• Puidust lauajalgpallimäng

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Sobib kasutamiseks alates 5.eluaastast.

    55.91
  • Hot Wheels lauamäng “Build n Slam”

    Kaasahaarav mäng igas vanuses mängijatele! Kiireim ja osavaim autoehitaja selgub põneva mängu käigus. Ehita kiiresti olemasolevatest varuosadest auto, ole esimene kes vajutab mänguplatsi keskel olevat rehvi. Kui sinu auto jääb terveks, oled mänguvooru võitja.

     

    Komplektis on klassikalised Hot Wheels-i autode mudelid. Need jagunevad mitmeks erinevaks tükiks, mille abil on võimalik mängida mitmel erieval moel. See on tore peremäng, mida lapsed ja täiskasvanud saavad koos või eraldi mängida. Komplektis on kaasas ka mängujuhend.

     

    Soovituslik vanus alates 5.eluaastast.

    35.59
  • Lõbusad Ahvid

    Lõbus lauamäng, mille mõte on võimalikult vähe ahve puu otsast alla kukutada. Veereta täringut ja saades ühe värvuse, vali sobiv pulk ning tõmba see puust välja – ettevaatust, võimalikult vähe ahve võivad liikuda või maha kukkuda! Kõik maha kukkunud ahvid tuleb mängijal endale võtta.

     

    • mängijad: 2 – 4
    • mänguaeg: umbes 15 minutit
    • ei vaja patareisid
    • komplektis: 1 palmipuu, 30 ahvi, 30 pulka 3 erinevas värvuses, 1 täring

     

    Soovitatav vanus alates 5. eluaastast.

    34.06

    Lõbusad Ahvid

    34.06
  • Lauamäng “Toida Pandat”

    Söödame Pandasid. Äge trikimäng, kus tuleb sööta pandasid. Üks tiimi liikmetest peab kandma avatud suuga panda maski ja teine tiimi liige peab pandat söötma nii, et pall suhu maanduks. Et veelgi põnevam oleks, määravad trikikaardid ära, kuidas pandat peab söötma (põrkega, üle õla jne). Sobib mängimiseks 4-8 mängijale. Komplektis 2 maski, 6 palli, 56 kaarti ja mängujuhend.

     

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    22.88
  • Lauamäng “Kollijaht, leia kaksik!”

    Kollijahil hoog on sees, aga sel ka piirang ees!
    Täring määrab, mida öelda, kõigil tuleb kaasa mõelda.
    Kui sul täpsed, hoolsad sõnad,
    kärmelt leiad kaksikvennad.
    Vastane ei vannu alla, liivakell ei armu anna!

    Kirjeldage kolle ja leidke kaartidelt üles õiged kollid nii kiiresti kui võimalik – igal kollil on kaksik. Aga  kõik pole sugugi nii lihtne, sest iga detail loeb! Mängida saab ka klassikalist mälumängu ehk memoriini. Kes rohkem kollide kaksikuid leiab, on võitja.

    Mängu kestvus: 20-30 min
    Mängijate arv: 2-8
    Soovituslik vanus: 7-99

    20.34
  • Lauamäng Rush Hour “Tipptund ümber maailma reis”

    Olge valmis alustama ülemaailmset loogika ja strateegia seiklust, mis kõik on pakitud kompaktsesse reisiväljaandesse, mis köidab ja esitab teile väljakutse kõikjal, kuhu lähete.

    Kasutades magnetite jõudu, lahendage liiklusummikud, et libistada punane auto vabaks, et jätkata maailma avastamist. See kompaktne väljaanne on loodud teiega reisidel liitumiseks, muutes selle ideaalseks reisikaaslaseks maailma avastamisel.

     

    Mängukarp sisaldab: 16 magnetsõidukit, väljakutsete brošüür, mis sisaldab juhiseid ja 40 algaja ja eksperdi väljakutset ja lahendust.

     

    Soovituslik vanus alates 8.eluaastast.

    20.13
  • Lauamäng lastele “Minu esimene alias”

    Mängi ja arenda kujutlusvõimet!

