• Dino memory “Cars 3”

    Vahva mäng pere pisematele. Need mängukaardid arendavad mälu, tähelepanuvõimet ja õpetavad püsivust.
    Karbis on 48 tugevast papist kaarti ehk 24 paari.

    Mängijad: 2-6. Mängu kestus: 20+ min.

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    5.28
  • Dino memoriin “Põrsas Peppa”

    Pööra kaarti ja otsi paarilisi!

    Memoriinid aitavad lapsel arendada mälu ja taju.

     

     

    Kaardipakis on 48 kaarti.

     

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    5.28
  • Dino memory “Frozen II”

    “Frozen II” mäng paneb proovile mälu ja keskendumisvõime. Mäng ei meeldi mitte ainult väikestele printsess Anna ja Elsa fännidele, vaid ka täiskasvanutele. Kaardid on valmistatud tugevast ja ohutust papist.
    Võidab mängija, kes kogus kõige rohkem kaardipaare.
    Mängukarbis on 48 kaarti.
    Mängijate arv 2-6 
    Mängu kestus ca. 20 min.

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    5.49
  • Male

    Strateegiline lauamäng, mida mängivad 2 mängijat 64-väljalisel malelaual, kasutades nuppe.

    Plastikust malenupud metalltahvliga. Etturid on magnetiga.

     

     

    Komplekti kuuluvad ka kabenupud ja kasseti sees backgammoni laud.

     

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    5.59

    Male

    5.59
  • Tamagotchi

    Vahva Tamagotchi interaktiivne digi lemmikloom on äge kaaslane lastele! Hoolitse tema eest ja võta teda igale poole kaasa, riputades ta koti külge.

    Toida teda, lülita tuled sisse/välja, mängi temaga, anna talle ravimeid, tõmba vett pärast tualetikasutust, jälgi tema tervist ja distsiplineeri teda. Tamagotchi mängus sees on ka tegevusmäng, kus pead arvama, millises suunas Tamagotchi järgmisena liigub!

     

     

    Hoiatused! Ei sobi alla 3 aasta vanustele lastele, sisaldab pisidetaile. Soovituslik vanus alates 8.eluaastast. Mänguasi vajab töötamiseks 2xLR44 patareisid, mis on juba komplekti lisatud.

     

     

    Värvivalik: sinine, roheline, roosa. Ostu vormistades palume kirjutada oma värvieelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Värvieelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

    5.70

    Tamagotchi

    5.70
  • Tetris

    Pisike mängukonsool on reisile minnes ja ka pikematel autosõitudel hea tasku pista. 2xAAA patareidel töötava (ei kuulu komplekti) konsooliga on põnevus ja hasart garanteeritud!
     

    Tootevalik: pildil nähtav valik. Ostu vormistades palume kirjutada oma eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav lastele alates 3. eluaastast.

    5.89

    Tetris

    5.89
  • Seltskonna kaardimäng “Uno Dos”

    Kaardimäng DOS on UNO kaardimängude uusim liige.

    Mängijad püüavad vabaneda kaartidest, sobitades värve ja numbreid. Kui kätte on jäänud 2 kaarti, siis peab hüüdma DOS!

    Mängijate arv: 2-4

     

    Soovituslik vanus: 7+

    6.31
  • Seltskonna kaardimäng “Phase 10”

    Uus, põnev kaardimäng UNO tegijatelt! Mängu eesmärk on olla esimene mängija, kes läbib kümme erinevat faasi kahe kolme komplektiga, ühe seitsmese või seitsme sama värvi kaardiga. Pööre seisneb selles, et iga lõpetatav faas on konkreetne iga jagatud käe jaoks. Mängijad, kes läbivad ühe etapi, pääsevad edasi järgmisse, kuid need, kes seda ei tee, peavad proovima, kuni nad seda teevad. Olge esimene inimene, kes on mängu võitmiseks läbinud kõik kümme etappi. Sisaldab 108 kaarti ja juhiseid.

    Mängijate arv 2-6.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    6.61
  • Tactic lauamäng Pildiloto

    Pööra kaart ümber ja leia samasugune pilt lototahvlit!
    Mängija, kes täidab esimesena kõik tahvlil olevad pildid, ongi võitja!
    Seda toredat lauamängu saavad mängida kuni 12 mängijat!
    Lauamäng sisaldab:
    12 lototahvlit ja 108 kaarti.
    Mängijaid: 2-12 inimest
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mõeldud vanusele 3 kuni 7 aastat.

    6.61
  • Kaardimäng “Tark mees taskus 2”

    Järg populaarsele kaardimängule, kus seekord meelelahutuslikumad
    teemad.
    Mängijaid 1-10

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    NB! Saab kokku segada teiste sarja mängudega.

    6.71
  • Kaardimäng “Must Notsu”

    Kaardimäng Must notsu on üks kolmest retrosarja kaardimängust, sarjas on ilmunud ka kaardimängud Narr ja Ott. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud kaardimänge. Kaardipakid on nii kujunduselt kui ka oma sisult säilitatud ajastutruud.

