• Arendav lauamäng “Õpime arvutama”

    Bo. arendav lauamäng “Õpime arvutama” aitab sinu lapsel läbi lõbusa mängu arvutamist õppida. Selle mängu abil õpib laps liitma ja lahutama. Värvilised pusled tõmbavad mängima ja mängides arendab laps matemaatilisi oskusi ja loogilist mõtlemist.

     

    Komplektis on 10 kahepoolset tehtepuslet, 24 žetooni ja juhend.

     

     

    Soovituslik vanus alates 5.eluaastast.

    8.85
  • Hot Wheels lauamäng “Build n Slam”

    Kaasahaarav mäng igas vanuses mängijatele! Kiireim ja osavaim autoehitaja selgub põneva mängu käigus. Ehita kiiresti olemasolevatest varuosadest auto, ole esimene kes vajutab mänguplatsi keskel olevat rehvi. Kui sinu auto jääb terveks, oled mänguvooru võitja.

     

    Komplektis on klassikalised Hot Wheels-i autode mudelid. Need jagunevad mitmeks erinevaks tükiks, mille abil on võimalik mängida mitmel erieval moel. See on tore peremäng, mida lapsed ja täiskasvanud saavad koos või eraldi mängida. Komplektis on kaasas ka mängujuhend.

     

    Soovituslik vanus alates 5.eluaastast.

    35.59
  • Lauamäng “Kukkuvad ahvid”

    Lõbus lauamäng, mille mõte on võimalikult vähe ahve puu otsast alla kukutada. Veereta täringut ja saades ühe värvuse, vali sobiv pulk ning tõmba see puust välja- ettevaatust, võimalikult vähe ahve võivad liikuda või maha kukkuda! Kõik maha kukkunud ahvid tuleb mängijal endale võtta.

     

    Mängijaid: 2-4

    Mänguaeg: umbes 15 minutit.

    ei vaja patareisid.

    Komplektis: 1 palmipuu, 30 ahvi, 30 pulka 3 erinevas värvuses, 1 täring.

     

     

    Soovituslik vanus alates 5.eluaastast.

    11.69
  • Nööbimäng

    Vajuta kiigele ja lennuta nööbid mängulaual õigetesse aukudesse. Kas nööp lendas mängulaua keskel olevasse auku? Paha lugu! sinu nööp on mängust väljas. Kes esimesena oma nööbid aukudesse saab, on võitnud.

     

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    4.98

    Nööbimäng

    4.98
  • Tactic lauamäng “ABC mälumäng”

    Karbis on kolm erinevat mängu, mis viivad lapsed tähtede maailma avastama.

     

    See lauamäng on suurepärane võimalus tähti mänguliselt tundma õppida, enne kui teie laps õpib lugema ja kirjutama. Nooremad mängijad saavad mängida ka ainult pildikaartidega.

    Mäng sisaldab värvilist tähestikuplakatit koos juhendiga.

     

    Lauamäng on koostatud koos õpetajatega, et mänguliselt arendada lapse kognitiivseid, füüsilisi ja emotsionaalseid oskusi.

     

    Mängijaid: 2+

    Mängu kestus: 10min

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastast.

    12.71
  • Puidust doomino “Sõidukid”

    Klassikaline lauamäng doomino, kus tuleb kokku sobitada sama pildiga klotsid.

     

    Klotsidele on lisatud erinevate sõidukite pildid, mille abil saab lapsele neid tutvustada. Samuti on doomino peal numbrid mida saab laps mängides õppida.

     

     

    Soovituslik vanus alates 3.eluaastal.

    4.88
  • Lauamäng Scotland Yard Junior

    Nutikad detektiivid on koondanud oma jõud, et niita maha Mister X, kes hiilib ringi Londoni tänavatel. Kas sina oled võimeline avastama, kus ta järgmisena plaanib peatuda? Või pääseb Mister X jälle su haardest? Scotland Yard-i lauamäng algajatele: kerge õppida, kiire mäng ja põnev kuni lõpuni välja!