    Oskad sa seletada sõna ühtegi osa sellest kasutamata? Kus sa oled sellist asja näinud, kui suur see on ja milline see veel võib olla? Naudi mängu, suurenda sõnavara ja arenda kujutlusvõimet lõbusal ja mängulisel moel!

    Mängukarbis on:
    Mängulaud, 192 kaarti, 8 mängukuju ja plastjalad, spinnerialus- ja nool, liivakell ja reeglid.

    Mängu kestvus: 20 min
    Mängijate arv: 3-8
    Soovituslik vanus: 3-7

    19.52
  • Lauamäng “Pingviinide jäämägi”

    Kõik pingviinid tahavad saada kohta jäämäe nõlvadele, kuid külma vette kukkumisest pääsevad vaid need, kes suudavad hoida tasakaalu. Selles mängus läheb eelkõike vaja osavaid käsi ja arukat planeerimist, et pingviinid jäämäelt ala ei kukuks. Kui sind saadab edu enne teisi mängijaid, oledki võitja. Kui aga pingviinid libisevad jäämäelt alla, pead alustama otsast peale.

     

    Mängu eesmärk on panna võimalikult palju enda pingviine jäämäele. Mängija kes esimesena sellega valmis saab, on võitja. Mängu lõpp: Võitjaks on see, kes oma pingviinidest esimesena lahti saab.

     

    Mängukarp sisaldab: 1 mängualus, 1 jäämägi, 24 pingviini.

    Mängijaid: 2+

    Mängu kestus: 15+ min

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    18.81
  • Lauamäng Scotland Yard Junior

    Nutikad detektiivid on koondanud oma jõud, et niita maha Mister X, kes hiilib ringi Londoni tänavatel. Kas sina oled võimeline avastama, kus ta järgmisena plaanib peatuda? Või pääseb Mister X jälle su haardest? Scotland Yard-i lauamäng algajatele: kerge õppida, kiire mäng ja põnev kuni lõpuni välja!

     

    Mängukarp sisaldab: mängulaud, 4 mängunuppu, 16 piletit, 12 õnnežetooni, 2 žetoonialust, 2 Mister X näovarju.

    Mängijaid: 2-4

    Mängu kestvus: 15-20 minutit

     

    Soovitulik vanus alates 6.eluaastast.

    18.09
  • Lauajalgpall

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Mõõdud: pikkus 56cm, laius 31cm, kõrgus 6cm.

     

    Sobib kasutamiseks alates 3. eluaastast.

    16.68

    Lauajalgpall

    16.68
  • Suur lauamängude raamat nuputajatele ja teadushuvilistele

    Loogika, arvutamiskiirus, strateegiline mõtlemine ja kannatlikkus on vaid mõned oskused, mida saad selle raamatusse kogutud lauamänge mängides arendada. Kui oled komplektis olevad mängunupud ja täring kokku pannud, saadki mängu alustada. Kutsu sõbrad kosmoseretkele või geoloogilisse triktrakki kaasa. Teadusmaailm pole veel kunagi nii äge tundunud!
    Raamatus on 8 kaasahaaravat lauamängu!

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    16.47
  • Suur lauamängude raamat

    Suur raamat viib mängijad fantastilisse muinasjutumaailma, kus elavad nõiad, džinnid, seiklushimulised lapsed ja inimkõnet mõistvad loomad. Kaheksa armastatud lauamängu pakuvad põnevaid elamusi.
    Mängimist ootavad:
    „Hanemäng Mowgli ja džungliloomadega“;
    „Hansukese ja Gretekese trips-traps-trull“;
    „Madude ja redelite mäng Alice’ga Imedemaal“;
    „Peeter Paani reis ümber maailma“;
    „Võlur Oz ja teekond Smaragdlinna“;
    „Hamelini linna vilepillipuhuja veskimäng“;
    „Pinocchio ja papa Carlo kellakogu“;
    Traditsiooniline Hiina mäng „Pong Hau K’i Aladdiniga“.
    Leia sobivad nupud viimaselt leheküljelt ja mäng võib alata.