    Karbis on 33 mängukaarti (16 paari ja Must notsu), eesti- ja venekeelne mänguõpetus ning eessõna Tartu Mänguasjamuuseumilt.

    Sobilik alates 3.eluaastast.

    6.92
  • Memory lauamäng Saurused

    Pööra kaarte ja proovi leida nii palju paare kui võimalik!
    Klassikaline mäng igas vanuses lastele on täis imelist avastamisrõõmu!
    Mängukarbis on 54 kaarti ja reeglid.
    Soovituslik vanus: 3+

    HOIATUS! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    7.02
  • Tactic lauamäng Farmiloomade Loto

    Pööra kaart ümber ja leia samasugune pilt lototahvlit!
    Mängija, kes täidab esimesena kõik tahvlil olevad pildid, ongi võitja!
    Lauamäng sisaldab:
    4 lototahvlit ja 36 kaarti.
    Mängijaid: 2-4 inimest
    Mängu kestvus: 15+ min
    Mõeldud vanusele 3 kuni 7 aastat.

    7.02
  • Magnetmäng “Trips-traps-trull ja 4 ritta”

    Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi. Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4 ritta mõte on seada 4 ühte värvi kujundit horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. Mäng sisaldab 10 suurt magnetit ja 22 väikest magnetit. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Kabe”

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Loomakodud”

    Mäng sobib mängimiseks alates 3.eluaastast. Karbis on 10 kaheosalist magnetit. Mängus tuleb lind või loom sobitada tema õige koduga. Mäng edendab mitmesuguste oskuste, nagu peenmotoorika, vaatlusoskuste ja keskendumisvõime arengut. Need oskused aitavad üheskoos kaasa õpioskuste edasiarendamisele.

     

    Soovitatav vanus 3-5 eluaastat.

    7.11
  • Magnetmäng “Poomine”

    Mängu saab mängida mitmekesi. Üks mängijatest on sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) väljamõtleja ja teised on arvajad. Kui mängija arvab tähe õigesti, asetatakse õige täht mängulauale, kui mitte, siis asetatakse mängulauale üks sebra osadest. Mäng sisaldab 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja kaks mängulauda. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Male”

    Mäng kahele. Mängu alustab valge mängija. Mängijad teevad käike vaheldumisi ja korraga võib liigutada ühte malendit. Malendeid võib liigutada vabale väljale või väljale, millel on juba vastase malend, vangistades ja lüües seda. Mängija ei tohi teha ühtki käiku, mis asetab või jätab kuninga tule alla. Mäng on läbi, kui mängija ei saa teha ühtki käiku. Matt tähendab, et kuningas on tule all ja seda pole võimalik muuta. Karbis 32 magnetit. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Kui ma sirgun suureks”

    Loominguline magnetmäng sobib lastele alates 3. eluaastast. Karbis on 10 tegelaskuju. Iga ameti esindaja koosneb kolmest tükist: pea, keha ja jalad. Vali tükid ja pane kokku just selline tegelane, kelleks soovid saada, kui oled suureks sirgunud. Saad ka naljategelasi luua, pane kokku mereröövel ja arst või kokk ning kosmonaut. Mängu saab mängida nii üksi kui ka mitmekesi. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Bingo”

    Mäng on kuni kahele mängijale. Lõbus piltidega bingomäng on sobilik alates 3.eluaastast. Mängu eesmärk on saada esimesena täis 2 horisontaalset rida (6 pilti) või 1 vertikaalne rida (6 pilti). Pilt, mida mängulaualt otsima hakatakse, loositakse loosiratta abil. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Reis Kosmoses”

    Kaasahaarav täringumäng, mille kosmosereisi eesmärgiks on maanduda esimesena Päikesel või Maal. Mängijad õpivad iga taevakeha kohta huvitavaid fakte lugedes meie päikesesüsteemi planeete tundma. Mängu saab mängida 2 kuni 4 inimest. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Mõttemeister”

    Mängu mängitakse kahekesi. Mängu eesmärk on võimalikult väheste kordade arvuga ära arvata värvikombinatsioon, mille vastasmängija on välja mõelnud. Mäng sisaldab 2 mängulauda, 54 värvimagnetit (6 värvi, 9tk igast värvist), musti ja valgeid vihjemagneteid (40tk). Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Tähemäng”

    Mängu saab mängida kuni 5 mängijat. Mängu eesmärk on arvata erinevate tähtedega algavaid sõnu järgnevatel teemadel: loom, taim, ese, riik, linn, amet, poisi nimi, tüdruku nimi, tähtpäev, toit, film ja laulu pealkiri. Võidab see, kes saab kõige kiiremini 10 punkti. Mänguga on kaasas põnev loosiratas ja lõbusad punktimagnetid. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Matamäng”

    Lõbus ja matemaatilist mõtlemist arendav mäng alates 7. eluaastast. Mängu eesmärk on veeretada täringut ja moodustada õigeid matemaatilisi tehteid ja koguda kõige enam naerunägusid. Mängu saab mängida 1 kuni 4 inimest.

    Sobilik vanus 7-99 aastat.

    7.11

Menüü