• Mängukaardid 1 pakk

    Klassikalised mängukaardid.
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    1.53
  • 100 tegevust lapsele reisi ajal

    Tegevuskaartide pakis on 50 kahepoolset ülesannetega kaarti ja n-ö võlupliiats. Kaartidel on erinevad ülesanded, mängud (näiteks trips-traps-trull) ja mõistatused, kus on kasutatud iga päev meie ümber leiduvaid asju, kohti ja sündmusi.
    Ülesannetes tuleb leida esemeid ümbritsevalt taustalt, kujundeid juurde joonistada või ristsõnu lahendada.
    Kaarte saab puhtaks pühkida, nii et neid saab korduvalt kasutada. Kuna pliiats on koos kaartidega karbis, siis on pakendit mugav kaasa võtta.
    Kaardid on tugevast materjalist ja vastupidavad, valmistatud mitmekordseks kasutamiseks.
    Tegevuskaardid hoiavad last reisi jooksul tegevuses. Nii bussi- ja rongisõidul Tallinnast Tartusse, kui pikematel reisidel.

    HOIATUS! Ei sobi väikeste osade tõttu lastele alla 36 elukuu. Lämbumisoht

    9.36
  • Magnetmäng “Male”

    Mäng kahele. Mängu alustab valge mängija. Mängijad teevad käike vaheldumisi ja korraga võib liigutada ühte malendit. Malendeid võib liigutada vabale väljale või väljale, millel on juba vastase malend, vangistades ja lüües seda. Mängija ei tohi teha ühtki käiku, mis asetab või jätab kuninga tule alla. Mäng on läbi, kui mängija ei saa teha ühtki käiku. Matt tähendab, et kuningas on tule all ja seda pole võimalik muuta. Karbis 32 magnetit. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 6.eluaastast.

    7.11
  • Loovkaardid “Väike Taibu 2”

    “Väike Taibu 2” kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi: rohelised, lillad ja sinised kaardid. Komplektis mängujuhend ja reeglid.

     

    Sobilik 5+ eluaastat.

    8.54
  • 5in1 mäng “Tetris”

    5in1 pisike mängukonsool on reisile minnes ja ka pikematel autosõitudel hea tasku pista. 2xAAA patareidel töötava (ei kuulu komplekti) konsooliga on põnevus ja hasart garanteeritud!

    Tootevalik: pildil nähtav valik. Ostu vormistades palume kirjutada oma eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

     

    Soovitatav lastele alates 3.eluaastast.

    4.58
  • Mängukaardid Must Peeter THOMAS

    Must Peeter THOMAS. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.54
  • Magnetmäng “Bingo”

    Mäng on kuni kahele mängijale. Lõbus piltidega bingomäng on sobilik alates 3.eluaastast. Mängu eesmärk on saada esimesena täis 2 horisontaalset rida (6 pilti) või 1 vertikaalne rida (6 pilti). Pilt, mida mängulaualt otsima hakatakse, loositakse loosiratta abil. Mängi kus iganes!

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    7.11
  • Kaardimäng Junior Alias

    Junior Alias sõnamäng – kaardimänguna!
    Seleta kaartidel olevaid sõnu ja arenda oma sõnavara!
    Võid mängida taskumõõdus mänge kus ja millal tahes. Taskumõõdus versioone Tacticu tuntumatest mängudest on hõlbus kaasa võtta kuhu iganes.
    Mängi neid eraldi või suurema mängu lisaosana – mängulust on tagatud alati!
    Karbis on 50 kaarti ja reeglid.Mängijaid: 3- 8Kestvus: 10+ minutit
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    4.17
  • Tegevuskaardid “Õpime korrutama ja jagama!”

    Vajalik abimees kui vaja harjutada korrutamis ja jagamist. Kaartidel on 150 korrutamis- ja jagamismängu. Lepatriinud, õunad, kirsid, konnad, kalad ja muud tegelinskid aitava luua seoseid.

    Anna, Mia ja Oliver nuputavad, kuidas õunad kolme vahel võrdselt ära jagada. Siim ja Taavi soovivad aga kalu omavahel ära jagada. Kui soov, siis aita neid!

     

    Vanusele: 8-11

    10.98
  • Kaardimäng “Tark mees taskus 2”

    Järg populaarsele kaardimängule, kus seekord meelelahutuslikumad
    teemad.
    Mängijaid 1-10

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    NB! Saab kokku segada teiste sarja mängudega.

    6.71
  • Magnetmäng “Trips-traps-trull ja 4 ritta”

    Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi. Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4 ritta mõte on seada 4 ühte värvi kujundit horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. Mäng sisaldab 10 suurt magnetit ja 22 väikest magnetit. Põnev tegevus reisi ajal!

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    7.11
  • Head Eesti mõistatused, loomade eri

    Kaardipakis on üle 200 meeleoluka valimiku nalja- ehk keerdküsimusi, liitsõnamänge, pikemaid mõistatusjutukesi, mille tegelased on loomad, linnud, kalad, putukad. Kaartidega saab mängida küsi- ja vasta mänge nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades. Toode on valminud koostöös Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi ja folkloristika osakonna ning Eesti-uuringute Tippkeskusega.

    10.16
  • Alati huvitavad 56 nupuülesannet reisi ajal

    Kui kaugele maale reisida ei saa, siis Eestis ikka saab. Kui Tallinnast Võrru või Narvast Kuressaarde sõita, siis juba selle aja jooksul saab paarkümmend tegevuskaarti läbi mängida. Pakis on 50 puhastatavat kaarti, mis pakuvad reisil olles nuputamist. Saab mängida üksi ja hulgakesi. Rohkelt on tähelepanu- ja nuputamismänge, kujundmõistatusi, vihje- ja sõnarägastikke, labürinte ja salakirju. Sisaldab ka punktitabeli kaarti, mis hõlbustab duelle pidada.