     

    Mängukarp sisaldab: mängulaud, 4 mängunuppu, 16 piletit, 12 õnnežetooni, 2 žetoonialust, 2 Mister X näovarju.

    Mängijaid: 2-4

    Mängu kestvus: 15-20 minutit

     

    Soovitulik vanus alates 6.eluaastast.

    18.09
  • Lauamäng “Pingviinide jäämägi”

    Kõik pingviinid tahavad saada kohta jäämäe nõlvadele, kuid külma vette kukkumisest pääsevad vaid need, kes suudavad hoida tasakaalu. Selles mängus läheb eelkõike vaja osavaid käsi ja arukat planeerimist, et pingviinid jäämäelt ala ei kukuks. Kui sind saadab edu enne teisi mängijaid, oledki võitja. Kui aga pingviinid libisevad jäämäelt alla, pead alustama otsast peale.

     

    Mängu eesmärk on panna võimalikult palju enda pingviine jäämäele. Mängija kes esimesena sellega valmis saab, on võitja. Mängu lõpp: Võitjaks on see, kes oma pingviinidest esimesena lahti saab.

     

    Mängukarp sisaldab: 1 mängualus, 1 jäämägi, 24 pingviini.

    Mängijaid: 2+

    Mängu kestus: 15+ min

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    18.81
  • Lauamäng Rush Hour “Tipptund ümber maailma reis”

    Olge valmis alustama ülemaailmset loogika ja strateegia seiklust, mis kõik on pakitud kompaktsesse reisiväljaandesse, mis köidab ja esitab teile väljakutse kõikjal, kuhu lähete.

    Kasutades magnetite jõudu, lahendage liiklusummikud, et libistada punane auto vabaks, et jätkata maailma avastamist. See kompaktne väljaanne on loodud teiega reisidel liitumiseks, muutes selle ideaalseks reisikaaslaseks maailma avastamisel.

     

    Mängukarp sisaldab: 16 magnetsõidukit, väljakutsete brošüür, mis sisaldab juhiseid ja 40 algaja ja eksperdi väljakutset ja lahendust.

     

    Soovituslik vanus alates 8.eluaastast.

    20.13
  • Tactic lauamäng “Vikerkaare torn”

    Torn asetatakse lauale. Mängija võtab tornist ettevaatlikult ühe klotsi, nii et torn ümber ei kukuks. Nüüd paneb ta selle torni ülemisse osasse. Kõik mängijad teevad seda kordamööda. Mängija, kes viimasena asetab klotsi torni tippu ilma et see ümber kukuks, on võitja. Mängukarbis on 36 puidust värvilist klotsi ja laste fantaasia ning loovuse arendamiseks on lisatud ka puidust täring- nii saavad lapsed omale ise mängureegleid välja mõelda. Mängijaid: 2 ja rohkem.

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    11.90
  • Tasakaalumäng “Trendy Donkey”

    Tasakaalu mäng kogu perele!
    Vaata, kui kõrge kuhja suudad eesli selga ehitada enne kui koorem maha kukub.
    Mäng sobib 1-4 mängijale.

    HOIATUS! Ei ole sobiv alla 3 aasta vanustele lastele, sisaldab pisidetaile.

    11.90
  • Mängukaardid Must Notsu “Disney”

    Vahva musta notsu kaardimäng Disney kaartidega.
     

    Kaardid segatakse ja jagatakse mängijate vahel laiali. Teistele mängijatele oma kaarte ei näidata. Mäng liigub päripäeva ning seda alustab kaartide segajast vasakul olev mängija, kes tõmbab oma parempoolselt naabrilt (ehk jagajalt) ühe kaardi ning paneb selle oma kaartide hulka. Kaardid, millel on sama pilt, moodustavad paari ning juhul kui mängija kätte satub paar, siis pannakse see paar maha. Mängu saavad lõpetada (“võita”) need, kellel õnnestub oma käes olevatest kaartidest lahti saada, jättes seega kaotajale kätte “musta notsu”.
     

