Kestvus: 30+ min
    Vanusele: 5+

    7.63
  • Seltskonna kaardimäng “Uno”

    Klassikalises kaardimängus Uno tuleb omavahel sobitada värve ja numbreid ning mille kaarte on kerge üles võtta, kuid keeruline maha tagasi panna, on lisapõnevust loodud kohaldatavate jokkeritega! Mängijad püüavad võidu oma kaartidest lahti saada, sobitades oma käes olevaid kaarte kordamööda kaardipaki kõige ülemise kaardiga. Erilisi tegevusi lubavad kaardid toovad mängu pöördelisi hetki ja aitavad sul oma vastaseid võita! Kasuta kaarti “Vaheta omanikku”, et oma mängukaaslasega kaarte vahetada, ning kolme kohaldatavat (ja kustutatavat) jokkerit, et ise reegleid luua! Pakis on iga värvi (punane, roheline, sinine ja kollane) kohta 19 kaarti, lisaks kaheksa „Võta kaks üles“, „Muuda suunda“ ja „Passi“ kaarti igas värvitoonis, neli jokkerit, neli „Võta neli üles“, üks „Vaheta omanikku“ kaarti ja kolm kohaldatavat jokkerit. Kui sul pole ühtegi sobivat kaarti, pead ülesvõtupakist ühe üles võtma! Ära unusta hüüda „UNO“, kui sul on käes veel vaid üks kaart! Esimesena kaartidest lahti saanud mängija saab mängu eest punktid, mis on vastasmängijate kätte jäänud kaartide punktide summa. Esimene 500 punkti kogunud mängija on võitja. Komplekti kuulub 112 kaarti ja juhend. Värvid ja kujundus võivad muutuda.

     

    Soovitatav vanus alates 7.eluaastast.

    7.93
  • Kaardimäng “Kõik mehed on sead”

    Röh-röh! Lõbus täiskasvanute seltskonnamäng, mille lõppedes on kõik mehed ja naised eriti ilusad!

    NB! Tarbige alkoholi mõistlikult! Alkohol võib kahjustada teie tervist!

    Mängu kestvus: 15 min
    Mängijate arv: 3-8

    Soovituslik vanus: 18+

    8.14
  • Kaardimäng “Tark mees taskus”

    “Kas tead N-tähega algavat lindu? Aga spordiala, sõiduvahendit või kööginõu?
    Paku esimesena sõna, mis algab nõutud tähega ning vastab teemale. Lase oma tark mees taskust välja, sest iga pakkumine loeb!

    Mäng on:
    – Universaalne! Võib panna oma teadmised proovile nii üksi kui suure seltskonnaga.
    – Arendav! Pane kõrvataha, mis kaasmängijad pakuvad! Uuri internetist või raamatutest häid vastusevariante!
    – Lihtne! Sobib hästi nii koolijütsile kui ka täiskasvanutele.
    – Kompaktne! Saad mängida nii kodus, kohvikus või pista tasku ja võtta reisile või randa kaasa!
    – Mitmekülgne! Kaardikombinatsioone on lõpmatult. Iga mäng on erinev!

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    8.14
  • Kaardimäng “Tark naine taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus.

    Kas oskad moodustada lauset, mille kõik sõnad algavad N-tähega või luua värss, mille iga rida hakkab R-tähega?

    Lõbusad keelelised sõnamängud, mida saab mängida eraldi või koos Tark Mees Taskus-sarja mängudega.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-10

    Soovituslik vanus: 9+

    8.14
  • Lauamäng “Reis ümber maailma”

    Alusta stardiruudult, tee ring ümber mängulaua ja lõpeta finishiruudul. See polegi nii kerge, sest kui teise mängija nupp satub sinuga samale ruudule, peab sinu nupp minema tagasi algusesse.

     

    Mängukarbis on mängulaud, nupud, täring ja mängureeglid.

    Mängijaid: 2-4.

    mängu kestvus: u. 30 min.

     

     

    Mõeldud vanusele alates 5.eluaastast.

    8.33
  • Tactic lauamäng Memo loomalapsed

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!

    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.
    HOIATUS!
    Ei sobi alla 3-aastastele.
    Väikesed osad. Lämbumisoht.

