• Mängukaartide komplekt

    Mängukaardid seltskonnaga aja veetmiseks. Komplektis 2 pakki plastikust kaarte.

     

     

    2.04
  • Loovkaardid “Väike Taibu õpib ameteid”

    Kaardipakis kirjeldatakse tegelaskuju, töövahendite ja omadussõnade kaudu 25 erinevat ametit.
    Mäng arendab lapse loogilist mõtlemist, lugemisoskust ja käelist tegevust.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    10.68
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.54
  • Seltskonnamäng “Mida nad meist ometi arvavad?”

    Üle 100 nalja eestlaste arvel! Naabrite, eriti lähinaabrite arvel on ikka tore keelt teritada. Siia kaardipakki on aga kokku kogutud üle saja värvika eestlaste-teemalise anekdoodi meie naaberrahvaste repertuaarist. Need on lugejate ette jõudnud peamiselt vene keele vahendusel meedia- ja sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Nendes lugudes mõjuvad eestlased enamasti ülimalt aeglastena, tihti veidi lihtsameelsete ja tõsistena, kuid kõigele vaatamata nii mõnigi kord oma tegemistes üsna edukatena.
    Naergem siis, sest seni, kuni me enda üle naerda suudame, on kõik parimas korras!

     

    Soovitatav alates 14.eluaastast.

    11.19
  • Magnetmäng “Tähemäng”

    Mängu saab mängida kuni 5 mängijat. Mängu eesmärk on arvata erinevate tähtedega algavaid sõnu järgnevatel teemadel: loom, taim, ese, riik, linn, amet, poisi nimi, tüdruku nimi, tähtpäev, toit, film ja laulu pealkiri. Võidab see, kes saab kõige kiiremini 10 punkti. Mänguga on kaasas põnev loosiratas ja lõbusad punktimagnetid. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Mõttemeister”

    Mängu mängitakse kahekesi. Mängu eesmärk on võimalikult väheste kordade arvuga ära arvata värvikombinatsioon, mille vastasmängija on välja mõelnud. Mäng sisaldab 2 mängulauda, 54 värvimagnetit (6 värvi, 9tk igast värvist), musti ja valgeid vihjemagneteid (40tk). Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Reis Kosmoses”

    Kaasahaarav täringumäng, mille kosmosereisi eesmärgiks on maanduda esimesena Päikesel või Maal. Mängijad õpivad iga taevakeha kohta huvitavaid fakte lugedes meie päikesesüsteemi planeete tundma. Mängu saab mängida 2 kuni 4 inimest. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Bingo”

    Mäng on kuni kahele mängijale. Lõbus piltidega bingomäng on sobilik alates 3.eluaastast. Mängu eesmärk on saada esimesena täis 2 horisontaalset rida (6 pilti) või 1 vertikaalne rida (6 pilti). Pilt, mida mängulaualt otsima hakatakse, loositakse loosiratta abil. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Kui ma sirgun suureks”

    Loominguline magnetmäng sobib lastele alates 3. eluaastast. Karbis on 10 tegelaskuju. Iga ameti esindaja koosneb kolmest tükist: pea, keha ja jalad. Vali tükid ja pane kokku just selline tegelane, kelleks soovid saada, kui oled suureks sirgunud. Saad ka naljategelasi luua, pane kokku mereröövel ja arst või kokk ning kosmonaut. Mängu saab mängida nii üksi kui ka mitmekesi. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Male”

    Mäng kahele. Mängu alustab valge mängija. Mängijad teevad käike vaheldumisi ja korraga võib liigutada ühte malendit. Malendeid võib liigutada vabale väljale või väljale, millel on juba vastase malend, vangistades ja lüües seda. Mängija ei tohi teha ühtki käiku, mis asetab või jätab kuninga tule alla. Mäng on läbi, kui mängija ei saa teha ühtki käiku. Matt tähendab, et kuningas on tule all ja seda pole võimalik muuta. Karbis 32 magnetit. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Poomine”