     

     

    Toote valik: pildilt nähtav. Ostu vormistades palume kirjutada oma valik märkuste lahtrisse ja võimaluse korral arvestame sellega. Eelistust tegemata, tehakse valik juhuslikult.
     

     

     

    Soovituslik vanus alates 4.eluaastast.

    2.04
  • Lauajalgpall

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Sobib kasutamiseks alates 5.eluaastast.

    36.09

    Lauajalgpall

    36.09
  • Retro lauamäng “Kirbumäng”

    „Kirbumäng” on 1970–1980ndatel ilmunud lauamängu kordustrükk. Kujundus ja reeglid on võimalikult identsed. Mängu eesmärk on suure litri ehk kirbuema abil lennutada märklauale 6 väikest litrit ehk kirbupoega ja saada võimalikult palju punkte. Ühe viskega on võimalik saada 10, 25, 50 või 100 punkti.
    „Kirbumäng” kuulub retrosarja, milles on ilmunud lauamäng “Arvutusloto”, kaardimängud „Must notsu”, „Narr” ja „Ott”. Retrosari tutvustab 1970ndatel ja 1980ndatel Eestis ilmunud mänge.
    Kirbumängu komponendid: 6 suurt ja 36 väikest litrit (6 värvitooni), märklaud koos plast-topsiga.
    Mängijate arv: 1-6. Mänguõpetus on nii eesti kui ka vene keeles.

    Soovitatav alates 4.eluaastast.

    16.07
  • Suur lauamängude raamat nuputajatele ja teadushuvilistele

    Loogika, arvutamiskiirus, strateegiline mõtlemine ja kannatlikkus on vaid mõned oskused, mida saad selle raamatusse kogutud lauamänge mängides arendada. Kui oled komplektis olevad mängunupud ja täring kokku pannud, saadki mängu alustada. Kutsu sõbrad kosmoseretkele või geoloogilisse triktrakki kaasa. Teadusmaailm pole veel kunagi nii äge tundunud!
    Raamatus on 8 kaasahaaravat lauamängu!

    Soovitatav alates 7.eluaastast.

    16.47
  • Lauamäng “Kollijaht, leia kaksik!”

    Kollijahil hoog on sees, aga sel ka piirang ees!
    Täring määrab, mida öelda, kõigil tuleb kaasa mõelda.
    Kui sul täpsed, hoolsad sõnad,
    kärmelt leiad kaksikvennad.
    Vastane ei vannu alla, liivakell ei armu anna!

    Kirjeldage kolle ja leidke kaartidelt üles õiged kollid nii kiiresti kui võimalik – igal kollil on kaksik. Aga  kõik pole sugugi nii lihtne, sest iga detail loeb! Mängida saab ka klassikalist mälumängu ehk memoriini. Kes rohkem kollide kaksikuid leiab, on võitja.

    Mängu kestvus: 20-30 min
    Mängijate arv: 2-8
    Soovituslik vanus: 7-99

    20.34
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma numbreid”

    Arendav ja lõbus mäng, mis õpetab lastele numbreid ja arvutamist! Lahenda ülesandeid, asetades pildiplaate mängualusele. Kui lahendad ülesande õigesti, tekib plaadi pöördele ilus pilt!
    Mängukarbis on 4 kahepoolset mängualust ja 72 erineva raskusastmega ülesannet.
    Alusta numbritega 1-12 ja seejärel liigu edasi liitmise ja lahutamise juurde. Õpi mänguliselt ja arenda arvutamisoskus järgmisele tasemele.
    Mänguaeg: 15 min.
    Mängijate arv: 1+
    Vanus: 4+

    12.71
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma loodust”

    Looduse avastamine on lõbus viis lapse mänguliseks arenguks!
    Loodus meie ümber on täis ilu ja avastamisrõõmu! Vali aastaaeg, moodusta paarid erinevatest piltidest, mis omavahel sobivad ja aseta need mängulauale raami sisse. Mängija, kes esimesena kõik 9 pildiplaati oma mängulaua raami sisse leiab, ongi võitja!