    8.54
  • Ravensburger GraviTrax haamer

    Kasuta seda haamrit koos oma GraviTrax Starter põhikomplektiga, lisades niimoodi mängule rohkelt põnevust.
    Anna kuulile haamriga lisahoogu, et see lendaks kaugemale! Rohkem infot GraviTrax.com
    Karbis on: juhised, 1 haamriliides, 1 pikk plastikrenn, 2 keskmist plastikrenni, 3 lühikest plastikrenni.
    Mõeldud kasutamiseks koos GraviTrax Starter põhikomplektiga.
    Soovitatav vanus alates 8. eluaastast.
    8.54
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.54
  • Tactic memo “Loomad”

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!

    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.
    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele.
    Väikesed osad. Lämbumisoht.

    8.54
  • Tactic lauamäng memo “Putukad”

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mängijate arv: 2+
    Soovituslik vanus: 3+

    8.64
  • Tactic Reisimäng “Alias”

    Alias on vahva sõnaseletusmäng vähemalt kaheliikmelistele võistkondadele!

     

    Mugavat reisikomplekti on mugav endaga reisil kaasas kanda.

     

     

    Mängijaid: 2+

    Mängu aeg: 30+min

     

     

    Soovituslik vanus alates 10.eluaastast.

    8.64
  • Head Eesti Lühendi-ja valemmõistatused

    Kaardipakist leiab üle 170 mõnusa keelenalja – lühend- ja valemmõistatused, mille levikuaeg ulatub nõukogude ajast tänapäevani välja.

     

    Vanus 14+

    8.75
  • Arendav lauamäng “Õpime arvutama”

    Bo. arendav lauamäng “Õpime arvutama” aitab sinu lapsel läbi lõbusa mängu arvutamist õppida. Selle mängu abil õpib laps liitma ja lahutama. Värvilised pusled tõmbavad mängima ja mängides arendab laps matemaatilisi oskusi ja loogilist mõtlemist.

     

    Komplektis on 10 kahepoolset tehtepuslet, 24 žetooni ja juhend.

     

     

    Soovituslik vanus alates 5.eluaastast.

    8.85
  • Tactic lauamäng Memo metsloomad

    Pööra kaarte ja proovi leida niipalju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mängijate arv: 2+
    Soovituslik vanus: 3+

    8.94
  • 50 Optilist illusiooni

    Kaardipakis on 50 imelist optilist illusiooni. Ehk teisisõnu, saate kogeda, milliseid silmapetteid võivad luua ruumilised, geomeetrilised kujundid ja mustrid. Kõik pole nii nagu alguses paistab.
    Kaartide tagaküljelt leiad illusioonide selgitused.
    Põnevat jälgimist, uurimist ja imestamist!

     

    Vanusele: 6+

     

    HOIATUS! Ei sobi lastele alla 36 elukuu

    9.05
  • Tacticu lauamäng “Maailma kaubamärgid”

    Kas teate maailma kõige olulisemaid kaubamärke? See Tacticu lauamäng sisaldab teavet kaubamärkide kohta, mis on kujundanud meie kõigi elu.
    Igal kaardil on pilt tuntud kaubamärgist, sellega seotud küsimus ja lühike fakt selle põneva loo kohta.
    Keegi ei pea oma korda ootama, sest kõik vastavad küsimustele samal ajal. Näidake oma teadmisi – mida sa tead, maailma kaubamärkide kohta?
    Mängukarbis on: 50 kaarti, reeglid, vastuste ja punktiarvestuse märkmik.

     

    Soovitatav alates 12.eluaastast.

    9.15
  • 50 Loovat joonistuskaarti Kollid, Nõiad, Vampiirid

    Nende joonistuskaartide pakist leiad midagi hirmsat! Siin on 50 kahepoolset kaarti, millel on pilte kollidest, vampiiridest, nõidadest ja teistest õudsetest tegelastest – ja sina saad neid veelgi jubedamaks joonistada.

     

    Joonistusi saab kaartidelt maha pühkida, nii et võid õudusi joonistada uuesti ja uuesti.

     

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    9.36
  • Õppekaardid Eluring

    Me kõik kasvame ja muutume. Väike seeme muutub lilleks, tammetõru suureks puuks. Tõugust saab ilus liblikas. Nendel kaartidel on kujutatud kümne elusolendi elutsüklit, mille abil saab laps uusi teadmisi looduse kohta. Lase lapsel kaarte nende raami värvi järgi kokku sobitada ja numbrite alusel järjestada.

     

    Soovitatav vanus 2.eluaastast.

    9.36

Menüü