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    16.47
  • Retro lauamäng “Kirbumäng”

    „Kirbumäng” on 1970–1980ndatel ilmunud lauamängu kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Mängu eesmärk on suure litri ehk kirbuema abil lennutada märklauale 6 väikest litrit ehk kirbupoega ja saada võimalikult palju punkte. Ühe viskega on võimalik saada 10, 25, 50 või 100 punkti.
    „Kirbumäng” kuulub retrosarja, milles on ilmunud lauamäng “Arvutusloto”, kaardimängud „Must notsu”, „Narr” ja „Ott”. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud mänge.
    Kirbumängu komponendid: 6 suurt ja 36 väikest litrit (6 värvitooni), märklaud koos plast-topsiga.
    Mängijate arv: 1-6. Mänguõpetus on nii eesti kui ka vene keeles.

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    16.07
  • Retro lauamängud “Tsirkus ja Lend Kuule”

    RETRO lauamängud „TSIRKUS“ ja „LEND KUULE“ on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend. Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    16.07
  • Retro lauamängud “Kalamees ja Koolist kojuminek”

    Selles karbis on 1975. aastal ilmunud populaarsete lauamängude kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Karbis on kahepoolne mängulaud, 4 mängunuppu, täring ning eesti- ja venekeelne mängujuhend.  Valminud koostöös Tartu Mänguasjamuuseumiga.

     

    Sobilik 5+ eluaastast.

    16.07
  • “Retro” lauamäng Arvutusloto

    Arvutusloto eesmärk on arendada laste arvutamisoskust. Mängukomplekt koosneb neljast suurest kaardist, mille iga ruut kujutab kas arvude liitmist või lahutamist, ning mängumarkidest ehk väikestest kaartidest, millel on arvude liitmise või lahutamise vastused. Mäng seisneb iga ruudu katmises õiget vastust kujutava mängumargiga. Võitja on see, kes jõuab esimesena oma kaardi kõik ruudud täita.
    Karbis on 4 aluskaarti, 48 mängumarki ning eesti- ja venekeelne juhend.

    Mängu kestvus: 30+ min
    Mängijate arv: 1-4
    Vanusele: 7+

    15.65
  • Lauamäng lastele “Piljard”

    Populaarne lauamäng miniversioonis! Mäng pakub lastele lõbu ja õpetab täpsust ning keskendumisvõimet. Komplekt sisaldab: laud, 2 piljardikiid, 16 palli ja kolmnurk.

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    15.46
  • Võimumäng Gildenberg

    Keskaegses stiilis võimumäng Gildenberg.

    Mängu eesmärk: mängijad püüavad keskaegses hansalinnas võimu haarata. Selleks kasutatakse gildivendade ja gildidesse mittekuuluvate tegelaste kaarte, et nendega ehitisi hõivata. Linnas on kolm ühendust: suurgild ehk kaupmeeste gild, väikegild ehk käsitööliste gild ja Mustpeade vennaskond. Mängu võitja on see mängija, kellel on kõige rohkem punkte ehk kõige suurem mõjujõud linnas.

    Linases kotis sisaldub 87 mängukaarti (21 ehitisekaarti ja 66 tegelaskaarti), 12 mängijamarkerit, eesti- ja inglisekeelne juhend.

    Mängu kestvus: 20-50 min
    Mängijate arv: 2-6
    Vanusele: 7+

    14.74
  • Tactic lauamäng “Maailma imed”

    Reisi ümber maailma ja õpi tundma meie planeedi suurimaid imesid!
    Alates loodusest kuni inimeste kätetööni on meie planeet täis uskumatuid vaatamisvääsusi ja maastikupilte! Reisi ümber maakera ja õpi tundma erinevaid imesid maailmas!
    Nimeta kaardil ime, tema asukoht või eesmärk ning võida kaarte ja aseta oma mängulauale. Iga kord, kui asetad kaardi õigesti, võidad punkte. Mängija, kellel on kõige rohkem punkte, võidab mängu!
    195 erinevat ime kuuest maailmajaost – palju teadmisi ja põnevat mängu!
    Mängukarbis on : 200 kaarti, 6 mandrite mängulauda, maailma kaart ja reeglid.