    See lauamäng on välja töötatud koostöös õpetajatega, et arendada mänguliselt lapse kognitiivseid, füüsilisi ja emotsionaalseid oskusi. Esimesed sammud elukesvaks õppeks läbi mängu!

    Mängukarbis on 4 raami koos eemaldatavate pildiplaatidega, 4 aastaaja-mängulauda, kotike ja reeglid.

    Vanusele alates: 4+
    Mängijate arv: 2-4
    Mänguaeg: 10+ min

    12.71
  • Arendav lauamäng “Õpime tundma kujundeid ja värve”

    Sukeldu huvitavasse kujundite ja värvide maailma ning õpi neid tundma!

    Suurepärane mäng käte ja silmade koordinatsiooniks! Leia õige kujundi ja värviga plaat, mis sobib sinu mängulauale.
    Esimene mängija, kes leiab kõik 4 õiget kujundit ja värvi, ongi võitja!

    Mängukarbis on 4 mängulauda, 16 kujundiplaati, 1 kotike ja reeglid.

    Vanusele: 3+

    12.71
  • Lauamäng lastele “Minu esimene alias”

    Mängi ja arenda kujutlusvõimet!

    Oskad sa seletada sõna ühtegi osa sellest kasutamata? Kus sa oled sellist asja näinud, kui suur see on ja milline see veel võib olla? Naudi mängu, suurenda sõnavara ja arenda kujutlusvõimet lõbusal ja mängulisel moel!

    Mängukarbis on:
    Mängulaud, 192 kaarti, 8 mängukuju ja plastjalad, spinnerialus- ja nool, liivakell ja reeglid.

    Mängu kestvus: 20 min
    Mängijate arv: 3-8
    Soovituslik vanus: 3-7

    19.52
  • Dino lauamäng “Frozen II”

    Rännake koos Anna ja Elsa ning nende sõpradega võlumetsa, mis on täis maagilist energiat! Mängu käigus harjutatakse loendamist ja kombineerimisoskust.

    Komplektis on: mängulaud, 20 žetooni, 5 nuppu, 1 täring ja reeglid.

    Mängu kestvus: 30 min
    Mängijate arv: 2-5

     

    Soovituslik vanus: 5+

    11.99
  • Lauamäng lastele “Piljard”

    Populaarne lauamäng miniversioonis! Mäng pakub lastele lõbu ja õpetab täpsust ning keskendumisvõimet. Komplekt sisaldab: laud, 2 piljardikiid, 16 palli ja kolmnurk.

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    15.46
  • Puidust lauajalgpallimäng

    See lauajalgpall on klassikaline jalgpallimäng kahele, kus mõlemad mängijad saavad liikuvaid väravavahte kontrollides aktiivselt oma väravat kaitsta.

     

    Sobib kasutamiseks alates 5.eluaastast.

    55.91
  • Suur lauamängude raamat

    Suur raamat viib mängijad fantastilisse muinasjutumaailma, kus elavad nõiad, džinnid, seiklushimulised lapsed ja inimkõnet mõistvad loomad. Kaheksa armastatud lauamängu pakuvad põnevaid elamusi.
    Mängimist ootavad:
    „Hanemäng Mowgli ja džungliloomadega“;
    „Hansukese ja Gretekese trips-traps-trull“;
    „Madude ja redelite mäng Alice’ga Imedemaal“;
    „Peeter Paani reis ümber maailma“;
    „Võlur Oz ja teekond Smaragdlinna“;
    „Hamelini linna vilepillipuhuja veskimäng“;
    „Pinocchio ja papa Carlo kellakogu“;
    Traditsiooniline Hiina mäng „Pong Hau K’i Aladdiniga“.
    Leia sobivad nupud viimaselt leheküljelt ja mäng võib alata.

     

    Soovitatav alates 5.eluaastast.

    16.47

Menüü