• Täring

    Klassikaline täring lauamängudele 2cm.

     

    Hind kehtib ühele täringule!

     

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    0.31

    Täring

    0.31
  • 54-osalised minipusled “Castorland”

    Vahvate piltidega, erinevatest kategooriatest minipusled väikelastele. Kokkupanduna on pusle mõõdud 16.5x11cm. Puslede kokkupanemine arendab tähelepanuvõimet ja õpetab püsivust.

    Toote valikus on: erinevad masinad, muinasjutud ja loomad. Ostu vormistades palume kirjutada oma toote eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Toote eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.
    NB! Piltidel olevad tooted võivad erineda olemasolevatest toodetest!

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    0.82
  • Mängukaardid 1 pakk

    Klassikalised mängukaardid.
    Mõeldud vanusele alates 5. eluaastast.

    1.53
  • 12-osaline puidust pusle

    Lastepärase pildiga, puidust pusle lastele. Pusle kokkupanemine arendab lapsel püsivust ja tähelepanuvõimet.

     

    Tootevalik: Ostu vormistades palume kirjutada oma toote eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Toote eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult. Kogu valik ei pruugi olla alati saadaval.

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    1.53
  • Mängukaartide komplekt

    Mängukaardid seltskonnaga aja veetmiseks. Komplektis 2 pakki plastikust kaarte.

     

     

    2.04
  • Reisimäng “Kosmoselahing”

    “Kosmoselahing” on nagu laevade pommitamine, aga ruutude asemel on kuusnurgad ja laevade asemel hoopis teistsuguse kujuga kosmoselaevad. Täida vasakpoolne mänguala oma laevastikuga ning hakka pakkuma koordinaate, et vastase õhulaevu tabada.
    Kes esimesena vastase õhulaevad põhja laseb, see ongi võitja.
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning 2 harilikku pliiatsit.

    NB! Ei sobi alla 3.aasta lastele!

    2.04
  • Reisimäng “Poomine”

    Targale lapsele ei ole probleem vastase sõnu ära arvata. Üks mängija mõtleb sõna või lause, teine hakkab tähti pakkuma. Kas arvad sõna ära ennem kui pakkumiste arv otsa saab?
    Mängukomplekti kuuluvad mängulehed ning harilik pliiats.

    NB! Ei sobi alla 3.eluaasta lastele!

    2.04
  • Mängukaardid Must Notsu “Disney”

    Vahva musta notsu kaardimäng Disney kaartidega.
     

    Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel laiali. Teistele mängijatele oma kaarte ei näidata. Mäng liigub päripäeva ning seda alustab kaartide segajast vasakul olev mängija, kes tõmbab oma parempoolselt naabrilt (ehk jagajalt) ühe kaardi ning paneb selle oma kaartide hulka. Kaardid, millel on sama pilt, moodustavad paari ning juhul kui mängija kätte satub paar, siis pannakse see paar maha. Mängu saavad lõpetada (“võita”) need, kellel õnnestub oma käes olevatest kaartidest lahti saada, jättes seega kaotajale kätte “musta notsu”.
     

     

     

    Toote valik: pildilt nähtav. Ostu vormistades palume kirjutada oma valik märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust tegemata, tehakse valik juhuslikult.
     

     

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    2.04
  • Magnetmäng “Reis ümber maailma”

    Imelihtsate reeglitega kaasahaarava mängu eesmärgiks on kõigi oma 4 nupuga teha tiir ümber mängulaua ja jõuda lõppu. Võta mugav komplekt pikale autosõidule või reisile kaasa ning naudi mängimist igal ajal.

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    2.54
  • Mängukaardid Must Peeter THOMAS

    Must Peeter THOMAS. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.54
  • Mängukaardid Must Peeter Spiderman

    Must Peeter Spiderman. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.54
  • Mängukaardid Must Peeter Cars 3

    Must Peeter Cars3. Selles kaardimängus on 25 kaarti, millest 24 moodustavad paari. Üks kaart nn. Must Peeter, teistest erinev. Mängitakse vähemalt kolmekesi. Mängu eesmärk on saada oma kätte kaardipaarid, mitte aga Must Peeter mängu lõpuks. Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel. Sarnaste kaartide paarid asetatakse lauale pildiga allapoole. Jagaja laseb seejärel oma vasakul käel oleval mängijal kaardipilte nägemata valida ühe kaardi enda omadest. Kui saadud kaardiga moodustub paar, saab selle asetada lauale ja järgmine mängija vasakult saab valida kaardi. Mäng jätkub sellisel moel seni, kuni kõik kaardid, välja arvatud üks- Must Peeter- on paarilise leidnud ja lauale asetatud. Kelle kätte jääb Must Peeter on mängu kaotanud.
    Mõeldud vanusele alates 4. eluaastast.