    Mängu saab mängida mitmekesi. Üks mängijatest on sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) väljamõtleja ja teised on arvajad. Kui mängija arvab tähe õigesti, asetatakse õige täht mängulauale, kui mitte, siis asetatakse mängulauale üks sebra osadest. Mäng sisaldab 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja kaks mängulauda. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Loomakodud”

    Mäng sobib mängimiseks alates 3.eluaastast. Karbis on 10 kaheosalist magnetit. Mängus tuleb lind või loom sobitada tema õige koduga. Mäng edendab mitmesuguste oskuste, nagu peenmotoorika, vaatlusoskuste ja keskendumisvõime arengut. Need oskused aitavad üheskoos kaasa õpioskuste edasiarendamisele.

     

    Soovitatav vanus 3-5 eluaastat.

    7.11
  • Magnetmäng “Kabe”

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

     

     

    7.11
  • Magnetmäng “Trips-traps-trull ja 4 ritta”

    Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi. Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4 ritta mõte on seada 4 ühte värvi kujundit horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. Mäng sisaldab 10 suurt magnetit ja 22 väikest magnetit. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    7.11
  • Magnetmäng “Laevade pommitamine”

    Mängu mängitakse kahekesi ja selle eesmärk on vastase laevu pommitada. Mäng sisaldab 5+5 sõjalaeva ja allveelaeva, 130 pommimagnetit ja 34 tabamuse magnetit, mängulaudadeks toote karbi pooled. Kasutamata magnetid saab kinnitada karbi tagaküljele. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    7.11
  • Scrollino Imeline suvi

    Keri rull lahti, naudi ja keri tagasi!
    Lõbus mäng lastele ja kogu perele. Täiuslik pikkadeks autosõitudeks või lendudeks. Läbi labürint, kogudes kokku kõik, mida reisiks vajad ja leia tee sihtkohta. Paberi pikkus 2 m.

    Scrollino on uus revolutsiooniline raamatuvorm, mille on loonud Ludmilla ja Sylvain Favardin. Scrollino nautimiseks sisesta pliiats ülemisse kerijasse ja keera seda päripäeva. Leia õige tee läbi labürindi. Kui oled mängimise lõpetanud, sisesta pliiats alumisse kerijasse ja keri tagasi. Alusta uuesti. Arendab loovust ja peenmotoorikat. Interaktiivne, lõbus ja keskkonnasäästlik!

    See Scrollino on käsitsi kokku pandud ning valmistatud mahepõllumajanduslikest allikatest pärinevatest jätkusuutlikest ja ringlussevõetavatest materjalidest.

    Soovitatav vanus alates 4.eluaastast.

    13.82
  • Head Eesti mõistatused, loomade eri

    Kaardipakis on üle 200 meeleoluka valimiku nalja- ehk keerdküsimusi, liitsõnamänge, pikemaid mõistatusjutukesi, mille tegelased on loomad, linnud, kalad, putukad. Kaartidega saab mängida küsi- ja vasta mänge nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    10.16
  • Head Eesti mängud

    Sellest kaardipakist leiate laia valiku mänge, mida saab mängida toas või väljas, talvel või suvel, üksi või hulgakesi. Siin leidub mänge nii noorematele kui vanematele mänguhuvilistele. Vähemtuntud mängud pakuvad avastamisrõõmu ja tuntumaid neist on taas hea meelde tuletada. Lisaks mängudele leiate kaardipakist valiku liisusalme. Neid loetakse mängude puhul, kus on vaja üks mängija teiste hulgast välja valida, määrata lugeja või püüdja, esimesena mängija jne. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi folkloristi Astrid Tuisuga. Toote ostuga toetate MTÜd Enneaegsed Lapsed.