    Soovitatav alates 8.eluaastast.

    13.02
  • Tactic lauamäng “Maailma lipud”

    Reisi ümber maailma ning õpi tundma erinevate riikide lippe, pealinnu ja palju muud huvitavat!

    Riigilipp on rahvussümbol, mis ühendab erinevaid rahvusi ja aitab luua kokkukuuluvustunnet.
    Maailma lippude mängus on 200 kaarti põnevate faktidega erinevate riikide ja nende eripärade kohta. Lisaks leiab karbist ka detailse maailmakaardi.
    Maailma lippude mäng on arendav teadmiste aken laia maailma!
    Mängukarbis on : 200 kaarti, 6 maailmajagude mängulauda, maailma kaart, reeglid.

    Soovitatav alates 8.eluaastast.

    13.02
  • Tactic lauamäng “Maailma loomad”

    Leia endas mälumängur ja testi oma teadmisi loomadest!

    Palju harivaid ja huvitavaid fakte põnevate loomade kohta maailmas. Kas tunned ära känguru või kas tead, kus otselot elab?

     

    Reisi ümber maailma, tunne loomi ja vasta küsimustele. Võid mängida kas lihtsamat või proovida keerukamat mänguversiooni, et oma teadmisi proovile panna, Mängija, kes asetab kõige rohkem loomakaarte õigele maailmajaole, on võitja! 200 huvitavat looma seitsmest erinevast maailmajaost!

     

    Mängukarbis on 200 kaarti, 6 maailmajagude mängulauda, maailmakaart ja reeglid.

     

    Soovituslik vanus alates 8.eluaastast.

    12.71
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma numbreid”

    Arendav ja lõbus mäng, mis õpetab lastele numbreid ja arvutamist! Lahenda ülesandeid, asetades pildiplaate mängualusele. Kui lahendad ülesande õigesti, tekib plaadi pöördele ilus pilt!
    Mängukarbis on 4 kahepoolset mängualust ja 72 erineva raskusastmega ülesannet.
    Alusta numbritega 1-12 ja seejärel liigu edasi liitmise ja lahutamise juurde. Õpi mänguliselt ja arenda arvutamisoskus järgmisele tasemele.
    Mänguaeg: 15 min.
    Mängijate arv: 1+
    Vanus: 4+

    12.71
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma loodust”

    Looduse avastamine on lõbus viis lapse mänguliseks arenguks!
    Loodus meie ümber on täis ilu ja avastamisrõõmu! Vali aastaaeg, moodusta paarid erinevatest piltidest, mis omavahel sobivad ja aseta need mängulauale raami sisse. Mängija, kes esimesena kõik 9 pildiplaati oma mängulaua raami sisse leiab, ongi võitja!

    See lauamäng on välja töötatud koostöös õpetajatega, et arendada mänguliselt lapse kognitiivseid, füüsilisi ja emotsionaalseid oskusi. Esimesed sammud elukesvaks õppeks läbi mängu!

    Mängukarbis on 4 raami koos eemaldatavate pildiplaatidega, 4 aastaaja-mängulauda, kotike ja reeglid.

    Vanusele alates: 4+
    Mängijate arv: 2-4
    Mänguaeg: 10+ min

    12.71
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma kujundeid ja värve”

    Sukeldu huvitavasse kujundite ja värvide maailma ning õpi neid tundma!

    Suurepärane mäng käte ja silmade koordinatsiooniks! Leia õige kujundi ja värviga plaat, mis sobib sinu mängulauale.
    Esimene mängija, kes leiab kõik 4 õiget kujundit ja värvi, ongi võitja!

    Mängukarbis on 4 mängulauda, 16 kujundiplaati, 1 kotike ja reeglid.

    Vanusele: 3+

    12.71

Menüü