     

    Kaasas võlupliiats, et saaksid korduvalt ja korduvalt nuputada.

     

    Vanusele: 7+

    Ei sobi alla 3 aasta lastele.

    10.68
  • Õppekaardid “Numbrimemoriin”

    Laps õpib kaartide abil üheksa piires numbreid tundma ning mälu ja loogikat arendama.

    Pakis on 15 kaardipaari ehk kokku 30 papist kaarti. Näidake lapsele ühte kaarti, näiteks sellist millele on 2 liblikat. Laps peab ülejäänute seast leidma paariliseks kaardi, millel on kirjas number 2.

    Mängida võib ka vastupidi: numbrile 4 tuleb leida paariliseks 4 putukaga kaart.

     

    Memoriin: Asetage kaardid lauale, pilt allpool. Eesmärk on leida üles paarid- igale numbrikaardile on paariliseks teine kaart, millel on vastav arv putukaid. Võtke laualt 2 kaarti. Kui kaardipaar omavahel ei sobi, pange kaardid lauale tagasi ja võtke uuesti 2 kaarti ning proovige leida paariline.

     

    Vanusele: 2-6

    10.07
  • Retseptikaardid Moketilid

    Alkoholivabad joogid on trendikad! Mis võiks olla parem kui sõpradega mokteili nautida?

     

    Neid üllatusrohkeid koduseid mokteile saate valmistada nii sageli, kui soovite. Karbis on 28 erinevat kaarti koos retseptiga.

    14.03
  • Tegevuskaardid “98 arendavat ülesannet”

    Tegevuskaartide “98 arendavat ülesannet” pakist leiab 98 põnevat ja harivat ülesannet teemal kool, matemaatika, loodus, tähelepanu, loogika, võrdlemine, kujud, kujundid ja ruum, kehaline kasvatus ning tunded. Kaasas on marker.

     

    Pakis on 50 kahepoolset kaarti, s.h vastusekaardid.

     

    Vanusele: 5-7

    11.69
  • Tactic Reisimäng “Alias”

    Alias on vahva sõnaseletusmäng vähemalt kaheliikmelistele võistkondadele!

     

    Mugavat reisikomplekti on mugav endaga reisil kaasas kanda.

     

     

    Mängijaid: 2+

    Mängu aeg: 30+min

     

     

    Soovituslik vanus alates 10.eluaastast.

    8.64
  • Magnetkabe

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

     

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    2.84

    Magnetkabe

    2.84
  • Magnetmäng “Reis ümber maailma”

    Imelihtsate reeglitega kaasahaarava mängu eesmärgiks on kõigi oma 4 nupuga teha tiir ümber mängulaua ja jõuda lõppu. Võta mugav komplekt pikale autosõidule või reisile kaasa ning naudi mängimist igal ajal.

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    2.54
  • Mängukaardid “Visit Estonia”

    Mängukaardid Eesti vaatamisväärsustega. Skänni kaardil olevaid QR-koode ja uuri objekte lähemalt.
    Hea kingitus väljamaal elavale sõbrale!

    3.36
  • Kaardimäng “Tark naine taskus”

    Järg populaarsele Eesti kaardimängule Tark Mees Taskus.

    Kas oskad moodustada lauset, mille kõik sõnad algavad N-tähega või luua värss, mille iga rida hakkab R-tähega?

    Lõbusad keelelised sõnamängud, mida saab mängida eraldi või koos Tark Mees Taskus-sarja mängudega.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-10

    Soovituslik vanus: 9+

    8.14
  • Kaardimäng “Tark mees taskus”

    “Kas tead N-tähega algavat lindu? Aga spordiala, sõiduvahendit või kööginõu?
    Paku esimesena sõna, mis algab nõutud tähega ning vastab teemale. Lase oma tark mees taskust välja, sest iga pakkumine loeb!

    Mäng on:
    – Universaalne! Võib panna oma teadmised proovile nii üksi kui suure seltskonnaga.
    – Arendav! Pane kõrvataha, mis kaasmängijad pakuvad! Uuri internetist või raamatutest häid vastusevariante!
    – Lihtne! Sobib hästi nii koolijütsile kui ka täiskasvanutele.
    – Kompaktne! Saad mängida nii kodus, kohvikus või pista tasku ja võtta reisile või randa kaasa!
    – Mitmekülgne! Kaardikombinatsioone on lõpmatult. Iga mäng on erinev!

    Sobilik alates 7.eluaastast.

    8.14
  • Reisimäng “Poomine”

    Targale lapsele ei ole probleem vastase sõnu ära arvata. Üks mängija mõtleb sõna või lause, teine hakkab tähti pakkuma. Kas arvad sõna ära ennem kui pakkumiste arv otsa saab?
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning harilik pliiats.

    NB! Ei sobi alla 3.eluaasta lastele!

    2.04
  • Kaardimäng “Kõik mehed on sead”

    Röh-röh! Lõbus täiskasvanute seltskonnamäng, mille lõppedes on kõik mehed ja naised eriti ilusad!

    NB! Tarbige alkoholi mõistlikult! Alkohol võib kahjustada teie tervist!

    Mängu kestvus: 15 min
    Mängijate arv: 3-8

    Soovituslik vanus: 18+

    8.14

Menüü