    2.54
  • Magnetkabe

    Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalselt vastassuunas. Kui vastase nupu taga on vaba must ruut, saab vastase nupust üle hüpata, selle laualt ära võtta. Võidab see, kellel jäi mängu lõpus rohkem nuppe lauale või kelle vastu ei saa vastane enam käike teha. Mängi kus iganes!

     

     

     

    Soovitatav alates 3.eluaastast.

    2.84

    Magnetkabe

    2.84
  • Mängukaartide komplekt

    Mängukaardid seltskonna või perega aja veetmiseks. Komplektis on kaks pakki kaarte.

    2.84
  • Tactic mängukaardid Maailma pealinnad

    Mängukaardid Maailma pealinnad
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    3.26
  • Tactic mängukaardid Must Peeter

    Klassikalised Musta Peetri mängukaardid. Leia kaardipaarid, kuid vaata ette, et Musta Peeteri kaart ei jääks sulle kätte!
    Mängijaid: 2 kuni 4
    Mängu kestvus: 15+ minutit
    Mõeldud vanusele alates 3. eluaastast.

    3.26
  • Mängukaardid “Visit Estonia”

    Mängukaardid Eesti vaatamisväärsustega. Skänni kaardil olevaid QR-koode ja uuri objekte lähemalt.
    Hea kingitus väljamaal elavale sõbrale!

    3.36
  • Puidust pusle, 40 osa

    Vahvate lastepäraste piltidega, puidust pusled väikelastele. Puslede kokkupanemine arendab tähelepanuvõimet ja õpetab püsivust.

    Toote valik on nähtav piltidel. Ostu vormistades palume kirjutada oma toote eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Toote eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.
    NB! Piltidel olevad tooted võivad erineda olemasolevatest toodetest!

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    3.45
  • 60-osaline puidust pusle

    Vahvate putukatega, puidust pusle väikelastele. Puslede kokkupanemine arendab tähelepanuvõimet ja õpetab püsivust.

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    3.56
  • 60-osaline puidust pusle

    Vahva farmiteemaline puidust pusle väikelastele. Puslede kokkupanemine arendab tähelepanuvõimet ja õpetab püsivust.

     

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    3.56
  • Mobiiltelefon patareidega

    Pole saladus, et lapsed armastavad mängida võtmete, pultide ja vanemate telefonidega. See heliefektidega mängutelefon on mõeldud just sellistele uudishimulikele lastele. Mänguasi töötab 3xAG13 patareidega, mis on juba lisatud.
      

    Soovitatav lastele alates 3. eluaastast.

    3.56
  • Mobiiltelefon patareidega

    Pole saladus, et lapsed armastavad mängida võtmete, pultide ja vanemate telefonidega. See heli-ja valgusefektidega, mängutelefon on mõeldud just sellistele uudishimulikele lastele. Mänguasi töötab 2xAG13 patareidega, mis on juba lisatud.

    Tootevalik: pildil nähtav valik. Ostu vormistades palume kirjutada oma eelistus märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust märkimata tehakse valik juhuslikult.

    Soovitatav lastele alates 3. eluaastast.

    3.56
  • Mobiiltelefon patareidega

    Pole saladus, et lapsed armastavad mängida võtmete, pultide ja vanemate telefonidega. See heli-ja valgusefektidega, liuguriga mängutelefon on mõeldud just sellistele uudishimulikele lastele. Mänguasi töötab 3xAG13 patareidega, mis on juba lisatud.

     

    Soovitatav lastele alates 3.eluaastast.

    3.56
  • Trips-traps-trull

    Lauamäng trips-traps-trull kahele mängiale. Üks mängija mängib punase nupuga, teine kollase nupuga. Mängu mängitakse järgmiselt. Esimene mängija alustab ja asetab punase nupu mängulaual olevasse pesasse. Teine mängija asetab kollase nupu ükskõik millisesse ülejäänud vabasse pesasse. Mängu eesmärgiks on saada (kas diagonaalis, ülevalt alla või vasakult paremale) kolm nuppu ühte ritta ja takistada teisel seda saamast. Mängu võitja ongi see, kes kolm nuppu  ritta saab. See on tuntud mäng lapsepõlvest.

     

    Soovituslik vanus alates 3. eluaastast.

    3.56

Menüü