    12.71
  • Emotsioonikaardid

    Tundekaardid on mõeldud selleks, et julgustada last oma emotsioone jagama. Kahepoolsetel kaartidel on kujutatud igapäevaseid olukordi, emotsioone ja reaktsioone, mis võivad sellistes olukordades tekkida. Kaartidel on 10 olukorda, 10 emotsiooni ning 10 võimalikku tegevust. Siin puuduvad valed ja õiged vastused, laps teeb ise temale õigena tunduva valiku.

     

    Sobilik 3—7aastastele lastele.

    9.36
  • Õppekaardid Eluring

    Me kõik kasvame ja muutume. Väike seeme muutub lilleks, tammetõru suureks puuks. Tõugust saab ilus liblikas. Nendel kaartidel on kujutatud kümne elusolendi elutsüklit, mille abil saab laps uusi teadmisi looduse kohta. Lase lapsel kaarte nende raami värvi järgi kokku sobitada ja numbrite alusel järjestada.

     

    Soovitatav vanus 2.eluaastast.

    9.36
  • Alati huvitavad 56 nupuülesannet reisi ajal

    Kui kaugele maale reisida ei saa, siis Eestis ikka saab. Kui Tallinnast Võrru või Narvast Kuressaarde sõita, siis juba selle aja jooksul saab paarkümmend tegevuskaarti läbi mängida. Pakis on 50 puhastatavat kaarti, mis pakuvad reisil olles nuputamist. Saab mängida üksi ja hulgakesi. Rohkelt on tähelepanu- ja nuputamismänge, kujundmõistatusi, vihje- ja sõnarägastikke, labürinte ja salakirju. Sisaldab ka punktitabeli kaarti, mis hõlbustab duelle pidada.

     

    Kaasas võlupliiats, et saaksid korduvalt ja korduvalt nuputada.

     

    Vanusele: 7+

    Ei sobi alla 3 aasta lastele.

    10.68
  • 50 Tegevust perele autosõidu ajal

    Kui ees on ootamas perega pikem autosõit, siis nende 50 tegevusega möödub teekond lõbusalt ja põnevalt. Siin mõned näited:

     

    loenda, mitut looma sa autosõidu jooksul märkad;
    mitut sama värvi, tüüpi või marki autot sa näed?;
    kui palju käsi, jalgu või käppasid suudad kokku lugeda (loe üle inimeste käed-jalad, loomade jäsemed, tooli- ja lauajalad);
    tee nägusid, proovi huultelt lugeda, vaata, kas leiad asju vikerkaarevärvide järjekorras;
    püüa matkida mõnda heli või häält;
    kas suudad kella vaatamata ära arvata, kui palju aega on möödunud?
    Autojuhti palume mängudesse mitte kaasata, sest võib liikluselt tähelepanu eemale tõmmata.

     

    Enamikku mängudest saad mängida ka kodus pereringis või sõprade pool külas olles.

     

    Ei sobi alla 3-aastastele!

    11.38
  • 50 Optilist illusiooni

    Kaardipakis on 50 imelist optilist illusiooni. Ehk teisisõnu, saate kogeda, milliseid silmapetteid võivad luua ruumilised, geomeetrilised kujundid ja mustrid. Kõik pole nii nagu alguses paistab.
    Kaartide tagaküljelt leiad illusioonide selgitused.
    Põnevat jälgimist, uurimist ja imestamist!

     

    Vanusele: 6+

     

    HOIATUS! Ei sobi lastele alla 36 elukuu

    9.05
  • 50 Loovat joonistuskaarti Puhkus, Reis, Vaheaeg

    Mida teha saab? Saad kaunistada jäätisetuutusid, suvekübarat ja liivalosse. Soovi korral kujunda oma isiklik kirjamark, kirjuta sõbrale postkaart või joonista lendurile ja reisijatele näod. Sekka harjutusi ja osavusmänge.

     

    Hoiatus! Ei sobi alla 3-aastastele. Väikesed osad. Lämbumisoht.

    11.08

Menüü